Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

SV 1000 vagy TL 1000 Martin Sportdob pár Db killerekkel,felfogatókkal jó állapotban eladó.
Ár: 65e. Smst,üzenetet nem nézem.Tel 70-3179083.
köszi,megvettem már. fag csapágy ajusa szimering. de közben lett 2db koyo is.
Ez méretfüggő, ha nem túl magas vagy vékony a kolléga akkor szívás a magasabb gép viszont ha igen akkor tényleg jobb.
Halvany dunsztom sincs,de hogy ertelmet nem latom az ilyen forma cserenek az fix.
Sztem egy dl650-el kozelebb lonel a celhoz.
"Ami a legnagyobb gondom (nem röhög!), hogy csak az első generáció tetszik. Karbis motort viszont tutira nem szeretnék...
Tehát tudja valaki mit változtattak az első generációs és a későbbi blokkok között?
Arra gondoltam, hogy mikor megveszem esetleg nem lenne olvasható a motorszám és kapna egy újabb blokkot. Vagy csak befecskendezőt. Ami olcsóbb/egyszerűbb.
Csinált már hasonlót valaki?
Persze ha a gyári megoldás necces, nyilván simán megoldható egyedi rendszerrel is... (pl. Ecotrons vagy ami éppen elérhető) de első körben ezzel nem szórakoznék."

1-et tudok amit átalakítottak (esetleg blokkot cseréltek benne, de úgy emlékszem inkább átalakítás volt, de Zoli tudja, az Ő haverja csinálta) , nem tudom mennyire vált be viszont a blokkon épp eleget változtattak ahhoz, hogy inkább az injektorost venném meg ellenben az ezres nem borzongat? Talán olcsóbban is lehet venni mint a 650-et és azért "valamivel" erősebb igaz többet is eszik, de hát motorozásnál ez nem lehet szempont ha csak nem napi közlekedési eszköz.
pontosan : NTN vagy SKF 6203 2RSH/C3
Gondolkodom rajta, hogy a nagyobb Hondámat kisebb tömegűre cserélném.
A Triumph Sprint és a nagy Hornet mellett egy ideje erősen motoszkál bennem 650-es SV. Időm van eldönteni, de utána sokáig szeretnék együtt élni a választottammal.

Azt vágom, hogy nagy erőre ne számítsak. Azért az 500-asnál talán erősebb lenne - és legalább V2, ami elvileg jó nyomatékos.
Azt nem tudom, hogy utasnak hosszú távon (1000km mondjuk) mennyire elfogadható?
Nem nagyon láttam dobozokkal. Mennyire egyszerű dobozolni? Akár építeni, vagy venni?

Ami a legnagyobb gondom (nem röhög!), hogy csak az első generáció tetszik. Karbis motort viszont tutira nem szeretnék...
Tehát tudja valaki mit változtattak az első generációs és a későbbi blokkok között?
Arra gondoltam, hogy mikor megveszem esetleg nem lenne olvasható a motorszám és kapna egy újabb blokkot. Vagy csak befecskendezőt. Ami olcsóbb/egyszerűbb.
Csinált már hasonlót valaki?
Persze ha a gyári megoldás necces, nyilván simán megoldható egyedi rendszerrel is... (pl. Ecotrons vagy ami éppen elérhető) de első körben ezzel nem szórakoznék.
2db 6203 csapágy meg egy 22×40×7 szimering kell bele.
Basszus Viktor! Jobbulást! Tényleg őrület ami manapság az utakon van...
skf , koyo
Mittomen,koyo,skf,kinai olcso stb.
ajánlott márka esetleg cikkszám van? holnap megvenném...
Ott hédereltem én is 2 éve. Szebenyi a dokim, de mindenki jó fej volt. Viszont jó ügyvédet mindenképp fogadj, nekem már a folyamatban lévő ügyben is százezreket hozott mindenféle költségekre.
Nem.
urak...
egy kis sv v vstrom elsö kerékcsapágyát nehéz cserélni??? kotyog a kerék haverom stromjában, meg ropog is... gyanus h cserés a csapágy...
vagy ide...
neten találtam az adatot,képet!!!
érdemes belépni DAS-ba is.....
köszi, érdekelne, ha betelik a pohár a jelenlegi ügyvédemmel akkor megkérdezném őket.
Azt nem tudom ha kell privátban adok elérhetőséget.
Nincsenek. Pénzbehajtó az van ha a delikvens nem akarna fizetni a mutatvány végén. Meg ők kitudják kérni a redőnyösöktől az aktákat is.
Csak biztosítós üggyel foglalkoznak?
Verőemberek vannak?
Bárkinek kell segítség tudok profi szakembert ajánlani bárhová megy az országban azonnal, az ügy lefolyása végéig nincs költség csakis a legvégén van tiszteletdíj miután a biztosító köhögött, márpedig minden alkalommal köhög ha ők segítenek!
passz...én csak név alapján kerestem rá.
ha ő az,akkor ismerem... évfolyamtársam volt középsuliban...