Tudtam, de nem éri meg a kockázatot. Egy 1 hetes túrát sokáig tervez az ember, kiveszi a szabadságot, összetrombitálja a haverokat, mindenki felkészített motorokkal érkezik, szar lenne ott ragadni valahol. Le is kopogom, hogy eddig még ilyen nem történt velem. :)
ja így már érthető. a régi DL1000 az SV650 úszónyerges első fékjeivel tényleg gáz, de az újon forditott teló van radiális nyereggel a képek szerint. az azért ütősebb kombináció.
Az új lehet hogy jó, de annak is a kuplungkosár típushiba még mindig. Na meg 1millióért biztos nem 1-2éves van. A régi meg minden szempontból elbaszott, gyenge fél, gyenge futómű és mellé egy használhatatlan blokk magas fogyasztással, tök jó túramotor... a 650-es :) én mondjuk pénzt nem adnèk érte, szerintem rossz az üléspozició. Az új itt is lehet kivétel, arról nem tudok nyilatkozni!
1 gurigáért 10+ éves motorok vannak, ami főleg egy DL-nél esélyes hogy 100-200e km. és nem akarok azon aggódni hogy hányszor és hogy lett összetákolva a motor.
Titta horror.
Ezé is lesz 2 motorkám.
Bár nem fekete.
A VFR-be ytz12s vagy ytz14s való, ez Yuasából 36e Ft, emiatt kerestem mást.
A 20 éves Hondával nincs baj, de engem kínai olcsó akksi ne szopasson.
Amúgymeg 20 éves hondával is nekiállok.
Már volt szlovákiában is.
A másikban meg azt a félévet amíg látom simán kibirja.
http://youtu.be/X0V7uz9eaGY
A fagyizónál meg ez számít.
Amúgy jelentem a 3 éves yuasa nyekk,vehetek egy olcsóvalamit.