Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor nézd meg és ha kell állíts rajta.
nemnagyon...max km.lekérdezés alapján...
2012óta regisztrálják.
kuplungot még te állitottad tavaly...olajat meg pár hete(1200km ezelött) cseréltem(eneos 10w40)...
az igaz...nem csúcsminöség...
egy ismerösöm vett ilyen plexit a fazerre, behuzatta mattfekete vtn fóliával, nagyon izléses lett.
Haliho!
Azt szeretném kérdezni tőletek,hogy 1000s-nél (2004) kilehet-e deríteni,hogy volt-e piszkálva a km-óra állása? Köszi!
Kuplung vagy olaj, mindettő könnyen orvosolható.
Alternativa ennyiert,duplabubival?
1 év napon és kampó a plexinek, törik mint a ropi. Semmi UV elleni védelem nincs benne.
srácok, a k9 kis sv váltóján lehet vmit állitgatni,finomhangolni? mostanában azt vettem észre h nagyobb erö kell a váltókart használni...és érzem h nem olyan könnyen ugrik helyére a sebességfokozat...
nekem ilyen van,mint a 2.linken a 2.kép..
A világosabb....köszííí!!
Jó ez, esetleg valami füstszínű vagy miegymás, de jó lenne. .....készül a nappali, gyakorlatilag megvan, a festés és burkolás kell még.
Ezt találtam.CBR-re innen van.

http://www.ebay.com/itm/401106...
Hát az kéne továbbra is, olyan amilyet találsz, mindegy, ha van vérnyúl az is jó....
És bubis plexit?
Sajna nem, max. 10%-ot kapok rá.
Sanyi, találtál olcsó forrást a cobra olajzóra?
Szerintem először azt döntsd el, hogy mi a legfontosabb, mire használod: Legyen nagyon jó a tapadása vagy inkább a futásteljesítmény? Túrázol is vele? Akár 2 személyel? Szeretsz dinamikusan haladni?
Saját vélemény: Szerintem a Pilot Road-al kell a legkevesebb kompromisszumot kösd (jó tapadás és kiváló futásteljesítmény). Nekem Road2 2CT volt a CBR-n és meg voltam vele elégedve, valamivel több, mint 10.000km-ert bírt az első (90% országút, amiből nagyrésze 2 személy). Jelenleg a Rosso2-vel barátkozom és az eddigi tapasztalatok engem meggyőztek: úgy vettem észre, hogy a motort könnyebb döntögetni, főleg amikor gyors kanyarok követik egymást és a tapadása is jobb. Valószínűleg nem fognak 6-7 ezernél többet bírni.
PS. Road 3 volt a tervben és szinte meg is vettem, de gondoltam kipróbálok valami mást is és eddig jó választásnak tűnik.

én taposom azt is,ha már rászerelték a gyárban...
kb1órája jöttem haza melobol, hallottam a kis hülye ciripelést az elsö féktől, szedhetem szét megint...
V2-esen nem szokás hátsóféket használni :D
nekem most contimotion van...ezzel vettem a gépet...
2515dot gumik, de a tapadásuk nem győzött meg...
a hátsokerék abs folyton dadog...hamar megcsuszik a guma.
unokatesom ugyanilyen svjén metzeles van, érzésre jobban tapad...
Pilot road 3 van fent elöl hátul, sokat még nem mentem vele kb 1500 at de szerintem teszi a dolgát.
A pr2 is.
Contimotion-t hanyagolni kene.
Pr4 boven tudja ami utcan kell,rosso2 zuzosan tapad de sokkal jobban kopik.