Nem, ez csuklós. Van olyan kis fej amire rámegy a dugókulcs és tud billegni rajta, 15fokot kb , nem sokat de sokszor sokkal egyszerűbb azzal szerelni mint egy ilyennel.
Az újra felhúzás elég nehezen ment, leglalábbis az elsőnél azt hittem eltörött valami. Csendesebb lett, de nem lett 100%-os. Még mindig hallom pocot a láncot, érdekes hogy a hátsó henger az teljesen csendben van. Az lesz amúgy, ha kitudom venni megtakarítom, féktisztító és társait bevetem :D
Köszi, mit szenvedtem vele, s végül feladtam. A kis csukló nem jutott eszembe, felexi szár nem volt eléggé ruganyos, az egyik imbusz szára rövid, a másiké meg hosszú volt.
Soha többet, marad a Hifo. Amúgy nem tudod az első láncfeszítő belső csavarjához hogyan lehet könnyebben hozzáférni? Mi a trükk. Lehet mégis cserélni kell nem lesz elég az újra felhúzás, vag pedig csere előtt még egy tisztítás.
Hello. Keresnék eladásra kínált sv 650n-et. Tudtok ajánlani valamit, esetleg egy helyet ahol van eladásra kínált motor? Hasznaltauton már megnéztem azt a párat, nem tul nagy afelhozatal sajnos.
hát inkább fekete mint barna...
nem olyan dizeles töménykorom fekete...de fekete...
van itthon 2benzines toyotánk,azokban az olaj 15e km után sincs ilyen retkes...
3 hete hirtelen csak azt kaptam a kamionba (kettő kell) a bárdiban......ereszt ami elég nagy baj mert csöpög és van lerakó hely ahol büntetnek a cseppekért no meg a menet megint rossz volt, át kellett vágni........
Nekem az 5100 akkor is csak barnás volt mikor leengedtem. Mit jelent az hogy fekete? Fekete mint egy dízelben vagy csak elsötétedett ? eleve barna olaj. A 7100 ami piros, a ktm-ben kb 1000km alatt "fekete" lett. Ha csak barnás vagy elsötétedett az nem baj, de fekete mint egy dízelben na az baj
Nálam is ilyen, úgy látszik ez a motul 5100 tulajdonsága. Apropó Mann szűrővel vigyázzatok, nagyon rá kellett húznom hogy letömítsen, azt hiszem következő cserekor maradok a Hifo nál.
tegnap meg ma cseréltem olajat egy 2013ősz óta középsztenderen pihenö k7 650 vstromban. 27e km van benne.
tegnap kapott egy adag olcso mannol 4takt moso olajat...mentem vele kb 200km...na reggel lecseréltem....kapott motul5100ast...felkerekeztem kékestetőre,meg haza(300km)...és már megint korom fekete az olaj...
vajh miért van ez? nálam az svben is ugyanez a szitu. 1500km mentem az olajjal és már fekete régóta.
Ma megvolt az idei első 150 km. Kicsit elfáradtam, régen volt már 2016.08.
Igaz előtte téli álomból fel kellett ébreszteni, hozzáteszem úgy indult mintha 10 perce állítottam volna le :D Utána olajcsere, + hűtőfolyadék. A tágulási tartályból először csak nem akart lefolyni, aztán megkerestem az legalsó csövet. Viszont az első láncfeszítőt lehet cserélni kell majd, az "újra felhúzás" segített rajta, de nem lett 100%-os. Még most is picit hallom a láncot.
Hogy lehet kiszedni a láncfeszítő belső csavarját? Ahogy próbálkoztam nem nagyon fértem oda semmivel sem.
Mert ez van 2-is a készletben, de nem gondoltam rá hogy ezt használjam :D
én nyomatékkulccsal szoktam a szűrőt ráhuzni...soha nem szivárgott...
nem olyan dizeles töménykorom fekete...de fekete...
van itthon 2benzines toyotánk,azokban az olaj 15e km után sincs ilyen retkes...
most is az van az itthoni jármüvekben.
tegnap kapott egy adag olcso mannol 4takt moso olajat...mentem vele kb 200km...na reggel lecseréltem....kapott motul5100ast...felkerekeztem kékestetőre,meg haza(300km)...és már megint korom fekete az olaj...
vajh miért van ez? nálam az svben is ugyanez a szitu. 1500km mentem az olajjal és már fekete régóta.
Igaz előtte téli álomból fel kellett ébreszteni, hozzáteszem úgy indult mintha 10 perce állítottam volna le :D Utána olajcsere, + hűtőfolyadék. A tágulási tartályból először csak nem akart lefolyni, aztán megkerestem az legalsó csövet. Viszont az első láncfeszítőt lehet cserélni kell majd, az "újra felhúzás" segített rajta, de nem lett 100%-os. Még most is picit hallom a láncot.
Hogy lehet kiszedni a láncfeszítő belső csavarját? Ahogy próbálkoztam nem nagyon fértem oda semmivel sem.