srácok, a k9 kis sv váltóján lehet vmit állitgatni,finomhangolni? mostanában azt vettem észre h nagyobb erö kell a váltókart használni...és érzem h nem olyan könnyen ugrik helyére a sebességfokozat...
Szerintem először azt döntsd el, hogy mi a legfontosabb, mire használod: Legyen nagyon jó a tapadása vagy inkább a futásteljesítmény? Túrázol is vele? Akár 2 személyel? Szeretsz dinamikusan haladni?
Saját vélemény: Szerintem a Pilot Road-al kell a legkevesebb kompromisszumot kösd (jó tapadás és kiváló futásteljesítmény). Nekem Road2 2CT volt a CBR-n és meg voltam vele elégedve, valamivel több, mint 10.000km-ert bírt az első (90% országút, amiből nagyrésze 2 személy). Jelenleg a Rosso2-vel barátkozom és az eddigi tapasztalatok engem meggyőztek: úgy vettem észre, hogy a motort könnyebb döntögetni, főleg amikor gyors kanyarok követik egymást és a tapadása is jobb. Valószínűleg nem fognak 6-7 ezernél többet bírni.
PS. Road 3 volt a tervben és szinte meg is vettem, de gondoltam kipróbálok valami mást is és eddig jó választásnak tűnik.
én taposom azt is,ha már rászerelték a gyárban...
kb1órája jöttem haza melobol, hallottam a kis hülye ciripelést az elsö féktől, szedhetem szét megint...
nekem most contimotion van...ezzel vettem a gépet...
2515dot gumik, de a tapadásuk nem győzött meg...
a hátsokerék abs folyton dadog...hamar megcsuszik a guma.
unokatesom ugyanilyen svjén metzeles van, érzésre jobban tapad...
2012óta regisztrálják.
egy ismerösöm vett ilyen plexit a fazerre, behuzatta mattfekete vtn fóliával, nagyon izléses lett.
Azt szeretném kérdezni tőletek,hogy 1000s-nél (2004) kilehet-e deríteni,hogy volt-e piszkálva a km-óra állása? Köszi!
http://www.ebay.com/itm/172629...
http://www.ebay.com/itm/401106...
Saját vélemény: Szerintem a Pilot Road-al kell a legkevesebb kompromisszumot kösd (jó tapadás és kiváló futásteljesítmény). Nekem Road2 2CT volt a CBR-n és meg voltam vele elégedve, valamivel több, mint 10.000km-ert bírt az első (90% országút, amiből nagyrésze 2 személy). Jelenleg a Rosso2-vel barátkozom és az eddigi tapasztalatok engem meggyőztek: úgy vettem észre, hogy a motort könnyebb döntögetni, főleg amikor gyors kanyarok követik egymást és a tapadása is jobb. Valószínűleg nem fognak 6-7 ezernél többet bírni.
PS. Road 3 volt a tervben és szinte meg is vettem, de gondoltam kipróbálok valami mást is és eddig jó választásnak tűnik.
én taposom azt is,ha már rászerelték a gyárban...
kb1órája jöttem haza melobol, hallottam a kis hülye ciripelést az elsö féktől, szedhetem szét megint...
2515dot gumik, de a tapadásuk nem győzött meg...
a hátsokerék abs folyton dadog...hamar megcsuszik a guma.
unokatesom ugyanilyen svjén metzeles van, érzésre jobban tapad...
Contimotion-t hanyagolni kene.