Egyiknek sincs komoly gyíkja és az ülés pozíció is nagyjából egyforma, az 1000-es jobban megy, de többet is eszik. Az áruk sem nagyon tér el, én is árulgatok egy 1000-est és ahogy néztem 650 aem nagyon van olcsóbban.
Üdv! Nem rég váltam meg (tegnap) a vasamtól, és nézegettem az SV-ket, mind 650-est és 1000-est. Érdeklődni szeretnék, hogy mit javasoltok, melyik a megbízhatóbb, kényelmesebb. Mindíg is tetszettek az SV-k, és most komolyan elgondolkodtam valamelyik típuson. Válaszotokat előre is köszönöm!
Máté
Sziasztok. Segitseg kellene. Vettem egy 2000evj svt. Nincs bekotve a kiegyenlito tartalynal a cso..ami a blokk aljara van elvezetve. Vettem bontva csovet..de 2db cso csati van rajta...nem lenne valaki aki kuldene rola egy kepet a tank alatti reszrol? Halas koszonet
Ha oda jutok hogy csere, először lehet megpróbálom a videós cuccot, legalább tesztelem a nittelőt. Ha nagyon nem menne, akkor majd átvágom felxel teljesen :D
én utoljára(tavaly ősszel) a villa fölötti láncrészt flexeltem el, kezemet a villán támasztva. igy stabil volt, nem ugrott meg,amikor picit beleharapott a korong a láncba.
haverom meg hátul a lánckeréknél vágta el. mert ugye,ott stabil alátámasztás van. de talán az erővágo a legjobb megoldás.
Erővágó az nincs sajna. Régi melóhelyemen lenne vagy 100db., de most a közelben egy sincs :D
Azért írtam a videót, hogy a csávó csak elsimította a tüske felületét és utána nittelővel kinyomta a csapot, így nála tuti nem sérült a lengővilla :D
Enyémen még nincs sérülés, bár már mikor megvettem akkor láttam rajta foltokat, olyan mintha megmarta volna valami folyadék...
Ugyan én is vágom flex-el, de csak nagyon vigyázva és messze a lengővillától, nem egy lengővillán látni nyomot ahol a flex belevágott (akár szerelőnél is) mikor belekap a láncba és felcsap a villához. Ha van a közelben erővágó (én már inkább azzal szeretem megoldani) akkor azzal még hamarabb elvágod és biztosan nem okozhatsz kárt ha csak meg nem csapkodod vele a motort.
Szuper, akkor nem is érdemes megkérdeznem mennyiért csinálják itt a környéken a cserét. veszek egy ilyet s megcsinálom magamnak. Régi láncnál az egyik stiftet elköszörültétek? 20 perctől mutatja a csóka: http://youtu.be/6Yj4sKsguvU?t=1200
Máté
haverom meg hátul a lánckeréknél vágta el. mert ugye,ott stabil alátámasztás van. de talán az erővágo a legjobb megoldás.
Azért írtam a videót, hogy a csávó csak elsimította a tüske felületét és utána nittelővel kinyomta a csapot, így nála tuti nem sérült a lengővilla :D
Enyémen még nincs sérülés, bár már mikor megvettem akkor láttam rajta foltokat, olyan mintha megmarta volna valami folyadék...
A DID lánchoz valami speckó kell úgy tudom.
De persze ki is lehet nyomni,de a flex gyorsabb...