Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miután körül lövöldözted: 16-os.
Sziasztok! Mekkora gyertyakulcs kell az sv 650hez? Ki kéne pucolnom, mert beázott de nem bírom kiszedni. 15, 14 nem megy rá. 17 meg nem megy bele. Valami speckó gyertyakulcs kell? Köszi
Helló!
Egyik ismerősömnek kellene, de majd csak márciusban :)
Csak érdeklődtem.
Aztmondta nagy fékezésnél üt, de én azért megnézem elötte még.
Szia.Van újszerű gyári tárcsám,párban 40e szerelve.Ha érdekel 70-3179083.
Udv Pali
Sziasztok!

Hol érdemes első féktárcsákat venni SV650-re? A motoralkatresz.eu-s 59950Ft-os(brembo) árnál gondolom olcsóbb nem lesz, ami használható is.
A sarukat kilökni és átkötni a megégett részt.
Még szerencse hogy nem vízmentes a csatlakozó mert az még nagyobb gáz.
KB ilyen.
Miért lenne szívás? Eleve darabokban van már a gép. Csak ki-be azt annyi.
Szabvány motor csatlakozókat simán venni lehet USA-ből elég gyorsban,viszonylag jó áron vatta újban.
Felesleges donorral szívni.
Na akkor tavasszal rámegyek a témára. Sajnos van egy komplett donor motorom, igaz eléggé viseltes. Azért sajnos, mert haveré volt, eléggé eltette magát a balesetben. :-(
A nyaknál a csati szokott kontaktos lenni, érdemes azt lecserélni mert elég gáz am ikor túrán nem indul párszáz km-re az otthontól.
Szerk: A pumpa reléje mégsem húz, amikor Fi van, ennek ellenére jár a motor amíg le nem állítom. Amúgy most 20-ból 19-szer hiba nélkül adta rá a gyújtást, gyanítom, hogy valójában a kapcsoló baszakszik. Ez van ha az ember nem használja egy héten legalább 5ször. :-) Kicsit kontaktos lesz. Adok neki majd egy kis kontakt sprayt.
Na hallo!
Ma ki kellett tolnom a motort a helyéről (nem fért ki máshogy a szalagfűrész) gondoltam akkor már egy 10-15 percet járatom. Nem ment kb másfél hónapja. Na a lényeg, hogy dobott egy Fi-t (örültem hogy kotorászhatom azt a buzi stekkert hátul) és c42-es hibakódot. Elvileg gyújtáskapcsoló probléma. Annyi a jelenség, hogy a pumpa reléje húz, de nem indul. Illetve van, hogy rendben elindul a pumpa. A motor mindig beindul és tökéletesen jár is. Gondoltam aksi lehet, mert kicsit nehezen is tekert, most töltőn van. Valaki tapasztalt már ilyet?
huha,ha ilyesmit kérdezel,akkor semmiképp ne kotorássz bele mert tuti,h elbaszod!!!!
vidd el szakemberhez!!! megéri...
A,
Benne kell lennie az ingyen letölthető szervízkönyvben pontosan.http://www.manualedereparatie....

B,
Ha nem tudod nem kéne piszkálni,nem sértés meg ilyesmi ne vedd annak.De ha a jelet nem találod nem vagy olyan tapasztalt hogy nekiállj,mielőtt elrakod a vezérlést és a hengerfej alkatrészei föld körülipályára állnak inkább gondold meg és adj pénzt egy szerelőnek.
Csak jó tanács,nem cseszegetés mégegyszer,bocsi.
Sziasztok.

Olyan kérdésem lenne hogy van egy Suzuki Sv 650 és szelephézagot kell állítani.A vezérműtengely hogy van jelen? Mert a főtengely az ok de a vezérműtengelyen van annyi nyíl nem tudom melyik a jel.

Előre is köszi
hol van ez a video??
Meglestem én is! A szar SV blokkból a hyo megcsinálta a faszát. Istenem......
eladtad a vasat?
Juhuuuuu.
Akkor mehet az ereszdelahajam.
Valami dereng....
Nagy szenszei az öreg.
Van már motor?
Mondá Yoda mester,valahol egy messzi,messzi galaxisban.....
Sziasztok!

2004-es SV650-hez eladó K&N levegőszűrő, gyári kipufogódob. Ingyen elvihető mindkét csutkakormány, a gyári gumi markolatok, teljes szerviz manual bekötve, akku tartó köré két műanyag elem.
Tedd,vagy ne tedd,de ne próbáld.
Unatkozol?! Nincsen dolgod?! Szóljak a főnöködnek?