Akkor a következő cserekor majd kap simát. Bár én a kocsikból indultam ki hogy ott elmegy 100-110e km-t egy ilyen gyertya, igaz a két kategóriát nem lehet összehasonlítani.
A sima gyertya is jóval többet tud mint amennyinél cserélni kell a könyv szerint. Az irridiumos gyertya egy parasztvakítás, már bocs. Jóval drágább a semmiért. Nagyon forgós motorokban elhiszem hogy van némi előnye. De az sv-ben semmi.
Ha emlékeim nem csalnak talán pont a könyvben van benne hogy le kell engedni :D Amúgy cseréltem már és csak félre toltam. Mostanában talán nem kell cserélni majd az irridiumos gyertyákat.
Nem bírtam végignézni, pörgetgettem egy csomót. Ez egy hülye. Nem tudom felfogni hogy minek kell levideozni azt ahogy a viragagyasban szenved.
Ugy tudom elkepzelni hogy megnezett egy videot, aaa ez neki is megy, nem ment, irt egy forumra kapott tanacsot, probalkozik. Meg mindig nem megy, megint irt forumra megint probalkozik meg mimdig nem megy
Amúgy az 1-est ezen tök könnyű,a régin rémálom,mindent le kell szedni a bal oldalon.
http://youtu.be/H-RKvhff0ug
Tuneecu az egyetlen jo dologa triumphban
http://youtu.be/cvRzpg55T2c
Bár a gyakorlatlanság és a katasztrófális berohadás segít.
Ugy tudom elkepzelni hogy megnezett egy videot, aaa ez neki is megy, nem ment, irt egy forumra kapott tanacsot, probalkozik. Meg mindig nem megy, megint irt forumra megint probalkozik meg mimdig nem megy
Ez a videó nem feltétlen követendő példa.
Remelem nem latja.