Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen! A normál használatról beszélek! Sztem ott a V2 jobb, bár lehet, csak a mentalitással van a probléma! Sor 4 oszt húúúúzuk neki mert vonyííít!
Valószínű hogy a versenyen mászkálóknak előbb lessz elege a 72 paciból és vált erősebbre mint adja fel a gép de biztos.Nem hiszem hogy a fő területe az SV-nek a versenypálya.De mindenre van Pro és kontra példa.A lényeg hogy az SV mindenre használható de nem mindenben a legjobb.Jó kiegyensúlozott mindenes.
Több köze van az elérhető fordulatszámnak az bittos.14000-res pörgésnél előbb esik szét mint 6-8e nél.
Pályahasználatot nagyon nem bírja, ez készíti ki a nem kihegyezett motorokat...
Amúgy egy bármilyen mai motornak illene normál használattal legalább 150-et elfutnia.
Eléggé Fr-é már 100e ret birt.DL-ekben is van már pár hasonló és a pályahasználatot is jól birja.Elvileg.
Szerintem az élettartamnak semmi köze a hengerek elrendezéséhez. Bár ha nagyon boncolgatni akarjuk, akkor minél nagyobb az egy hengerre eső köbcenti, annál hamarabb következik be a felújítás. Pont a nagy nyomaték miatt. Elrendezésügyileg ugye ez úgy néz ki, hogy azonos köbcentinél sor4 ill v2 esetén a v2 döglik meg hamarabb. Persze egy SV 650 a 72 lovával nem biztos hogy gyorsabb halálú mint a 600-as hegyezett gixxer 130-cal. Tehát ez nagyon sok összetevős, és fölösleges azon vitatkozni melyik bírja tovább.
Áhh vágesz És a V2-re mi illik? Már mint strapa bírásba persze.?
Attól függ hogy mire hangolják a sornégyet.A béka/busa nekem elég strapabírónak tünik.A gixxerek meg hááááátttt.Előbb döglenek meg szétzúzva minthogy megtudjuk valóban mennyit birnak.Legalábbis szerintem.
Ez alatt mit értesz hgy a V2 vagy a sor4 bírja tovább:?
Sokat voltál gixxeriában és nem fejlődött ki az agyad?

Bocs!

De majd nézz meg egy sor 4-et 100.000 km után!
Jót jelent, bár azóta már volt egy másik tulaj. Dobokat lecserélte ahogy látom. Médián kérdezzétek meg csetszobában...
na léptem! Szasztok!
ja szóval ez már egy másik tulaj..értem
Szerintem nem most adta el.
és az jót vagy rosszat jelent?
Ez 2003-as évjárat 2004/02-es forgalomba helyezéssel. Ezért írta hogy 2004-es. Mindenesetre ez kereskedés, onnan meg mindig necces motort venni. Ha tényleg 25e van benne az még nagyon látható, tehát megállapítható hogy tényleges-e a km.
Amúgy rendszám alapján ez zotya gépe volt.
az biztos, h jobb bár nekem még a 650 is elég élményt nyújt
hát utas én se lennék ha van motorom
Pedig a 650-es is többet tud mint én ezt azért hozzáteném.
Ezres jobb lehet ezen a téren.Utas még sosem voltam.De nem is tervezem.Féltem a szaros életem.
írtam, h laikus utas véleményezte így
Na hallod.Mág passz milyen a színkódja az enyémnek.Pedig több mint valószínű hogy K6.
2004tol mar S betu van a tankon Suzuki felirat helyett. Meg szinek szerint is konnyu behatarolni az evjaratot. SVmedian megtalalod melyik evben milyen szin volt. Bar az, hogy 2004esnek irjak, de 2003as gyartas nem jelent semmit. Enyem is K6os es 2007ben vettem szalonban...
Májusra az olajcsere van betervezve.
Bár nekem a 650-nél az aszfalttépés mintha kimaradt volna.
Köszi szépen

Ám májusra lesz tervezve a nagy motorvásárlás Bár már eszméletlenül várom..
zolinak igaza van ha veszel gépet azt a pár ezer forintot megéri, h átnézeted sanyival és akkor tuti kiderül ha valami baja van, kompresszió mérést mindenféleképpen érdemes csináltatni