Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!

nekem az van hátul és teljesen jó utcára sztem, mondjuk nekem elől a sport attack van. Így elég jó párosításnak tűnik bár még csak 3 ezret mentem vele. Árban meg kimondottan jó.
Fasza kis gép csak az árcetlije egy kicsit magas..Most olvastam a naked változatát 5,5-ért már lehet kapni romániában..
Üdv!
Nekem az van.
Ár-érték arányban verhetetlen, sokat elmegy, szerintem utcára tökéletes. Olyanról is hallottam, hogy valaki pályázott vele.
üdv neked sztem jókat írnak róla


http://www.sportmotor.hu/teszt...
van gusztusod.......ahétszázátnekillye
Sziasztok Urak!
Új belépőként szeretnék mindenkit üdvözölni!
Segítségeteket szeretném kérni gumi ügyben, mi a véleményetek a Conti Road Attacről. Hajtja valaki ezt a gumit?
Na meg ettől! Élőben volt szerncsém hozzá Csak néztem néztem és ámúltam..libabőrbe burkolózva.Azt se tudtam melyik porcikáját nézzem anyira etrém gép.Húú de hazavittem volna.
Na ez a topp gép nálam v2-ben.. 1200 ccm..olvastam tesztet róla.Rettenet jó lehet közlekedni vele...szó szerint nyomatékhegyek a két hatalmas dugónak köszönhetően.Asszem el volnék vele egy jó darabig mire meg merném csutkázni Az első 3 fokozatban gondolom kapkoná az elejét felfelé...no meg sűrűn kéne h gumit cserélni.
http://totalbike.hu/tesztek/morinicors/
én is olvastam ,meg olvastam valami amcsi oldalon is.Nekem van hozzá 1 átlátszó+sötétített plexi+plexi rögzítő tartalék csavar mert állitolag ha sokat cserélgeted akkor a csavar eltörhet.Ez valami tuning csavar azt mondta a volt gazdája.
Itt a leírása:
- Igen elterjedt, üvegszálból készült sisak. Mind az árát illetően bárki megengedheti anyagilag ezt a kiváló minőségű sisakot, amely rajongók figyelmének hadát nyerte el. Ennek a figyelemre méltó sisaknak a héja üveggyapot és matrix összetett egyvelege, mely egyedülálló ütközés ellenállóságot eredményez. Ez a héj is hangelnyelő polimerekkel ellátott, amely garantálja a teljes kényelmet, és mindez elérhető 2 különböző méretben a fejméretektől függően. A sisak speciális formája is optimális, biztonságos és kényelmes viselőinek, segít elkerülni a veszélyes nyaki sérüléseket, és minden szempontból ellenáll az ütközésnek.
- Többek között más fontos minőségi tényezője a Venturának a kényelmes belsőrész és kipárnázott arc, kiegészítő nyakvédővel, amely rugalmas, kényelmes textilből készült, és teljesen körbe fedi a nyaki részt, anélkül hogy akadályozná azt bármilyen mozdulatban is, (ez nem egy ún. félmerev protektor, mint általában), és természetesen véd a beáramló levegőtől, illetve a hideg időben.
- Biztonságos záró plexivel van ellátva, és a sisakon lévő pánt (csat) rögzítéséhez szolgál, amely rozsdamentes acélból készült mint a verseny sisakokon. A Ventura legjellemzőbb tulajdonsága a szellőző rendszere, melynek két elülső légbejárata van (a homloknál és az állnál), és másik két szellőző a fejtető hátsó részénél. A sisakok ára átlátszó plexivel értendő.
Roli!Compositból van.S.E.C nevű anyag
Tom de egy öreg kezdő kappan kicsiben kezdjen.
Moto Morini corsaro
láttam néhányoktoknak kbc van, hogy szuperál szélzaj ilyesmi? VR1Xről vélemény?
Szerintem jól néz ki, de utas nem lennék rajta.
Bamba na.Láttam előről.
Inkább agresszívnek mondanám.
Oldalról még elmegy.De szemből elég bamba a képe.Meg négyhengeres.Nem jáccik.
A Gladius rossz hasonlat.
Azé' a japók is tudnak designolni.
Nemigen a monsternek talán alacsonyabb a kormánya.Engem az fogott meg hogy a gladius és ez mennyire hasonlít mégis a digók mennyire szépet tudtak belőle alkotni a japok meg mennyire giccseset.
Félelmetes mennyire értik a műszaki dolgokat a kis sárgák és mennyire nincs érzékük a külsőhöz.Pedig olaszban tevezték azt a görcsöt is de valszeg japo döntött a végső tervről és hát nemigen sikerült.
Üvegszálas?
ezt?

eléggé duci monster koppincs
Ja és ez még tiszta olcsó is a dukihoz képet 10e euróért meg lehet venni. És még szerelőt se találok hozzá. Pedig fog kelleni.
digó rakéták legtöbbjének előnye a v2