Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elgondolkodtató, mi 3 vagy 4 fővel mennénk attól függően, hogy Kriszti jön-e, de az tény, hogy sajnos Anita gépének okán a tempó nem lesz a részünkről valami egetverő, így lehetne úgy, hogy mint pár éve két csapatban mennénk mert nem szeretnénk feltartani senkit.
El nem tudod képzelni mekkora megkönnyebbülés hogy nem érdekel.
Álmatlanul hánykolódtam emiatt.

Amuúgy mi az elfogadott ukáz új akkunál?
Bele a sav lezár és gó vagy hagyni pihentetni,tölteni?
Nem keresek en semmit, felőlem fel is gyújthatod ha van miértje, de annak hogy beadd a szalonba és újrafényezteted, semmi értelme. Annak hogy kiveszed az Rfutomet es vissza a gyarit meg oke.
Tudom,maniakusan keresed az okokat.
Most be kell erned az "en ugy akarom"al.
Minek festenéd vissza ? Meg minek állitgatni vissza mindent ha ugyis eladod ?
Sikeres eladást Zotyó!
Nemigen,eladas elott minden valtoztatas visszall eredetibe.
Mondjuk a kormany,befogo es matricazas 2012 es lesz.
Rendbe rakod azt szétvered
Az angol már kész csak vissza kell szedni,a gyári setup miatt más helyre kerül a gázbowden így a légszűrő nyomja,amitől végállásnál nem csuk össze finoman a pillangósor.
És lejárt a vizsgája,nomeg még eldöntöm hogy gyári fehérként kerül e kalapács alá.
Nehogy már kettőből motorból egy se menjen!
valoszinubb inkabb hogy a tankszellozes el van dugulva / meg van torve egy cso...
Ha nem kocsival kell mennem jó.
Ez az út jól néz ki!
Sanyi, Zoli, nektek hogy tetszik az ötlet? Fiumében még úgysem voltam, onnan meg simán le lehet menni egyik nap a viaduktig meg vissza, a Zadar utáni rész úgyis felejthető.
Senj szállással, csillagtúrával mindkét irány belefér.
Üdv!

Érdekelne, hogy önnél is fennállt-e az, hogy ha felnyitotta a tanksapkát megszűnt a jelenség. Én ezt próbáltam, mert én inkább vákuumra gyanakodtam, és láss csodát eltűnt,majd kis idő múlva újra előjött a jelenség. Gépre lett kötve a Honda, úgy derült ki, hogy az ECU a hibás?

Válaszát előre is köszönöm!
Régebben volt egy Honda CB1000-em az ugyanezt csinálta, motorvezérlő csere lett a vége.
Az S verziónál a hűtőn lévő kis gumi csövet és műanyag betöltő nyílást vennék, ha valakinek van esetleg felesleges ne tartsa magánál :-)
Menjetek le kotorba, ott jo az idő. Egy nap alatt simán átértek.
Miért, Te merre tervezel menni?
Menjetek at az isztriara egy napra,ucka alagut felett at a szerpentinen,motovun,pazin,plomin es a parton rijekaig......plomin-moscenicka draga kozott sima versenypalya minosegu kanyargo,tetszene. Ez egy napra kenyelmes,nezelodos.
Sziasztok.ha van van valakinek (gyári ) sötétkék fejidoma sv 1000 hez jelezze.köszi.
Még nekem is van 1-2 tennivaló a géppel, de ha úgy alakul én is megnézném hogy zöldellnek-e a lombok a parton
Jó az észak is,mint mondtam csak pici bonyolítsuk meg.
Egyenlőre szerzek egy akksit a hondához és megnézem miaszartól nem indul.
Bár bottal se piszkálnám igazából.
Lejjebb nem nagyon mennénk mert kissé sok egy napra 7-800km, ahogy otthon beszéltük maradnán k a régi történetnél, úgysem voltunk vagy 4 éve arra, most, hogy messzebb lakunk az még plusz 70 így a megszokott Senj vagy Starigrad is pont elég. Esetleg északabbra a félsziget környékére, arra még nem voltam.
Pedig buli,Lehet lejjebb is vagy feljebb.Makarska,Ploce stb.Tucepinél van felfelé egy király szerpentin.Lehetne befelé is egy napi útra menni stb.
Csak ötletelek.
Bár még motorom sincs.
Háát, nem szeretek cihelődni többször is, inkább csillagjelleggel a két teljes napban két irányba, Zadar környékén nincsenek túl szép helyek sőt mivel a város elég nagy olcsóbban csak a szélén az ioari részen lehetne megszállni, de onnan a belváros elég messze van.