Az én tankomon két szöghegyni felpattanás amúgy gyönyörű ezért sajnálnám szögre akasztani. De a POR-15 jelen pillanatban sorba állás van azt ígérték 1-2 hét ami szerintem lehet lesz egy hónap is - pont szezonban
Én eleve nem is kerestem másik tankot, nem mondom hogy patyolat, mert van rajta 1-2 karc, de kívül nagyon jó állapotban volt. Valóban dolgozni kell ezzel a szerrel. Nem is kicsit, inkább nagyon. Lehetett lötykölni rendesen, főleg az utolsó fázist hogy befedjen mindenhol mindent. A fázisok között meg hőlégfúvóval szárítottam a tankot hogy ne kelljen napokat várni a teljes kiszáradásra. Amúgy mikor kiöntöttem az utolsó anyagot ment belőle a műhely előtti járdára is, azóta sem kopott le onnan, pedig az kap hideget meleget.
Olvastam a TB-cikket.
Nemugyvan hogy beleontom,lotyolom kicsit es minden happy.
A. Sugotol meg egy gramm rozsda nelkuli,szinben passzolo tankot kaptam a POR-15 araeert meg egy kicsiert,csak kulcs nelkul kellett kinyitnom.
Anno valamiért tőlük rendeltem, szerencsére bevált s azóta jó a tankom. Hiába volt bent plusz szűrő a csap után se a csap nem zárt rendesen, se a tűszelepek, mindig folyt a benzin...
Tavaly én is ilyen dilemmába voltam, de felvilágosítottak egy motorgumi boltban
Az én XX-emre (254kg) vagy tesóm 1.2 VFR-jére (265kg) sem ajánlották a pl. a PR4 GT-t, tökéletes a sima belőlük.
Az erősített gumik a nagy dögökre valók FJR1300, K1600GT,stb..
Lehet igazad van! Ajánláson azt értem, hogy megnéztem a Michelin és a Metzeler katalógust, hogy ehhez a típushoz ők milyen gumit ajánlanak. Amikor nem az alap variáció az ajánlás akkor ők ezt külön írják. De itt nem. Nem az ár különbség miatt dilemmázok, hiszen az szinte elenyésző. A motornak nem akarok rosszat tenni mondjuk, hogy felteszek esetleg fölöslegesen egy brutál erős gumit, ami szétrázza az egészet , vagy mondjuk kezelhetetlen lesz mert nem tud deformálódni rendesen, vagy ilyesmi.
Értelek tsanyi, csak a katalógusok nem sorolják valszeg a nehezebb gépek kategóriájába, mert csak az alap változatot ajánlják. Ezért vagyok tanácstalan. Köszi a választ!!
Rég jártam itt, üdvözlök mindenkit!! Kis segítségre lenne szükségem. Új gumikat szeretnék vásárolni az 1250-es Banditomra és egy kicsit tanácstalan vagyok. Két típus szimpatikus a Michelin Pilot Road 4 és a Metzeler Roadtec 01. Mindkét tipusnak van nehéz motorokra kifejlesztett változata is, ami úgy tudom annyiban tér el az alap verziótól, hogy dupla karkasszal készül. A Michelinnek a Pilot Road 4 GT a Metzelernek a Roadtec 01 HWM. A motor típus szerinti gumikatalógusok egyiket sem hozzák ki a Banditra, csak az alap változatokat. A gumikereskedők viszont ajánlják hozzá. Akinek van ezen irányú tapasztalata, vagy tanácsa az kérem ossza már meg velem legyen szíves!! A motort általában két személlyel (össz.kb. 150 kg ) egy felszerelt dobozzal, hosszabb utakra, és legtöbbet egyenes úton, normál tempóban használom.
Vékony láncal érdemes csinálni a kavics is jó ahogy írod meg pl nitro hígító vagy brigéciol és szintén rázni és folyamatosan cserélni benne a folyadékot, teljesen fém tiszta lesz ezért kár új tankra befektetni.
Anno még a Pannóniáknál ilyen probléma esetén a következőt csináltuk.
Tank leszerel,majd kisebb nagyobb kavicsokat raktunk a tankba úgy ahogy volt(érdemes lemosni előtte).Öntöttünk bele patak vizet(tiszta víz is megteszi:)),majd ráztuk vagy 15 percig.Benzincsap leszerel,tanksapka leszed,kavics víz kiönt.Hagytuk a napon száradni ~1 órát(levegő pisztollyal gyorsabban kiszárítható).kész!
Persze függ a rozsdásodás mértékétől,de ideiglenes megoldásnak mindenképp megteszi.
Inkabb ebayen keresse a termeket mert tavaly januarban irtam nekik emailt,azota is valaszolnak.
Totalbike-on van cikk rola tank felujitas címen keresni kell.
Spec a sugotol tudtam venni 23e ert szinhelyes rozsdamentes tankot.
Nemugyvan hogy beleontom,lotyolom kicsit es minden happy.
A. Sugotol meg egy gramm rozsda nelkuli,szinben passzolo tankot kaptam a POR-15 araeert meg egy kicsiert,csak kulcs nelkul kellett kinyitnom.
Pelxi 10 ezer
Az én XX-emre (254kg) vagy tesóm 1.2 VFR-jére (265kg) sem ajánlották a pl. a PR4 GT-t, tökéletes a sima belőlük.
Az erősített gumik a nagy dögökre valók FJR1300, K1600GT,stb..
Probaltam.
Tank leszerel,majd kisebb nagyobb kavicsokat raktunk a tankba úgy ahogy volt(érdemes lemosni előtte).Öntöttünk bele patak vizet(tiszta víz is megteszi:)),majd ráztuk vagy 15 percig.Benzincsap leszerel,tanksapka leszed,kavics víz kiönt.Hagytuk a napon száradni ~1 órát(levegő pisztollyal gyorsabban kiszárítható).kész!
Persze függ a rozsdásodás mértékétől,de ideiglenes megoldásnak mindenképp megteszi.
Totalbike-on van cikk rola tank felujitas címen keresni kell.
Spec a sugotol tudtam venni 23e ert szinhelyes rozsdamentes tankot.