Ami a motoron van az gyári, viszont ami mellette van az egy utángyártott teljesen más alakú, és nagyon rosszul kinéző oldalidom, és még szarul is fog állni. De a hirdetés jó
igen,szinte 100% h csak esöviz volt, mareggel jöttem melozni...elötte jópár percig járattam az udvaron,körbenéztem alaposan. nem volt sehol 1csepp viz sem...
szerencsére.
az,h lámpánál gőzölög,már megszoktam, szagos is olyankor...
de ez h csorog ki a radiátorbol a viz,eléggé meglepett,nem észleltem ezt még...pedig sokat mentem vele esöben.
tegnap elött volt 1éve,h hozzám került ez az sv.
Ma ugyanilyen sokkot kaptam, fedél alá tolva a motort csorgott a víz a hűtő bal alsó sarkánál. Én félbevágott PET palackot tettem alá, nem kóstoltam de átlátszó volt, nem fagyálló. Viszont órákkal később is vizes volt a hűtő. Kis terheléssel mentem vele, nem huzattam, de azt vártam volna, hogy a meleg hűtőből pikk-pakk kipárolog. Vagy két SV hűtőköre talpalt ma le, vagy minden a legnagyobb rendben... :D
tegnap éjszakás voltam, este motorral mentem be melozni,faja idö volt.
éjjel megváltozott, 10óra óta esett az esö, reggel9kor jöttem haza, kb 20p alatt hazaértem, massziv esöben.
menet közben egyX éreztem,h vmi a bal térdemre pattant az elöttem menö autó kerekei alól.
itthon kapuban megálltam, oldalsztenderre állítva látom,h a hütöradiátor bal alsó sarkán vékony sugárban csorog le a viz ... megijedtem,h az a felpattanó vmi kilukasztotta a hütöradiátort és a hűtőviz folyik. motort azonnal leállítottam.
megtapintottam,h a csorgó lé sikamlós e, megizleltem,h édeskés e!? nemvolt. sima vízízű volt.
pár ora mulva ránéztem,kiegyenlitö tartály félig,radiátor sapkája alatt maxon van a zöld hűtőfolyadék.
a hűtö lamellái között viz volt. látszott feltünően. létezik,h olyan sok esövíz került bele,h sztenderre döntve több mp keresztül csorogjon ki onnan?????
Ezt mondom... fureszlappal huzol bele egy nutot es egy csavarhuzoval meglazutod es vissza is tudod tenni. De ha ez nagy feladat akkor vidd el egy szerelohoz. Hetkozben megcsinalja es te hetvegen motorozhatsz, olajnak meg tokmindegy az az 1-2hét allas vagy 2-300km.
Két éve Gyálra vittem az Új Nívó 98 Kft-hez. Rendesek voltak és nem volt semmi gond a műszaki során. Most is rájuk gondoltam, de ha van egyéb javaslat, szívesen fogadom
Hálla égnek anyim még van hogy vegyek egyet csak joletvolna egyet gurulni a tél után.hamarjába megoldást kerestem ki lehet szedni csak mig nincs helyete nem akartam.köszönöm a hozászolást
Sziasztok! SV650s-hez gyári dobot keresek. Nem tud valaki jó áron eladót, vagy kölcsönbe néhány nap erejéig? Meghálálnám! Műszakira megy a paripa, ahhoz kellene. Budapesti vagyok, de Szeged-Székesfehérvár útvonal is jó lehet. Köszi!
Szia Sanyi. Volt időd megnézni a lendkereket? Csak azért zavarlak mert Miskolcon lakom és holnap megyek Pestre ahol több bontóból is jelezték h van lendkerék ( bár adhatnák kissé olcsóbban is). Kérlek jelezz vissza. Köszi!
Ránéztem arra a szerencsétlen generátorfedélre.
Technikailag fel lehetne tölteni ott is.
Csakhogy,ott van a generátor tekercselés és a lendkerék.
Hogy közte el tud e illanni gyorsan az olaj vagy belenyomod és visszafolyik szétspriccelve mindent az kérdéses,nameg támaszon ál és gravitáció ellen kell betuszkolni a cuccot.
Szerintem hülyeség.
Az a rohadt csavar meg annyira kiáll még ha le van törve a füle is hogy simán le lehet egy csavarhúzóval és kalapáccsal kopogtatni és felesleges bántani a generátorfedélben a csavart.
No szóval minek csinálsz szopást ha nem kell?
értem,csak soha nem csiptem azokat akik fillérbaszok és okoskodnak is...vegyél egy kupakot 1800ért és minden oké...csavarhuzoval meg letudod utni régit...
szerencsére.
az,h lámpánál gőzölög,már megszoktam, szagos is olyankor...
de ez h csorog ki a radiátorbol a viz,eléggé meglepett,nem észleltem ezt még...pedig sokat mentem vele esöben.
tegnap elött volt 1éve,h hozzám került ez az sv.
Nincs gond.Szokott sarkanykent gozologni is esomenetben.
holnap kiderül,megyek reggel melozni,majd csekkolom.
tegnap éjszakás voltam, este motorral mentem be melozni,faja idö volt.
éjjel megváltozott, 10óra óta esett az esö, reggel9kor jöttem haza, kb 20p alatt hazaértem, massziv esöben.
menet közben egyX éreztem,h vmi a bal térdemre pattant az elöttem menö autó kerekei alól.
itthon kapuban megálltam, oldalsztenderre állítva látom,h a hütöradiátor bal alsó sarkán vékony sugárban csorog le a viz ... megijedtem,h az a felpattanó vmi kilukasztotta a hütöradiátort és a hűtőviz folyik. motort azonnal leállítottam.
megtapintottam,h a csorgó lé sikamlós e, megizleltem,h édeskés e!? nemvolt. sima vízízű volt.
pár ora mulva ránéztem,kiegyenlitö tartály félig,radiátor sapkája alatt maxon van a zöld hűtőfolyadék.
a hűtö lamellái között viz volt. látszott feltünően. létezik,h olyan sok esövíz került bele,h sztenderre döntve több mp keresztül csorogjon ki onnan?????
Használ valaki Dunlop D222 gumit? Miért nem találok róla semmit?
Technikailag fel lehetne tölteni ott is.
Csakhogy,ott van a generátor tekercselés és a lendkerék.
Hogy közte el tud e illanni gyorsan az olaj vagy belenyomod és visszafolyik szétspriccelve mindent az kérdéses,nameg támaszon ál és gravitáció ellen kell betuszkolni a cuccot.
Szerintem hülyeség.
Az a rohadt csavar meg annyira kiáll még ha le van törve a füle is hogy simán le lehet egy csavarhúzóval és kalapáccsal kopogtatni és felesleges bántani a generátorfedélben a csavart.
No szóval minek csinálsz szopást ha nem kell?