Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kell fetrengve rohogni.
3 evig volt sv.Utana lett tesztvezetes,s3.as.Ezutan a 3000 ig rangat 9000 folott csak hangja van mar nem jott be.Ez van.Pedig jo volt.
A mostani,.................valszeg ezzel temetnek el.
Oszt annyi.
átolvastam...lehet benne vmi amit irsz.
nekem amugy bevált...
https://mol.hu/hu/kenoanyag-es...
Tudod! Kinek a pap... Most nevessek én is fetrengve? Voltak sor gépeim nekem is! Azokat is szerettem/szeretem! Sőt volt sor3 xs-em is. Azt is szerettem... Meg szerintem lesz is mé, sőt, talán boxer is, bár az még soha nem volt huzamosabban csak pár hónaapig egy Uralom...
Nekem mondhatod,az eletbe nem lesz tobb V2 motorom.
A VTR jóóóó! Csak kicsi a tank meg szeret enni, cirka 200 km. a hatótáv! Ha nagyon cibálod a fülét akkor még kevesebb, de egy imádnivaló motor!
Egy jól beálított karbis ugyanúgy indul mint egy injektoros! Ez ne tartson vissza! November elejéig szoktam használni a motorjaimat (öregszem), sőt az injektoros kicsit döglöttebb aksival alig akar néha indulni nagyobb hidegben... Sokszor egyhengerezik egy kis ideig, jó, sok benne mondjuk a km.... de akkor is...
Ero az nem lesz benne,suly kicsi.
Keress egy jobb dukátit vagy vtr-t.
Az utobbi,foleg ugy hogy akkora a koltsege ennek a muveletnek mintha ket motort vennel.
Teljesen irracionalis a felelem egy felmillas also kategorias tomegmotornal.
Ha meg valami kulonlegesseg lenne.
Egyszer minosegi alkatreszekbol felujitod,telente leengeded a benzint es no para.
Mobdom ugy hogy az inyektort jobbnak tartom.
Az injektorosnál is vannak kisebb-nagyobb problémák, tps szenzor kopás, injektor meghalt a hátsó hengernél, az injektorosoknál fos minőségű záródugót tettek gyárilag a szinkronteszternek hagyott csecsekre ezért ott falsot szívott illetve le kellett szerelnem az egész folytószelepházat hogy ezeket kitakarítsam mert beszívta az elöregedett gumidarabkákat s ez miatt nem tudtam szinkront állítani... A karbinál nem voltak ilyen problémák, azon még a gyári gumizáróvégek vannak és nincsenek szétrepedezve de ezek csak apró dolgok, hidd el, nincs több gond egy karbis SV-vel sem!
Nem tudom még mi lesz a vége. Az 1.gen SV nagyon tetszik, a V2-t is kipróbálnám.
Ha lecserélem a cbr-t, akkor valamiben többet kell tudnia az utódnak: erő, fogyasztás, megbízhatóság - ezekben nem igen veri semmi. Sportosság és súly - ezekben lehet jobb amit helyette veszek. Na és injektor - hogy hidegben is elinduljon.
nemtudom...holnap lefotozom a dobozt neked!!!
Nem tudom melyik a hülyeség: az hogy az újabb dizájn nem tetszik, ezért olyat nem vennék, vagy az, hogy nem bízok a karburátorban?

Az előbbin nincs mit magyarázni, az utóbbinak több oka van: pl. hőmérsékletfüggő, és 28 év alatt még nem láttam problémamenteset belőle. Az új CB500-on is gond volt vele pár év után...
API SG teljesítményszinttel?
Azt írja az API honlapja, hogy a legtöbb 1993 után gyártott motorba nem való, mert nem kínál elegendő iszaposodás elleni, oxidáció elleni és kopás elleni védelmet.
Volt benne az is tavaly előtt de a csereperiódus végére annyira "elkormolódott" hogy le kellett vennem a kuplungdeknit hogy kitakarítsam az olajszintellenőrző ablakát...
Nem igazán ajánlom senkinek de ez csak saját vélemény.
akkor már mol motostreet 900ft per liter...
Igazából az elmúlt 140e km alatt az injektorosba mindent kipróbáltam szinte mert valamennyire ette újkora óta, de 100e felett már gyakorlatilag zabálja az olajat ha kergetem, füstje nincs de van hogy megeszi 1000 km.-en az 5-6 decit is, ha nyugisabban hajtom akkor beéri kevesebbel is, szerintem ezen a télen lehúzom a hengereket egy gyűrűzés végett. Érdekes hogy a karbis az nem eszi ilyen drasztikusan az olajat, ha meghajtom akkor se. Mostanában Midlandot használok egyébként mert egész olcsón hozzájutok egy cimborám jóvoltából és csak pozitívak vele a tapasztalataim.
Oszt milyen olajjal hajtod az Sv-t? :D csak,h témánál legyünk
Nyugodtan vedd meg a karbis sv-t, semmivel nincs több gond vele mint az injektorossal, át lehet alakítani de nem kis fába vágnád a fejszédet, szerintem nincs értelme.
2 "kis" sv-m van, egyik injektoros, abban most 140-e km. van, a másik a régebbi karburátoros, az is közelít már a 100e-hez de eddig egyiknek sem volt nagyobb hibája...
Nem rossz szerintem a TL 1000 sem, nemrég próbáltam néhányat, de mocskosul kényelmetlen ezért inkább egy öreg vtr 1000 mellett döntöttem, na az eddig nagyon megtetszett, mióta megvan, azóta az sv-kre rá sem ültem!
Kollégának nem felel meg az új kinézetű fecskendős sv... inkább egy régibe akar belemókolni egy injektoros blokkot :D Értelmet ne keress benne.
En a blokkcsere hulyeseget nem ertem.
ülés alatt kombirelé.... talán a fehér az...?!
Nem, nem igazán szeretem az emeleteslovakat.
Csutka nélküli motor egyébként sem játszik. Pici gyermekkoromtól bicajozok, nálam az a természetes, ha a csuklóm 20-30 centivel a fenekem alatt van...
Az ezrest két okból nem gondoltam volna:
Egyrészt emlékeim szerint az már az új típusú fejidommal és a - számomra - csúnya vázzal jött ki. Nekem mindenképpen csak a csőváz és a gömbölyded idom tetszik.
Másrészt anno, amikor a Suzukinál ez az egész V2 dolog elindult, még a TL 1000-nél eléggé belém vésődött hogy azt ne. De máig is olyanokat hallok, hogy problémásabb.
Bevallom sokáig a kicsitől is tartottam, mert a közvetlen környezetemben két ilyen blokk is KO lett (az egyik DL). De azóta valahogy meggyőtek, hogy nincs velük semmi baj.
De az a helyzet, hogy annyira tetszik a forma, hogy még egy kis bizonytalanságot is bevállalnék.
Sziasztok !
Itt melyik lehet az index relé ? SV650SA