Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól, sőt azzal többször, amúgy az is kínában vagy afrikában gyártják.
nálam soha.
én még nem tapasztaltam ilyet. nekem inkább jako meg japanparts cuccokkal volt gond.
ahogy érzed!
foszfátmentes alubarát....
sokfajta van,bármelyik jó.
pár napja bárdibol vettem vmi rózsaszint, magyar. nem jut eszembe a neve. hétfön olyat raktunk haverom autójába.
Nincs nálatok bárdi vagy unix ? :D
tehát ha jól értem akkor a man menetével is gond volt?
Nekem eddig csak a man és annak gyengébb verziójával a knecht-el volt gondom, a menetekkel, tgk, szgk és motoroknál is, soha többé egyiket sem.
Köszi, ha arra járok szólok, bár szerintem előbb rendelem meg netről minthogy pesten járjak. Olaj még maradt tavalyról 3L Motul5100
ha pesten jársz adok én neked mann szürőt jó áron olajam is van.
Alubarát, akkor akár mint a G Astrámba megy, mehet bele az pedig asszem rózsaszín.
Legközelebb ahonnan rendelek majd cuccokat csak Mann szűrő van, és azért kérdeztem. Eddig Hifot használtam gondom nem volt vele. Bár a Mann se olyan dárga 2400 ért van, egy szűrőért pedig nem rendelek máshonnan a plusz postaktg miatt.
a gyári zöld asszem...most nekem talán olyan van benne.
jó még az eneos v a toyota sllc.
lényeg,h alubarát legyen.
mannfilter jó szűrő, sokéve olyat használok minden autóba,motorba. de pl a hiflo is ugyanolyan jó, feleárért...
Szín nem annyira fontos,foszfátmentes alubarát legyen.
sportszűrőt nem raktam fel nem is fogok, helyette sikerült beállíttatnom a karbit a kipuffhoz, így már nem durrog motorféknél. amúgy most már benne marad az irridiumos, majd legközelebb simát kap.
apropó, hűtőfolyadékból mi a gyári? most valami zöld van benne. Illetve mennyire törvényszerű a csereperiódus? lehet itt is mérni ph-t hogy jó e vagy rossz, esetleg mindenképp cseréljem le?
Mann olajszűrőt próbálta már valaki?
lényeg,h amibe az kell,abba az kel...
de amiben nem ilyet irtak elő,abba meg fölösleges...
meg ilyen sportlégszürő meg egyéb szarok is totál fölöslegesek. utcai motorba meg pláne.
Nem is mondtam hogy nem az kell bele
Így van, de abba az is kell.
azt nemtom, nem ismerem..toyotákat ismerem...
Suzuki Ignisben is irridiumos van
autóknál is rendelik tölem sorba az iridiumos densot meg ngk-t...fölösleges.
ha jolemléxem a toyotáknál a D4 benyás avensis meg a priusnál van elöirva iridiumos gyertya...
motoroknál nemtom.
fölösleges iridiumos gyertya olyanba,amibe nem az irják elő..pénzkidobás.
nekem meg ugy rémlik a szerelési manual azt irja,h vmi csavarokat kikapsz fentröl a védö müanyag laptol meg oldalrol a hütöböl és eltolhato az egész.
tavaly tavasszal cseréltem gyertyát. elövigyázatosságbol raktam a lamellákra mind2oldalra kartonpapirt,h az ott matatástol nehogy megsérüljenek a kis bordák.
sikerült is cserélni mind a 4 gyertyát hiba nélkül.
No igen,a streetbe alapbol cr9EIX kell,de 20000-enkent,viszont raneztem,es 20 nao se nezett ki rosszabbul mint 5e nel.
Karbishoz viszont hott felesleges.
Sokan beoeteszik hogy je bir 30-40e ret milyen jo.
Es belerohad,utana jon a pungvinezes hogy lehet kiszedni.
Nem parasztvakítás mert amibe az kell abba az kell és nem véletlenül, de a régi gépeknél igazad van sőt....
Tényleg ugyanannyi mindössze az van, hogy az iridiumost olyanba kéne tenni amit arra gyártanak, mejd eccer leírom, hogy miért, most azért nem mert amikor leírtam kaptam a pofámra, hogy marhaságot írok.