Azé' a fogyi az én darabomnál is ha nem hajtok különösebben akkor megáll 6.5-nél, de ha a lányommal együtt megyek az Ő tempójában ( a gépének 140 a vége) akkor a 6 is elég és van egy kolléga akinek az ezrese akkor amikor az enyém 8-at evett mert kissé kanyargásztunk akkor az övé (egyszerre tankoltunk és ugyanott) megállt 6 körül, igaz ilyen kis fogyasztást csak annál a gépnél láttam eddig, de hát volt ilyen is, igaz talán a legkorrektebb is volt amit eddig láttam, itt is fórumozik néha a tulaj.
Helló a válasz SV 1000
,sokkal többet tud mint a 650-es,az ezres leszakítja a karod akkora a gyorsulás és a nyomaték,102 newtonméter 7500 fordulaton,gsxr 1000 112newtonméter 7500 /min!Igaz fogyasztás 7-7,5 litertől indul!És a naked változat még kényelmes is!Igaz menetszél az van!Tapasztalatból írok!
Srácok, vajon a tanksapkához lehet kapni tömítést? Enyém még a csővázas, nem tudom van e különbség a kettő között, de sajna ki van repedezve a tömítés...
Jó esetben ott. Két 650-est ismertünk amelyek gyári állapotban tudtak óra szerint közel 230-at, azok injektorosak voltak, valami biztos félresikerült a gyártásuknál. Az én karbis 650-em is alig ment 200 fölé.
Ha kicsit irogatva is van akkor nagyon érezhetően, ha gyári akkor kicsit vissza van véve így nem annyira érezhető a plusz a karbishoz képest ellenben fent már elvész a ködben.........a jobbak mentek óra szerint újonnan 260 fölött valamivel már az S-es, az N 250 körül tudott míg a 650 jó ha átlépi a 200-at és persze a gyorsulás is különbözik.
,sokkal többet tud mint a 650-es,az ezres leszakítja a karod akkora a gyorsulás és a nyomaték,102 newtonméter 7500 fordulaton,gsxr 1000 112newtonméter 7500 /min!Igaz fogyasztás 7-7,5 litertől indul!És a naked változat még kényelmes is!Igaz menetszél az van!Tapasztalatból írok!
Cegléd
Zárszett 16 ezer Ft, az ac pumpát sajnos már elvitték.
Hátha valaki valami bármit keres... ;>