nekem az van hátul és teljesen jó utcára sztem, mondjuk nekem elől a sport attack van. Így elég jó párosításnak tűnik bár még csak 3 ezret mentem vele. Árban meg kimondottan jó.
Sziasztok Urak!
Új belépőként szeretnék mindenkit üdvözölni!
Segítségeteket szeretném kérni gumi ügyben, mi a véleményetek a Conti Road Attacről. Hajtja valaki ezt a gumit?
Na meg ettől! Élőben volt szerncsém hozzá Csak néztem néztem és ámúltam..libabőrbe burkolózva.Azt se tudtam melyik porcikáját nézzem anyira etrém gép.Húú de hazavittem volna.
Na ez a topp gép nálam v2-ben.. 1200 ccm..olvastam tesztet róla.Rettenet jó lehet közlekedni vele...szó szerint nyomatékhegyek a két hatalmas dugónak köszönhetően.Asszem el volnék vele egy jó darabig mire meg merném csutkázni Az első 3 fokozatban gondolom kapkoná az elejét felfelé...no meg sűrűn kéne h gumit cserélni.
http://totalbike.hu/tesztek/morinicors/
én is olvastam ,meg olvastam valami amcsi oldalon is.Nekem van hozzá 1 átlátszó+sötétített plexi+plexi rögzítő tartalék csavar mert állitolag ha sokat cserélgeted akkor a csavar eltörhet.Ez valami tuning csavar azt mondta a volt gazdája.
Itt a leírása:
- Igen elterjedt, üvegszálból készült sisak. Mind az árát illetően bárki megengedheti anyagilag ezt a kiváló minőségű sisakot, amely rajongók figyelmének hadát nyerte el. Ennek a figyelemre méltó sisaknak a héja üveggyapot és matrix összetett egyvelege, mely egyedülálló ütközés ellenállóságot eredményez. Ez a héj is hangelnyelő polimerekkel ellátott, amely garantálja a teljes kényelmet, és mindez elérhető 2 különböző méretben a fejméretektől függően. A sisak speciális formája is optimális, biztonságos és kényelmes viselőinek, segít elkerülni a veszélyes nyaki sérüléseket, és minden szempontból ellenáll az ütközésnek.
- Többek között más fontos minőségi tényezője a Venturának a kényelmes belsőrész és kipárnázott arc, kiegészítő nyakvédővel, amely rugalmas, kényelmes textilből készült, és teljesen körbe fedi a nyaki részt, anélkül hogy akadályozná azt bármilyen mozdulatban is, (ez nem egy ún. félmerev protektor, mint általában), és természetesen véd a beáramló levegőtől, illetve a hideg időben.
- Biztonságos záró plexivel van ellátva, és a sisakon lévő pánt (csat) rögzítéséhez szolgál, amely rozsdamentes acélból készült mint a verseny sisakokon. A Ventura legjellemzőbb tulajdonsága a szellőző rendszere, melynek két elülső légbejárata van (a homloknál és az állnál), és másik két szellőző a fejtető hátsó részénél. A sisakok ára átlátszó plexivel értendő.
Nemigen a monsternek talán alacsonyabb a kormánya.Engem az fogott meg hogy a gladius és ez mennyire hasonlít mégis a digók mennyire szépet tudtak belőle alkotni a japok meg mennyire giccseset.
Félelmetes mennyire értik a műszaki dolgokat a kis sárgák és mennyire nincs érzékük a külsőhöz.Pedig olaszban tevezték azt a görcsöt is de valszeg japo döntött a végső tervről és hát nemigen sikerült.
nekem az van hátul és teljesen jó utcára sztem, mondjuk nekem elől a sport attack van. Így elég jó párosításnak tűnik bár még csak 3 ezret mentem vele. Árban meg kimondottan jó.