köszi. igazából +10e a két lánckerék, nem tétel a lánchoz képest :D más kell még a cseréhez? új lánchoz adják a nittelő szemet is?
közben facebookon is kérdeztem, ezt küldték: http://www.didchain.com/images...
ezek szerint nagyobb kopás állóságú a lánc?
ja és az új láncot kell kenni fújni mindjárt felrakás után? sose cseréltem még sv-n
Mi a különbség a DID 525VX, DID 525ZVMX láncok között? Ma néztem elég laza a láncom, holnap húzni kell rajta, de sanszos hogy kezdni a végét járni a gyári lánc így 34e km magasságában. Lánckereket minden esetben kell hozzá cserélni?
Lehet lassan menni, lassan kanyarogni, esőben még lassabban menni vagy félreállni.........de megállni ha épp elékerlül valami akkor ugyanúgy kell mintha Ő lenne Rossi.....és ahhoz olyan guma is kell....én előre valami racsingosabbat szoktam és hátra meg túrásabbat, az eleje a lényeg fékezésnél, persze a hátulja is, de azért az első fontosabb....és én simán eltérek attól, hogy egyforma legyen elöl hátul, talán egyzser mikor új gépem volt azon volt gyárilag egyforma, de azóta nem emlékszem ilyesmire.
Sziasztok!
Ismerősöm gumi vásárlás előtt áll, nem egy kanyarvadász, nyugis tempóban közlekedik. Van két kiszemelt: Bridgestone Battlax BT45, Michelin Pilot Street.
Valakinek van valamelyikkel tapasztalata? Melyiket javasolnátok inkább? Esetleg 50e-ig hasonló kategória 110/70×17 130/70×17 méretben. Köszi.
Hm, most h mondod, h küldjek képet az alkatrészről tudatosult bennem, h amikor le akartam gyártatni, a megmaradt párját odaadtam mintának, és ott is maradt az emberkénél, szóval már egy sincs meg. Attól tartok, marad az új megvásárlása, már csak azért is mert az a tapasztalatom, h mostanában nehéz olyan embert találni, aki ilyen kis munkát elvállal :(
Úgy nézem, h giviék hivatalos forgalmazója a shox itthon, akik árulják is ezt a konzolt, tehát nem igazán érdekük, h alkatrészt szerezzenek hozzá.
Szia. Képet tudsz róla feltenni mi tűnt el? Egy ügyes esztergályos, lakatos mindent megtud szerintem csinálni... ha akar vele foglalkozni....
Ebay?
Esetleg keresd fel a hivatalos magyarországi forgalmazókat lehet hogy kapsz hozzá külön is, egy telefon, email nem tart semeddig sem...
Sziasztok. Gyors kérdés: Van egy Givi 529FZ doboztartó konzolom, aminek sikerült elhagynom az egyik rögzitőelemét (amit az utasülés alá kell rögziteni). Sztetek be lehet szerezni valahonnan csak ezt az alkatrészt, vagy kell vegyek egy újat. Legyártatni próbáltam már, de azt mondta az emberke, h túl bonyolult alakja van...
tökmind1 milyen acél,fogja a mágnes.
vettem már ujat szakszervizböl kemény 1800ft,holnap megyek érte. ebc betétek is megvannak, már csak a beszorult csapot kell kivarázsolni a nyeregböl, az egen nagy munka lesz.
feláldozom rá az egyik beta torx bitfejemet.
Az rákattan az 5.5-ös csivcsavarra is.Reszelővel meg kell próbálni,mennyire viszi.Ha szakember (pl esztergályos) megresszenti,tudnia kell mondani némi közelítőt.
nekem bevált...nagyon nem jellemzö rám de itt valoban az lehetett h nem ment bele teljesen az imbusz a helyére...
a másik 2 betéttartó kis tengely naon könnyen kijött, ezt a beszakadtat nem értem.
a most elnyalt csap még gyári, nemtom a keménységét,de acél mert rákattan a mágneses bitfej.
közben facebookon is kérdeztem, ezt küldték: http://www.didchain.com/images...
ezek szerint nagyobb kopás állóságú a lánc?
ja és az új láncot kell kenni fújni mindjárt felrakás után? sose cseréltem még sv-n
és uj láncot csak lánckerékkel párban cserélünk.
Ismerősöm gumi vásárlás előtt áll, nem egy kanyarvadász, nyugis tempóban közlekedik. Van két kiszemelt: Bridgestone Battlax BT45, Michelin Pilot Street.
Valakinek van valamelyikkel tapasztalata? Melyiket javasolnátok inkább? Esetleg 50e-ig hasonló kategória 110/70×17 130/70×17 méretben. Köszi.
Úgy nézem, h giviék hivatalos forgalmazója a shox itthon, akik árulják is ezt a konzolt, tehát nem igazán érdekük, h alkatrészt szerezzenek hozzá.
Köszönöm mindenesetre! :)
Ebay?
Esetleg keresd fel a hivatalos magyarországi forgalmazókat lehet hogy kapsz hozzá külön is, egy telefon, email nem tart semeddig sem...
Köszi előre is az ötleteket.
Udv Pali
vettem már ujat szakszervizböl kemény 1800ft,holnap megyek érte. ebc betétek is megvannak, már csak a beszorult csapot kell kivarázsolni a nyeregböl, az egen nagy munka lesz.
feláldozom rá az egyik beta torx bitfejemet.
a másik 2 betéttartó kis tengely naon könnyen kijött, ezt a beszakadtat nem értem.
a most elnyalt csap még gyári, nemtom a keménységét,de acél mert rákattan a mágneses bitfej.