Igen, ezután tört nekem is, de az mint többször írtam a vételem előtt köszörülve volt, ha gyári még akkor nem szokott törni, előbb a csapágy adja meg magát.
Sziasztok !
Néha ugyan , de rendszeresen találkozok az interneten főtengely tőrt ,vagy főtengely csapágyas sv-kel . Ezek szerint hajlamosak lehetnek ezek a motorok így meghibásodni ? Típusbetegség , vagy karbantartás elmulasztása okozhatja e ezt a hibát ? Van e ennek valami előjele ? El lehet e ezt a hibát kerülni ?
Rendszeresen karbantartott K1-es Sv vel motorozok de kissé tartok tőle nehogy engem is utolérjen ez a hiba . Ez az aggodalom azért mertül fel bennem mert olyan 4-6 ezres fordulat közötti tartományba , amikor dinamikusabban gyorsítok , elég kemény , már-már szinte kopogó hangot hallok a motorból . Mint amikor hatalmas nagy előgyújtással menne a motor, nagy terhelésen . Finoman gyorsítva , kis gázállásnál nem hallható ez a jelenség .
Tapasztalt e esetleg valaki ilyesmit karburátoros sv nél ?
Alapvetően más elven működik a vezérműlánc feszítő a fekete blokkon mint a későbbiekben.
Viszont a véleményem szerint a k3-k4 beszerelhető a régebbibe mivel ugyanaz a tömítéskészlet megy mindkettőhöz, így vélhetően a furattáv és a többi méret is stimmel.
Vásárlás előtt azért alaposan megmérnék mindent.
K5-től felfelé már a rugós-racsnis + olajnyoműsú az előfeszítés, az biztos nem jó neked.
Itt vannak a cikkszámok, képek:
Fekete blokk: https://www.cmsnl.com/suzuki-s...
K3, K4: https://www.cmsnl.com/suzuki-s...
K5-...: https://www.cmsnl.com/suzuki-s...
Segítségeteket kérném sv650 fekete blokkosról lenne szó. A vezérmű lànc feszítő fordulaton vissza enged. A gyàri a fekete blokkos feszítője kivàltható az újabb ezüst blokkos feszítőjével?
Előre is köszönöm !
Kevés embernek való.......ezt már sokszor leírtam, ez ember V2-őt hajt.....oszt ennyi. .....az tény, hogy kezelhetetlenebb mint egy sor4, nem egy simulékony motor, ezzel küzdeni kell, van aki szereti van aki nem.
Nézd meg az enyémet is ha Aszód felé jársz. Odaadom olcsóbban. 2 éve elcsaptak vele mikor 5el gurultam. Esztétikai hibák vannak csak. Váz nem sérült, jobb lábtartó elhajlott, 1-2 műanyagon horzsolás. Alsóvillahidon mókanyolt ütközők. Amúgy szépen fut, motorikusan tökéletes. 5 éve nálam van. Tehát szezon után foglalkozós ha nagyon gyárira akarod varázsolni, de alkukesz vagyok.
itt a saját szempontjaim alapján nekem nem kéne, de ettől még neked tetszhet és mondom így első látásra: sportkipuff ami okán nagy eséllyel sportszűrő is lehet vagy lehetett, a sérülések javíthatóak, ha találok itthon sérült idomot megnézem, hogy a festék alatt van-e valami vagy rögtön a műanyag mert ha kéne lenni-e alapozónak (úgy gondolom igen) akkor törött lehetett és akkor érdemes a futóművet, vázat jobban átnézni. Az ezüst vázzal mi a gond? Tapasztalataim alapján az ezüst váz erősebb legalábbis a menetek nehezebben szakadnak meg benne míg a feketéknél sokszor találok pár már rossz menetet.
Ez nagyon tetszene! Ha esetleg tudna vki vmit róla hálás lennék! 2007es 9ezer párszáz km van benne! A gyárban rátett összes matrica rajta van! Egy hiba a fejidomon lévő kavicsfelverődés! Na most itt is egy kérdés! ezeket a fejidomokat nem alapozták le vagy csak én nem láttam az alapozót rajta!Fejidomon 2 matrica és nem az Sv-re gondolok! Gyönyörű! Sportdob +gyári! Ülespúp! Szervizkönyv
Előre is köszönöm ha tudtok róla vmit!
Én is láttam! Elmentem megnéztük! Tényleg annyi van benne! Rendes srác a tulaj! Tényleg külföldön dolgozik otthon volt a vadi új sváci rendszámos autója is! Na de Mind1! Tény:a gumi még a 2005 ös van rajta elől hátul! A minta között öregedés miatti repedés ék mindenhol! Gyári lánc! Tényleg eldőlt, de nem törött! Nekem a váz színe nem tetszik mert a fekete a nyerő! És a pirossal sem vagyok kibékülve! 1 millióért odaadja! Igazából ha ezektől eltekintünk most van bejáratva!
Aha... Köszönöm. Ez hasznos info. Egy probléma van csak. Ez megint valami, amit meg kellene tanulni. Bár azt olvastam erről, hogy egyszerű, mint a faék... Biztos, hogy nem az. Meg nem is érdekel, őszintén szólva. Máshol azt a tanácsot kaptam, hogy ne küzdjek vele. Megfogadom. Az OBD ki van találva, csak alkalmazni kell. Bár az sem lesz sétagalopp úgy érzem. Szumma-szummárum: Revizionáltam az elképzelésem. Próbálkozom inkább egy újabb típussal.
Szia,
Termeszetesen megoldhato. Igen, ezen nincs OBD 2 protokol hala egnek, viszont soros portos kommunikacio van a motorvezerlovel(rx tx). A muszerfal is AD atalakitokrol kapja a jelet. En inkabb egy Arduino-s cuccal csinalnam meg, mert avval konnyebb a jel monitorozas es atalakitas.
Sziasztok! Vettem egy Gixxer 1000 k8-at, ezért eladósorba került az SV...
papíron k3, amúgy meg nem...
Motorikusan tökéletes, esztétikailag részleges...
Alkudni ér, úgy lőttem be az árát is. ;)
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/sv_1000_s/suzuki_sv_1000_s-14261859
Sziasztok!
Hozzáértők segítségére volna szükségem. Szeretnék vásárolni egy SV650-es paripát. Kifejezetten azzal a céllal, hogy átépítsem. A probléma az elektronika. Baromira nem értek hozzá, és - bár még csak most kezdtem ezzel foglalkozni - jó lenne tudni, mielőtt bakot lövök. Amit kinéztem magamnak egy 2001-es modell. Az elképzelésem az, hogy a műszerfalat lecserélném egy érintőképernyős eszközre. Egy újabb modellen nem okozna gondot, de legjobb tudomásom szerint ezen a szérián nincs ODB csatlakozás. Kérdésem a következő: Megoldható, hogy az idevágó adatokat (fordulat, hőmérsékletek, üzemanyag szint, stb.) egy androidos eszközzel monitorozni, illetve megjeleníteni lehessen?
Sziasztok!
Irányjlezőhöz lehet valahol szerezni szerelhető csatlakozót, vagy forraszthatót amin van pár cm kábel? Nekem az apa oldali kéne, mutatom melyik típúsra gondolok, jobb oldai a képen:
Néha ugyan , de rendszeresen találkozok az interneten főtengely tőrt ,vagy főtengely csapágyas sv-kel . Ezek szerint hajlamosak lehetnek ezek a motorok így meghibásodni ? Típusbetegség , vagy karbantartás elmulasztása okozhatja e ezt a hibát ? Van e ennek valami előjele ? El lehet e ezt a hibát kerülni ?
Rendszeresen karbantartott K1-es Sv vel motorozok de kissé tartok tőle nehogy engem is utolérjen ez a hiba . Ez az aggodalom azért mertül fel bennem mert olyan 4-6 ezres fordulat közötti tartományba , amikor dinamikusabban gyorsítok , elég kemény , már-már szinte kopogó hangot hallok a motorból . Mint amikor hatalmas nagy előgyújtással menne a motor, nagy terhelésen . Finoman gyorsítva , kis gázállásnál nem hallható ez a jelenség .
Tapasztalt e esetleg valaki ilyesmit karburátoros sv nél ?
Eladó a motorom, a gép makulátlan. 2006-os.
ár: 800 e
tel. 0630 417 0853
Viszont a véleményem szerint a k3-k4 beszerelhető a régebbibe mivel ugyanaz a tömítéskészlet megy mindkettőhöz, így vélhetően a furattáv és a többi méret is stimmel.
Vásárlás előtt azért alaposan megmérnék mindent.
K5-től felfelé már a rugós-racsnis + olajnyoműsú az előfeszítés, az biztos nem jó neked.
Itt vannak a cikkszámok, képek:
Fekete blokk: https://www.cmsnl.com/suzuki-s...
K3, K4: https://www.cmsnl.com/suzuki-s...
K5-...: https://www.cmsnl.com/suzuki-s...
Segítségeteket kérném sv650 fekete blokkosról lenne szó. A vezérmű lànc feszítő fordulaton vissza enged. A gyàri a fekete blokkos feszítője kivàltható az újabb ezüst blokkos feszítőjével?
Előre is köszönöm !
Előre is köszönöm ha tudtok róla vmit!
Termeszetesen megoldhato. Igen, ezen nincs OBD 2 protokol hala egnek, viszont soros portos kommunikacio van a motorvezerlovel(rx tx). A muszerfal is AD atalakitokrol kapja a jelet. En inkabb egy Arduino-s cuccal csinalnam meg, mert avval konnyebb a jel monitorozas es atalakitas.
papíron k3, amúgy meg nem...
Motorikusan tökéletes, esztétikailag részleges...
Alkudni ér, úgy lőttem be az árát is. ;)
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/sv_1000_s/suzuki_sv_1000_s-14261859
Hozzáértők segítségére volna szükségem. Szeretnék vásárolni egy SV650-es paripát. Kifejezetten azzal a céllal, hogy átépítsem. A probléma az elektronika. Baromira nem értek hozzá, és - bár még csak most kezdtem ezzel foglalkozni - jó lenne tudni, mielőtt bakot lövök. Amit kinéztem magamnak egy 2001-es modell. Az elképzelésem az, hogy a műszerfalat lecserélném egy érintőképernyős eszközre. Egy újabb modellen nem okozna gondot, de legjobb tudomásom szerint ezen a szérián nincs ODB csatlakozás. Kérdésem a következő: Megoldható, hogy az idevágó adatokat (fordulat, hőmérsékletek, üzemanyag szint, stb.) egy androidos eszközzel monitorozni, illetve megjeleníteni lehessen?
http://www.cycleterminal.com/0...
Irányjlezőhöz lehet valahol szerezni szerelhető csatlakozót, vagy forraszthatót amin van pár cm kábel? Nekem az apa oldali kéne, mutatom melyik típúsra gondolok, jobb oldai a képen: