Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezt jo tudni, hát ecura rádugtak egy eszközt, amin -15 és +15% között lehet állítani a befecskendezett benzinmennyiséget (azthiszem) és a 2 között féluton a 0 a gyári, kiolvasni nemtudod éppen mi van, csak felülírni valamire.
Mit jelent hogy visszaállították az injektorokat? Azt hogy lehet elállítani?
A legszuro olaj viszont igen.
nemhinném, hogy a szűrő tisztítási módja befolyásolná a motor fogyasztását
Mer a káundend szürcsinek pont a brigo/motul az eloirt,megpusztulok a rohogestol ha 5100 lesz a megfejtés.
ez jó kérdés, így fejből nem tudom :\
Motulon belül milyen olaj ?
brigeciol, motul olaj
Dobd ki belole azt a semmitero szurot es tegyel bele egy gyarit.

Mivel mosod es mivel olajozod a sportszurot ?
Sajnos nincsenek meg a gyári elemei, az injektorok egyszer vissza lettek állitva gyárira, (megcsinálták nekem 5000ért hogyy megtudjam gyárin volt előtte is), egyébként hibátlanul megy (az előzőekben írtak miatt pl városban talán jobban is), amúgy köszi a tanácsot. Csak ha már benne van a szűrő meg a kipufogo, hogy lehetne hozzá állítani? Ezzel a sima 1 kábellel összekötős ecu állítoval(nemtudom mi a szakszó rá) gondolom csak rálehetne hangolni.
A 650 bőven 5 alatt is elmegy ilyen tempónál, a szűrő-kipuff kombó nagy eséllyel nem keveset ártott, nézesd meg valakivel.
Sziasztok, 2005 650s... Nektek mennyit eszik kb az sv? Nekem teljesen nyitott a MIVV rendszer és k&n szűrő.(egyszer raktam bele gyárit, ami elrepedt és a repedésen szivott be homokot, mait a kontenzolaj megfogott szerencsére v miaz, azóta inkább csak a k&n). Na de nem is ezzel van aprobléma, hanem hogy bárkivel beszélek 5-6literekkel jár, én meg direkt kímélős max 110es nem huzatós sebességgel, akkor is 6 fölött jöttem ki, egyébként meg 8 körül. 140 es utazó és városi használat mellett. Esetleg pár %os befecskendezési változtatással optimalizálni lehetne? Commanderre nem biztos hogy költenék
Sziasztok, 2005 650s... Nektek mennyit eszik kb az sv? Nekem teljesen nyitott a MIVV rendszer és k&n szűrő.(egyszer raktam bele gyárit, ami elrepedt és a repedésen szivott be homokot, mait a kontenzolaj megfogott szerencsére v miaz, azóta inkább csak a k&n). Na de nem is ezzel van aprobléma, hanem hogy bárkivel beszélek 5-6literekkel jár, én meg direkt kímélős max 110es nem huzatós sebességgel, akkor is 6 fölött jöttem ki, egyébként meg 8 körül. 140 es utazó és városi használat mellett. Esetleg pár %os befecskendezési változtatással optimalizálni lehetne? Commanderre nem biztos hogy költenék
jofogáson árulnak jópárat...
év elején 18ért sikerült elcsipni egy szettet, frissen karbonfóliázva.
Sziasztok!
2008-as SV650N motoromra keresek hátsó sárvédő+láncvédő (hugger) idomot és hasidomot. Ha tudtok ilyet, vagy aki gyárt ilyet kérem adjátok meg az elérhetőségét. Köszönöm!
motobogyó !
Nekem van komplett blokkom 2004-es 650-eshez... jó árban.
Jajj az kimaradt, nem gyári óra hanem valami Koso replika. De gondolom az nem gond mivel a gyári is 1 led, ha jól rémlik. Bár nemtudom, hogy a gyárin is világít -e ha gyújtás rá van adva mert ez igen, és mikor elindul a gép kialszik.
Üdv! Találkozott már valaki azzal a jelenséggel, hogy magasabb fordulatszám tartományban (7000 és a felett) világít a hőmérséklet figyelmeztető lámpa? 1.generációs 650-es. Üzem meleg állapotban a hűtő és a csövek is felmelegszenek, gondolom akkor nem termosztát. Ventilátor nyáron működött. Ma találkoztam először a jelenséggel. Válaszokat előre is köszi!
jaaa...az elkerülte a figyelmem...
De ez 400 ccm
Szerintem ez még addig sem.
ez k4? még csövázas...az nem csak 2003nyaráig volt???
na,megvolt ma az elsö(2) érdeklődő az esvémre. szombat du adtam fel a hirdetést, de nemtom,h igazábol hányak kerestek volna,mert balek voltam és a hahun a régi telszámom volt megadva. és ezt ma vettem észre reggel. a régi telszámomon volt kb 20nemfogadott hivás. nem hivtam vissza egyet sem.
Sziasztok eladnám Sv400s K4 motorom főtengely,hajtókar hibásan . Ideiglenesen kivont okmányokkal. A blokk darabokra van szedve. 100e Ft az irányár. Érd.:
adam1219122@gmail.com
06306353580
ugyan...
napi 2x sem volt gond.
bedugtam a fülembe a hifisztereót aztán hajrá.