jajja, nekem is arra kell...a keti kistó falát, meg a járdákat meg a ház körüli dolgokat mosni..no meg motort kocsit..de évi 5-6nál többször leszhasználva az tuti...heti 1x inkább azt mondanám...
Én 2004-ben vettem a Pennyben egy akkor 13 ezer forintos kínai noname-t, évi 5-6 használat mellett még semmi baja nem volt. Nem csak kocsit mosok vele, hanem a ház körül évente az összes járdát is.
müanyagdugattyuja hamar kifekszik...nekem is volt, ősszel dobtam ki a lomtalanitáskor...
otthon anyáméknak makita hw102 van....már jopár éves..tavasztol őszig napi használatban van....még birja...http://www.webszerszam.hu/maki...
Ha tényleg csak ennyi van benne ilyen idős korára és senki nem bontotta meg akkor lehet, hogy leragadt annyira a tömítés, hogy nem akar feljönni, mindenesetre én a levétel után vennék ha mégis elszakadna, előre nem.
Hát sztem ezt még nem bontotta meg senki. Ha hihető a dolog még csak 28500 van benne. Karbinál kellett már tömitést cserélni mert egyszer csak eresztette a benzint az úszóháznál, pedig ahhoz nem volt hozzányúlva.
Soha nem pasztázom és 25 évesnél fiatalabb gépnél még nem szakadt el, ha tényleg leveszik szelepellenőrzéshez minden alkalommal akkor nem ragad le annyira, hogy elszakadjon.
Den Braven Zwaluw Gasket 300° van kis kiszerelésben is, ha szépen viszed fel mikor megköt ugyanolyan lesz mint egy gyári tömítés utána ugyanúgy letudod venni egyben is elég jó cucc.
Den Braven paszta, minden ilyesmit azzal rakok össze és erre is tökéletes vagy akár kipuf rebdszerhez is, egy öreg trakinak a dízel motorját ezzel raktuk össze és tökéletes. Ilyen bordós színű cucc és ecet szaga van. Ezzel nyugodtan pótolhatod a gyári tömítést 10ed annyiból.
Nem volt még ilyen korú motorom, de a 2005-ös sv-n én simán visszaraktam, gyári javaslat szerint a félkörök sarkait megkentem pasztával, előtte természetesen mindent porszárazra töröltem. Én nem vennék újat, de ez a Te döntésed, szerintem pénzkidobás. A hondámon szivárgott miután szelephézagoltam, de az az én hibám volt mert lusta voltam elmosni a tömítést és csak letöröltem, lemostam a motort utána megszűnt.
Szerelő javasolta a cserét, mert "öreg" a moci és hogy ne legyen olajfolyás. Amúgy is azt mondják h minden bontásnál tömités csere javallott. Ebből a jól nézem ugye 2 kell? (ezért ne kövezzetek meg!!!4!! :D )
Ha szelephézagot ellenőriztetsz akkor csak szelepfedél tömítés kell, ha kell. Mert ha óvatosan van hozzányúlva pár szerelést simán kibír a tömítés. Amúgy képre kb ilyet: www.motorosboltroadrider.hu%2F...]https://www.google.hu/imgres?i...[/url] keress úgy láttam hogy csővázasod van még neked is.
otthon anyáméknak makita hw102 van....már jopár éves..tavasztol őszig napi használatban van....még birja...http://www.webszerszam.hu/maki...