Előre is elnézést, hogy ide is berakom, de csak SV 650 blokk van benne :)
Eladom a CAGIVA Raptor 650 IE (2006, injektoros) motoromat.
A múltkori motoros túrát követően rájöttem, hogy egy picit kicsi nekem a motor ezért nem túl kényelmes hosszú távon (19x cm vagyok).
Úgy döntöttem, hogy eladom és nagyobbat veszek.
Ha valakit érdekelne bátran keressen meg.
31 000km van benne (előttem lévő tulaj 90%ban túrára használta ezért nagyon jó állapotú a blokk)
frissen cserélve az alábbiak:
- motorolaj
- olajszűrő
- hűtővíz
- kuplungszett
- hátsó fékbetét
- fékolaj
- K&N sportlégszűrő
- elöl hátul cserélve lettek az indexek újra
- elöl hátul új gumit kapott áprilisban azóta kb 3000km ment bele
Jár hozzá továbbá 2db eredeti Arrow sportkipufogó (opcionálisan db killer is tehető bele), nagyon dúrva hangja van vele :) (A 2db dob 300 000 Ft volt!)
Természetesen adom a gyári kipufogókat is!
Tudok adni még plusszba egy túra szélterelőt is az első lámpára.
Az ára: 1.000.000 Ft
Egyenlőre nem alkuképes, ha nem kell senkinek akkor télen olcsóbb lesz 50.000 Ft-al.
Képekért videóért keressetek privátban.
Függ a szélzaj a ruhától is, én úgy veszem észre, hogy bőrben zajosabb, illetve attól is, hogy a sálammal hogy sikerül lezárni a bukó alját. Füldugót mindig használok a 100ezres HJC-ben is, igaz, az én SV-m meztelen.
Igazából egy hangos tényezőt egy még hangosabbal elnyomni elég fura kívánság.
És ne egy kevésbé nagynevű márkát próbálj mert nem lesz jobb.
A szélzaj meg nem bélés függő.A csendesebb sisakok a legtöbbet a szélcsatornában történő optimalizálással érik el.
Ami nem jellemző az olcsóbb kisebb gyártókra.És ne sportsisakot.
De szélzaj mindig lessz.Szokj hozzá.Ilyen popszakma.
Valószínűleg füldugó lesz a megoldás, vagy béléscsere, csak jó lenne valami viszonyítási alap. Nyílt dobbal nem volt ilyen gond... Talán ki tudok próbálni egy MT sisakot hasonló méretben.
Sziasztok,
mult heten sikerult megvennem elso motoromat egy K4-es SV 650N formajaban. Par dolog mar a vasarlasnal kiderult, errol szeretnek bennfentes informaciokat/segitseget toletek.
Hatter informacio:
- 33039km-t mutat az ora, ez mar (legalabb) egy eve nem valtozott, de motor szepen megy. Egy seggel feljott palyan 250km-t atlag 150km/h-s tempoval.
- Nem fustol, nem kormol, a hangja szep, ereje is szepen van.
- Fekfolyadekok szepek, rugos tagok nem huzzak az olajat, szepen jarnak. A kipufogo az illesztesnel hianyolja a tomitest, kicsit kiszelel, de ezt nem irom le hibakent, mert konnyen orvosolhato.
- akkumulatort a tulaj nem cserelt (2011-ben vette a motort), de poccre indul es semmi nem utal hibara, bar a hideg ido majd lehet kihuzza a meregfogat. Illene lecsereleni?
Fontosabb dolgok amiken az elado szerint tul van a motor:
Szelephezag allitas ket eve (~28-30e-nel)
Lanckerek es lanc 24e-nel cserelve (gyari)
Szurocserek, olajcsere (hazilag, bemondasra)
Hibak:
1. Kilometerora nem mukodik.
- En a tipushibas speed sensorra gyanakszom, de ez nyilvan majd csak szetszedeskor derul ki.
- Honnan erdemes ezt beszerezni?
2. Az alapjarat eleg magas (~2000 1/min).
- Elso korben fals levegore gyanakaszom, van esetleg tippetek, mit erdemes meg szamitasba venni?
3. Elotet ellenallas nem kerult beepitesre, igy a ledek gyorsabban villognak, mint kellene.
- Honnan erdemes ezt beszerezni?
4. Tudtok ajanlani egy megbizhato szerelot, aki teljesen atvizsgalna a gepet (motor, vaz, elektronika, csillapitas)?
Elore is koszonok mindennemu velemenyt, segitseget.
Egy kis Mecseki szerpentinezéssel, szerintem nálam ennyi a max, többet már nem hozok ki belőle: