Hozzácsapnám a yamahának a 700-as túristajárgányát.
Hasonló teljesítmény,két henger stb,meg a versys 650-et.
Ebből már lehet iletet meríteni mellik jön be.
mint szabad ember, rám jött a motor vásárolhatnék az új 2017-es DL650XT az ami nagyon tetszik sárgában, hitellel el is tudnám hozni szerintem. jövő hétvégén megyek tesztvezetni, de ha van esetleg jobb ötlete valakinek hogy mit érdemes még megnézni, szívesen veszem, hajrá
Kockásra. Ha annyi az előírt nyomaték akkor annyi nem több. Persze, hogy puhának tűnik a meghúzása nem is kell több. Anno 620nál 72Nm volt a mostaninál meg 83Nm a hátsó tengelycsavar. Gombás defektduót nálunk 5ccázér csinálják.
megcsinálták 2ezerért...gombával...még ezt a szezont kibirja a gumi,kezd már középen sarkosra kopni.
nehezen tudtam most beállitani a láncfeszességet (2.5cm) meg a párhuzamot...a tengely anyája alatt mindig elforgott az a rovátkás villás alátét...össze is karcoltam a lengövilát,mert nem passzol,lötyög a tengelyen...
meghuztam az anyát az elöirt 100nm nyomatékkal...nagyon kevésnek tünt...pedig a 100 az annyi,ellenöriztem 2féle kulccsal is (aldis meg egy kintony).
remélem nem húzza elöre a lánc egy dinamikusabb gyorsulásnál?!
Azt nem tudom hogy magasabb e, de nem egyforma. Egyik lehet előrébb vagy hátrább van mint a másiké. Szerintem az S hasalósabb fekvése miatt az magasabb lehet.
http://www.mcnews.com.au/wp-co...
Vagy ikarusz busz.
Hasonló teljesítmény,két henger stb,meg a versys 650-et.
Ebből már lehet iletet meríteni mellik jön be.
Vagy van egy patent CBR-em.
nehezen tudtam most beállitani a láncfeszességet (2.5cm) meg a párhuzamot...a tengely anyája alatt mindig elforgott az a rovátkás villás alátét...össze is karcoltam a lengövilát,mert nem passzol,lötyög a tengelyen...
meghuztam az anyát az elöirt 100nm nyomatékkal...nagyon kevésnek tünt...pedig a 100 az annyi,ellenöriztem 2féle kulccsal is (aldis meg egy kintony).
remélem nem húzza elöre a lánc egy dinamikusabb gyorsulásnál?!
holnap veszek uj gumit...