Sportgumi megoldja ezt a problémát, igaz sokkal jobban kopik. Én hasonlóan érzem a road2/road4 párral a CBR-t. Amikor BT16 volt rajta, akkor meg szinte magától ment be a kanyarba. A magas súlypontú sportos motorokhoz sportos gumiprofil kell.
Azt mondjuk még nem próbáltam, hogy elég e ha csak előre rakok sportgumit...
tudja amit kell, de ezen túl semmi különös. Az nem tetszett benne mint ami az SV-ben sem a vége felé, hogy szerintem magasan van a súlypontja vagy ilyesmi mert minden kanyarban le kell birkózni amit próbáltam más motort régebben sokkal könnyebb volt terelgetni Amúgy Sanyi ajánlotta még az NC750X-et, az jobban tetszene de kipróbálni még nem tudtam, meg ugye az teljesítményben sokkal kevesebb.
Pont arra jártam autóval az eset után pár perccel. Egyáltalán nem tűnt súlyosnak. Kolléga ott feküdt az úton, de mintha csak a lába sérült volna. Mondtam is a családnak, hogy nyugi nincs nagy baj..... :(
Helló,tudnátok segîteni mit ronthattam el?
Megnéztem a biztosítékokat,meg a csatikat.Az akksit nem kötöttem le,gondolom ez miatt lett a hiba.Milyen hibakód ez?
Kár. Amekkora szarnak tartottam most annyira megvenném ha nem 30ezer lenne. 20ert még elgondolkoznék. Minden teletank utan forditok rajta egy negyedet es meg is van oldva az olajzás, csak bennem van hibalehetőség ebben a felállásban.
Tudnátok segíteni?
Az 1000-nek meg a 650-nek a hátsó fékkarja ugyanolyan?
Azt mondjuk még nem próbáltam, hogy elég e ha csak előre rakok sportgumit...
http://www.police.hu/hirek-es-...
Megnéztem a biztosítékokat,meg a csatikat.Az akksit nem kötöttem le,gondolom ez miatt lett a hiba.Milyen hibakód ez?
Laller milyen volt a DL teszt?
Eladó a motorom, ha esetleg valakit érdekelne innen.
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Több kép:
https://www.facebook.com/pg/my...
Sziasztok! Talán érdekel valakit.
Az apró rovatban is híredetem.
Több fotó:
https://www.facebook.com/pg/my...