Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

féklámpa kábel csatlakozot honnan tudnék szerezni? ami az utasülés alatt van arra gondolok.
vagy esetleg van otthon vkinek elfekvöben?
köszi
Sziasztok.
2000 es karbis sv 650n motorommal olyan problémám van, hogy hideg és meleg indításnál is az egyik henger törvényszerűen kb 5 másodperccel később indul be gázzal is gáz nélkül is. de a motor utána tökéletesen jár és reagál. gyertyát már cseréltem de semmi változás. Köszönöm a segítséget előre is.
1.- GOPRO HERO2 MOTORSPORT EDITION! 35 000 Ft
2.- GOPRO HERO 3 BLACK EDITION RENGETEG EXRAVAL 75 000 Ft
3. .GOPRO HERO 4 BLACK EDITION RENGETEG EXTRA 125 000 Ft
4.- GOPRO HERO 4 BLACK EDITION RENGETEG EXTRAKKAL 125 000 Ft
Tel: 06 70 77 37 822
Igen, mondjuk a gumis rögzítőkből vehettem volna újat mert régieket alig bírtam a helyükre tuszkolni mert már deformálódtak, de azért sikerült, a napot még nem próbáltam, de majd a nyáron kint hagyom és így kipróbáljuk, hogy mennyire uv álló.
Akkó minden passzolt?
Naggyá tettél a bubis plekóval, most próbálgattam és tök jól terelgeti a szelet elfele a fejemtől.
Köszi a tapasztalatokat :)
A blokk megnyitását azt szakira bízom inkább ő csak érti a dolgát lánc,szelepek,szinkronizálás stb akkor megmondom neki a kuplung,olajpumpa,váltó ötletedet is. A csapágyakat tuti cserélem végül a kerekekbe pár ezer az egész.A kormány csapágy elmondásod szerint kicsit olaj saras poros állapotba van legalább is amit alulról látok.
Szia

Vezláncot akkor kell cserélni ha már csere érett. Használattól függ az, hogy mennyire nyúlik, van amiben 80.000Km-nél még 15mm van feszítőnél, van amelyiknél már 40.000-nél cserés, ez kb 5mm.
Ha sokat megy alacsony fordulaton és rángat a motor akkor nyúlik, ha dinamikusan van használva a motor akkor kevésbé.
Kerék csapágyakat érdemes cserélni már 50.000-nél is. nem egy drága dolog porvédőkkel együtt sem. Amiket én még megnéznék az az olaj pumpa állapota, Kuplung kopó-fém lamellák megmérése, talán még kormány csapágy kipucolása, újra zsírzása. Váltókar mechanikát átnézni, ez 2db menetes gömbfej, érdemes kicserélni is.
Sziasztok!Cserélnék pár dolgot a motoron 75 ezer van a kislányba :) Vezérlés,szelepek átvizsgálása fix. Abba kérnék segítséget hogy első-hátsó futómű,kerék csapágyak stb cseréje csak akkor javasolt ha probléma van velük? Tapasztalatok esetleg amit ilyen idősen el kell végezni ajánlások? Köszi előre is.
Engem érdekelne írj privátba küld el a telefonszámod.
Köszönöm!
Vezérmű láncot milyen gyakran szoktatok cserélni?
Illetve nagyobb váz méretre is a 1000 a 650-hez képest? Vagy csak a blokk nagyobb?
doboztartó konzol nem kell vkinek?15ért (asszem kappa)
Halló! én ezt használom,sajna angol,de jó.
http://www.edubs.net/bikestuff...
Aham, csak hát jó volna rájönni hogy mitől múlik el, mert nem hiszem hogy öngyógyuló a paripa.
Sziasztok!
Van valakinek manualja vagy ilyesmi SV 1000-hez (2006-hoz)? Mit mikor érdemes cserélni meg ilyenek.
Köszönöm
elnézést ha hülyxeséget kérdeztem
Ezen minden sv átesik életében legalább egyszer. Majd elmúlik....komolyan!
Azt màr néztem. Helyén van.
Tps. Tedd szervizmodba es akkor latni fogod hogy rossz helyen van.
Ma is mentünk egy jó kört, kicsit meleg volt, de azért kibírtuk :D https://goo.gl/maps/aMQpfBW2Dts
Sziasztok! Segítségeteket kérném, hátha találkozott már valaki az alábbi hibával. A "beteg" egy Suzuki SV 650 mkp. (2005-ös évjárat, már az injektoros kivitel), a tünet pedig az hogy néha 3000-res fordulat alatt és környékén dadog a motor, mintha az egyik henger kihagyna, feketésen füstöl s nincs alapjárat. A hibajelenség nem állandó. Ha leteszem egy fél órára a vasat akkor megint szépen megy, elmotorozok vele akár több száz km.-t is a jelenség nélkül de van hogy visszatér 15 km. után is. Hibakódot nem mutat. Falsot nem szív sehol, gyertyákat cseréltem mert egyébként is esedékes volt. Szerintetek merre volna érdemes először is elkezdeni a hibakeresést? Első gondolatom a map szenzor volt vagy az egyik injektor de ha azok lennének a hibásak akkor nem kéne hibakódot eltárolnia?
Mai kör: https://goo.gl/maps/D6SCdUBE2Xo
A finom ebéd pedig a Mecsek Pihenő étkezdéjében volt :-)
Revolutionmotor.hu ?
Köszi mindenkinek, tehát lekapom a rendszert
Én leszedtem, mert fostam hogy a csőben maradt darabja.

Honnan vegyek szerintetek gumit? Pilot road 4 párban, de nézegettem egy oldalt, elég jó áron voltak most meg semerre sem találom...
Bár még nem csináltam ilyet, de szerintem túl "fix" a rendszer ahhoz hogy ott szét tudd csúsztatni, szerintem többet kell hozzá majd bontanod.