vmikor az átkosban a zetézére nekem is fel kellett gányolni egy gumidarabot mert asszem a tengely vonaláig le kellett érni a sárvédőnek,remélem nem ez jön vissza,shivert nekem is vinnem kell lassan
27500 az unixnál kedvezménnyel. Meglátjuk milyen lesz, ez igazából egy baromi drága fecskendő :D tekersz rajta egy kicsit és egy pici olajat nyom a láncra.
Meguntam egyrészt a spray takarítást másrészt hogy vinni kell a sprayt.
Sok baja lehet. Én azt ajánlom mindig hogyha vesz valaki egy használt motort, a szelephézagokra rá kell nézni, karbiszinkront is kell csinálni. Ami ilyenkor előfordulhat pl. hogy az autómata dekompresszornál van valami probléma, nem tudja kitámasztani a szelepet stb.. Ami nálam előidézett már ilyen problémát az inkább hidegen, indulás előtt az az hogy telement a henger benzinnel és nem tudta átfordítani... A másik az hogy amíg gyári feszültségszabályzó volt rajta néha túlment az akkufeszültség, forrt az akku és elment belőle a sav. Érdemes lenne tényleg az a feszmérő, mert hiába van meg a feszültség az akkuban, indítás közben nem tudja elegendő árammal ellátni az önindítót és leesik a kapocsfeszültség. Az is lehet hogy 1-2 csatlakozó már a végét járja, érdemes lenne az akkutól végig ellenőrizni a kábeleket, így is jártam már, hogy a negatív oldalon fellazult a forrasztás.
jobban fogyna a turaemelő :-))))))
Meguntam egyrészt a spray takarítást másrészt hogy vinni kell a sprayt.