Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szóval így:

https://www.google.hu/maps/dir...!4m26!4m25!1m20!1m1!1s0x47639984a6ae8e53:0xee12096298e326b4!2m2!1d14.9036052!2d44.9893604!3m4!1m2!1d14.8851051!2d45.0240375!3s0x47639beae30a6ee1:0x8b8e5b2b7cf39dba!3m4!1m2!1d14.2045388!2d45.1298334!3s0x47634f875a331209:0xb8e54cf6245f5aaa!3m4!1m2!1d13.9098988!2d45.3174525!3s0x477ca8895f392729:0xd5d26cee3794e4c9!1m0!2m1!2b1!3e0
Így: https://www.google.hu/maps/dir...!4m24!4m23!1m20!1m1!1s0x47639984a6ae8e53:0xee12096298e326b4!2m2!1d14.9036052!2d44.9893604!3m4!1m2!1d14.2477822!2d45.3279935!3s0x4764a9cebe4b2a89:0xe025456a5d5c9b3f!3m4!1m2!1d13.9194002!2d45.3309513!3s0x477ca86ecc52a203:0xd31e336b5a856e4a!3m4!1m2!1d14.2126599!2d45.149179!3s0x47634f8ac843c559:0xac5c25e12db4dd6f!1m0!3e0
Aaaaaz most szétdobtam mint hülyegyerek a kisautót.

De addigra szerzek valamit.

Amúgy meg megyek a többiek után mit a vakló.
Még le kéne próbálni mit eszik a cbr túrában,mer ingázva kurvasokat.
Adagold be a GPS-edbe a dolgot...
Én megvettem kilóra.
Akkor valahogy így szerintem:

Le és visszaút is:
https://goo.gl/maps/tQTCTYfBH9M2

Északi kanyar: ??? ( Szotyi1, erre gondoltál? )
https://goo.gl/maps/XmhxsYFBqVT2

Déli kanyar:
https://goo.gl/maps/cS9jXRtqSQo

Nem kimondottan hosszú etapok, marad idő a fagyira is.
Sziasztok. Csak nemrég van SV-m , (650 n, 2002) és érdekelne, hogy a vezérműláncot hány kilóméternél szokás cserélni, a szervízkönyvben erről sajnos nincs adat. A blokk nem csörög, nem zörög, semmi kopogó oda nem illő hang nincs. 64000 km van benne.
Jah,nekem má mindegy.
Most megnézem a Train to Busan-t.Egy darabig.

http://youtu.be/sLF_joerkxc
Ha nem lesz masszív eső meg borús idő, akkor nincs baj.
Néztem időjárást.Szombat kicsit hüvös de végig napos.
Akár jövő hét csütörtökig is ráér!
Majd holnap a melóban,most hulla vagyok.
Zoli32!

Meg tudod tervezni Sanj-ből ezt az útvonalat, amit Szotyi1 ír? Ez lenne az egyik teljes napi program, a másikat összeállítom én Déli irányba.
Igen inkább az ásványi olajok miatt van szerintem is, de a könyv olyat írt elő minimumnak a szervizek is azt használták régen így nem nehéz, vagy most is sokan preferálják a Motul 5100-at miközben egy ásványi olaj amiről szerintem részletes specifikáció nincs is nyilvánosság előtt a dobozon sem találtam csak a minimumot meg, hogy ásványi. Nekem spec rosszabb vele a váltó és hangosabb a motor hallani, hogy nem csillapít és nem ken olyan jól.
Én inkább user illetve szerviz hibának gondolom mivel ha full szint olajat használnak bele akkor nincs kokszosodás, de az ásványi és félszint az kokszol és ugye 20 éve ki tudja mit tettek bele?
30e km. És nem feszíteni hanem a feszítőt kellett megjáratni mert be volt ragadva. Típushiba...
Gyakorlatban is jó lenne tudni mielőtt ilyen alkatrészt felcserélek. Nem akarom szétveretni az első hengert.
Szelepszárszimeringet cserélt már valaki?
Mennyi van a motorban, hogy már feszíteni kell rajta meg majd idővel cserélni?
Elvileg megegyeznek
Nem tudjátok, első hátsó vez.lánc feszítő felcserélhető?
Ez tényleg jó.
Ha jól sejtem akkor egy kollégám a kérdező és én javasoltam neki, hogy nézzen körül a fórumokon mert ott nagyobb az esély arra, hogy nem titkolják el a történetét a gépeknek no meg könnyebben találni olyat amit eredetileg el sem akartak adni, de ha meglátnak vételi szándékot akkor talán mégis rááll valaki, hogy eladja.
Nem láttam... :-( Igaz nem is kerestem.
lidlben volt multkor készletben 4db 1699ft...