Sziasztok! Uj tulaja vagyok egy 99es sv650 nek!
Mar mentem vele paar 100 km-t, es sajnos toltam is haza....
Az lenne a problema, hogy melegen olyan mintha le lenne merülve az akksi.
Uj akksi van benne.
Hidegen mindig indul szepen.
Melegen sokszor jol indul, de van, hogy at sem tudja forditani a fötengelyt. Betolas utan 10-20km motorozas utan ujra indul szepen. Mint ha semmi sem törtent volna.
Ötlet?
Öninditot is csereltem mar. Az rendben van. Akksi rendben van.
Be fogok epiteni egy feszültsegmeröt.
Jobb ötlet/ tapasztalat?
Sziasztok!
Szerdán megy műszakira a vas. Szerintetek kérik e a műbizonylatot, belekötnek e a felrakott plexibe az NKH-nál? Givi plexi papírjai megvannak. Két éve mikor voltam a Martin dobbal sem foglalkoztam, de most nem tudom ez mennyire szúr nekik szemet: https://photos.app.goo.gl/h8AB...
Ovál dob ez is, pont olyan mint facen amit fel tett a srác. Igazából nagyából adja hogy hol kell elvágni és az hogy most a heggesztés felett 10 vagy 15 centit hagyok szerintem semmit nem szamít, mivel a bilincset oda rakom a dobon ahova akarom. Annyi hogy nyilvan annyival hatrébb kerul a dob. Tul kicsit meg nyilvan nem hagyok msrt akkor nem tudom ráhuzni az összekötő csövet. Megmérem az összekötőcső kitágított szakaszának a hosszát és annyit hagyok rajta. Köszi a segítséget!
tegyél fel ide képet, nekem ovál dobom van Martin. ha kell lefotózóm hol van elvágva. de jobb lenne ha a méreteket rajzon leírnád és akkor lemérem az enyémet is. láttam fotókat tettek mér fel Neked a facebook-on.
Azé' én megmérném a biztonság kedvéért a sajátomat is hátha van pár mm eltérés a kettő között ami pont elég lehet ahhoz, hogy túl sokat vagy keveset vágjon.
Ki kell mérni, hogy az új dob csöve mekkora és aszerint elvágni a régit, ha ez nem megy akkor vidd el egy szerelőhöz vagy egy sima karosszériáshoz és az megoldja.
Vettem egy 650es Sv-t és kaptam hozzá egy vadonat új Martin dobot összekötő csővel, pántal. Szeretném felrakni és nézegettem képeken hogyan van másoknak. Az világos hogy el kell vágnom a gyári csövet és az is hogy valahol a lenti hegesztés fölött. Valaki megtudná mondani hogy a heggesztéstől mennyire vágjam el körülbellül? Utánna gondolom csak összecsusutatom a dolgokat es lehuzgálom a bilincseket. Pasztázni szükséges-e?
Válaszokat nagyon köszi!
tegnap én is kitakaritottam a lánc járatait, nem volt nagyon vészes. pasztát használok,az nem koszol nagyon.
ma lecserélem a fékfolyadékot meg a hütövizet!
dot5.1 rakok bele...
de milyen hütőviz kéne bele? most zöld.
Ez milyen spray? Motul, mol, castrol de egyiktől sem nézett ki ilyen ocsmányul a láncom, kiló szám van ezen retek.
Most egyébként a berneres nagyteljesítményű kenőanyagra szoktam rá, jó vékonyan és hígan jön ki a dobozból, kúszik frankón mindenhova és nem dobálja.
Mennyi trutyit le tud rakódni ha valaki fújja a láncot. Bevallom nem mostanában takarítottam le ott utoljára... https://photos.app.goo.gl/57IT...
Délutánra azért befejeztem és gurultam is egy laza 160-as kört.
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy, valakinek nincs-e elfekvőben légszűrőház elején található 90fokos műanyagcsöve?
Bontva mindenhol kompletten adják házzal együtt :(
Sziasztok!
Beköltözök én is a topikba. Vásároltam egy 2007- es s-es verziót. Túrakormánnyal van szerelve,így eléggé kényelmes. Majd kérek pár tanácsot,mivel már jó néhány éve nem motoroztam.
nekem ABS-s van. előző gazdája mikor műszakiztatta nem akarták átengedni mert az első fékcső gyárilag nem egyforma. fent gumi lent meg olyan mint ha fémhálós lenne. nehezen de átengedték. arra lennék kiváncsi ahhoz mit szólnának ha megnéznék azt, hogy az első gumi fékcső a váznyaknál csatlakozik az elosztóhoz hátra felé és ott látnák, hogy olyan fém fékcső van mint az autókon szokott lenni. talán még a forgalmit is elvetetnék az első rendőrrel.
Ha maradsz az eredeti 3 darabos kialakításnál és fekete bevonattal kéred, akkor avatatlan szemeknek kevésbé ordít, hogy nem a gyári megoldás van rajta. A fémhálós fékcső elvileg átalakításnak minősül(...), ebbe bele köthet a rendőr/vizsgabiztos. Más kérdés, hogy itthon nem nagyon szoktak.
Sziasztok, a kérdésem a következő lenne: Azt tervezem, hogy lecserélem az első fékcsöveket fémhálósra, és kétféle szettet adnak hozzá. Az egyik 3 csőből áll és megegyezik a gyárival, míg a másik csak két csőből áll (ezt race-nek hívják nem tudom miért), kihagyja az elosztót vagy mit, és a féktartálytól egyenesen a féknyergekig tart szálanként. Azon kívül, hogy ez olcsóbb, miért jobb, vagy milyen hátrányai lehetnek?
Köszi a válaszokat, PPP
Ilyen mint ami a fickó kezében van: http://m.blog.hu/sz/szerkezet/...
Különböző durvaságban lehet kapni ezt is. Mondjuk én anno Martintól kaptam pár darabot mikor rakta fel nekem a dobot...
Mar mentem vele paar 100 km-t, es sajnos toltam is haza....
Az lenne a problema, hogy melegen olyan mintha le lenne merülve az akksi.
Uj akksi van benne.
Hidegen mindig indul szepen.
Melegen sokszor jol indul, de van, hogy at sem tudja forditani a fötengelyt. Betolas utan 10-20km motorozas utan ujra indul szepen. Mint ha semmi sem törtent volna.
Ötlet?
Öninditot is csereltem mar. Az rendben van. Akksi rendben van.
Be fogok epiteni egy feszültsegmeröt.
Jobb ötlet/ tapasztalat?