Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, és kösz mindenkinek a válaszokat a mociról, segített, hogy józanul tudjak dönteni
Hi,
ezt a motort én is kipróbáltam, előtte egy hyo gt 650 r-em volt, és ismerős volt a V2. Én is otthagytam, szintén kockázatosnak ítéltem. Lámpafoncsor összetöredezve, tompított nem ég...ez volt a uccso csepp, és otthagytam. Amúgy a dealer monda h. balesetes volt, és nem tudja h. mekkorát bukott.
Azóta vettem egy S-est, és motorikusan nem találtam külömbséget.
Ő lenne: KÉP

alacsony fordulaton ugyan az kb, csak kis gázt szereti mert nagyon berezonál, de ahogy utánaolvastam, ez a kuplungkosár tervezési hibája, idővel a holtjáték megnövekszik és rázkódik. erre vannak már javítókitek. Ezt próbálta valaki?

Amúgy, amit észrevettem/persze már otthon/, hogy a szervízkönyvében a rendszám nem azonos a mostani rendszámmal. Alvázszám, motorszám stimmel. Ez hogy lehet?
Üdv!
Sv650nél olyan problémát tapasztaltam hogy elejti a fordulatot és leáll.Menet közben rángat a motor,és ott is elengedett gáznál lefullad.Tapasztalt már valaki hasonlót?
Pont azért akarok V2-t ,hogy ne kelljen halálba forgatni,menjen már alulról mint állat,az kell a szerpentinezéshez... A motorja nem olyan csattogós mint egy ducati..És alapjáraton nem rázza szét a motort gondolom....SV650-et hallottam az szépen járt.

Lánc gumi biztos jobban fogy...
Egyetértek Zolival, ha megkapja a törődést nem lesz vele gond. A hanyagságot ugyanúgy észre lehet vennei márhány hengeres motornál, mint a CBR600-on. Ugyanazok a tünetek.

És igen, a V2 tök más karakter, mint egy sor4, nemhogy egy Honda sor4! A Honda amúgy is extra finoman működik. A Suzuki is képes volna szerintem Honda finomságot produkálni, de a Suzuban pont azt szeretik az emberek, amit ad. Más karakterű, életérzésű gépek kategóriákon belül. A V2 vezetése meg olyan, mint a hangja Nyers, vad és alul és középen szól szépen. De aki egy ilyen masinára vágyik, annak tetszeni fog az SV.

A fogyasztásról már volt szó korábban és úgy emlékszem, hogy az 1000-res injektoros kb 5-8 között eszik. De egy átlag user 6-ből bőven kijon, tán még 5-5,5-ből is.
Nos ne várj bársonyos sima villanymotorszerű járást és 18000.-ig pörgést.
Megszokás kérdése..............van olyan aki szereti van aki sosem fogja megszokni.
Ez a vezetési része.
Meghibásodási oldalról inkább az előző tulaj hanyagsága és a baleset okozhat gondot más nemigen.
Köszi az infót....

Mert nagyon le akart beszélni egy szerelő az 1000SV-ről ,meg a suzukiról,ő Honda fan....

Sokat olvastam a típusról,TL1000-ről találtam olyan cikket amiben 100.000 km volt és szétkapták,szinte minden alapméretes volt,ott a hátsó felfüggesztés volt gyenge.Ezért gondoltam,hogy jól összerakott blokk-ok, más motor is használja ez blokk-ot nem lehet rossz!
Futómű váz stabilitása rendben van,néztem hogy van kormány stabilizátor ami egy pozitívum.
Milyen fogyásztása van az 1000-es injektorosnak...
Szia Isti,
Én is a többedik sor4-ről ültem át a kissebbik SV-re és hasonló szkeptikussággal álltam a vásárlás előtt. Szerencsére ezen motor esetében az írások 90%-ka helyén való és a bizalmatlanság alaptalan és ez szerintem igaz az 1000-resekre is. Nem nagyon hallok panaszokat, kivétel a váltó 3. fokozatban való "sírás" hangját. Úgy tudom, hogy ez gyárilag van így elcseszve, de az égvilágon nem okoz semmit ezen a hangon kívül.

Azt nem tudom, hogy a régebbi SV-éknek szokásuk volt e a hátső hengert sütögetni, de ha igen, akkor szerintem az injektorosok motorja (2003-tól) kapott olajhűtőt, ami valszeg méginkább kiküszöbölheti ezt az eshetőséget.
A motorja ha megkapja az előírt cuccokkat periódikusan, akkor nem kell hozzányúlni.
ok,ment.
Én se látom!
Azannyaszentségi! ...tényleg nem volt látható. De most már tudni látni mindenki.
Hali...

Honda hornet 600 után motort váltanék SV1000S-re...Érdekelne hogy vannak-e komoly motorikus tipushibái? Mert olyat hallottam,hogy a hátsó henger szeret meghalni,amit furcsálok mivel vízhűtéses. Kuplung bírja? mennyire szervíz igényes a masina? Elektromos gondok vannak-e,inyektor stb...

előre is köszi
Nincsott.
Rákilkk a nevemre és ott van az emailem (én ezt hívom privátnak)
Ok,köszi!
Írnék privátot,de nem vagyok nagy fórumozó,így nem tudom,hogy hogyan kell...
k.lali, Mindenki, köszi a hozzászólásokat meg a linket az előzményekhez, el is olvastam mindent :)

Nagy szaki én sem vagyok, de mentem a motorral, ahogy írtam is az nem zavar, hogy vannak rajta karcok, ami nekem fontos volt:
Váltó: végigkapcsoltam minden fokozatot, jól veszi azokat, ezzel nem lehet gond
blokk legyen rendben: pipa, kivéve az alacsony fordulaton a rezonanzia, ill. az első burkolatból a zaj...
Futómű: jól viselkedett, kivéve a fékezésnél, de ugye ez az ami már nem csak futómű, hanem fékprobléma is lehet.
Mindenesetre túl kockázatosnak ítéltem meg a vételt, egyenlőre tovább keresgélek...

Köszi mindenkinek a segítséget.
megkerestem, esetleg olvassad el akkor ki mit írt róla
http://www.sportmotor.hu/motor...
úgy rémlik, hogy valaki korábban már kérdezte ezt a motort. lapozz vissza jó pár oldalt.
lehet hogy "csak" kapott egy kátyut,felni kicsit üt
...nekem ez volt a gond,komolyabb fékezésnél brutálisan beremegett
18ker-ben javitották Sárkányék
A 2002-es Sv 650 S alkatrészei kompatibilisek az 1999-es sv 650 N-nel? Gondolok itt szívócsonkra valamint a sebesség jeladó rotorra valamint a sebesség jeladó kábelre. Mert találtam hozzá a fenti alkatrészeket csak a legtöbb 2002-esből származik
19000 nel nem cserelunk tarcsakat csak ha gebasz van velük. Es utana jonak kene lennie.
Vibráció se egy jo dolog.
Mindez összefügghet a balesettel.
ő volna:
link
Mutasd a motor hirdetését, hátha ismerjük.
Sziasztok,
Suzuki SV vásárlásán gondolkozom, kipróbáltam egy 1000.es S változatot, nagyon sok extra van rajta, motorja, futóműve nagyon jó volt, kettő dolog zavart:
1. Alacsony fordulatról kigyorsításkor a fejidom részről rezeg valami, elég hangosan, faszi azt mondta, hogy ez a V2 rezoniancia miatt van és természetes
2. Ami a nagyobb baj, fékezéskor ez eleje pattog!
Ez szerintem a hullámos tárcsa miatt van, kérdés, hogy tényleg lehetséges-e ez, mert a tulaj elmondása szerint, új fékbetét és tárcsa van a motoron, akkor az hogy lehet már hullámos?
Mindenesetre így nem lehet pattogva fékezni, mert nem lehet normálisan adagolni a féket, illetve nem érzem a fék nyomáspontját sem....

Kinek mi a véleménye, légyszi írjátok le mit gondoltok, jobb ha keresek másik SV-t?
Mennék én is