A szervíztől én is tartanék..Nem olcsó gép de ha valami baja van esetleg zsebbe nyúlós a javítása biztosan.Viszont egy ilyen csoda gépre biztos nem martin dobot raktam volna..
Amúgy én is 2,2-re emlékszem..
Ahogy öregszel egyre kisebb gépek fognak kelleni így meg kell tartani ezt és nem küzdesz a vétel/eladás problémájával.Utána meg jöhet egy jó kis csoppi.
És Jonnival gurulunk.
Mármint az enyémet?Ehő nem értek..a karbisét is úgyanúgy át lehet írni mit az injektorost?Miben vátozna?Egyébként találtam az ülés alatt egy 3 pólusú csatit de nincs hová dugni..ez valami ilyesmi célra lenne?
Láttam már ezt a hírdetést..kb nyár óta eladó..ha jól emlékszem 2.2-ről fogyott eddig az ára.Ha volna miből jó lenne A mostni is tökéletes nekem és marad is!Direkt úgy vettem hogy igyekeztem előre gondolkozni...mármint ne nézzek rá 1-2 év múlva fintorogva hogy jájj de hülye voltam..ebben az olasz külalak verhetetlen.Max a ccm-vel lesz bajom mert megszokom és megunom.Talán majd ha ejön ez előre 1 foggal kisebb lánckereket teszek már ha nem nyírja nagyon a blokkot.
A gép tényleg egy csoda....viszont lehet, hogy van pár gondja ami a gar lejárta után kínos lehet......persze ez megint csak találgatás......de akkor miért?
Nem azt mondom ha lenne 2 misim akkor már lehetne venni egy jó állapotú használtat az amargonál..Mondjuk moto morini corsaro is lenne használtba annyiért..corsaro
A szinkron nem a dob módisításhoz kell hanem 12000.-ként. A sportdobhoz az injektortérképet módosítom attól függően mit teszel rá. A szinkronnak SV-nél 5 rugó az írásnak 7 rugó az ára.....
ez van, mondjuk úgyse voltam itthon tegnap, meg annyira nem sürgős mert télen nem közlekedem, ahhoz még mazsola vagyok. Majd összehozzuk valamikor.
Kb mi pízé csinált szinkront ha dobmódosítás történne?
Amúgy én is 2,2-re emlékszem..