Hi,
ezt a motort én is kipróbáltam, előtte egy hyo gt 650 r-em volt, és ismerős volt a V2. Én is otthagytam, szintén kockázatosnak ítéltem. Lámpafoncsor összetöredezve, tompított nem ég...ez volt a uccso csepp, és otthagytam. Amúgy a dealer monda h. balesetes volt, és nem tudja h. mekkorát bukott.
Azóta vettem egy S-est, és motorikusan nem találtam külömbséget.
Ő lenne: KÉP
alacsony fordulaton ugyan az kb, csak kis gázt szereti mert nagyon berezonál, de ahogy utánaolvastam, ez a kuplungkosár tervezési hibája, idővel a holtjáték megnövekszik és rázkódik. erre vannak már javítókitek. Ezt próbálta valaki?
Amúgy, amit észrevettem/persze már otthon/, hogy a szervízkönyvében a rendszám nem azonos a mostani rendszámmal. Alvázszám, motorszám stimmel. Ez hogy lehet?
Üdv!
Sv650nél olyan problémát tapasztaltam hogy elejti a fordulatot és leáll.Menet közben rángat a motor,és ott is elengedett gáznál lefullad.Tapasztalt már valaki hasonlót?
Pont azért akarok V2-t ,hogy ne kelljen halálba forgatni,menjen már alulról mint állat,az kell a szerpentinezéshez... A motorja nem olyan csattogós mint egy ducati..És alapjáraton nem rázza szét a motort gondolom....SV650-et hallottam az szépen járt.
Egyetértek Zolival, ha megkapja a törődést nem lesz vele gond. A hanyagságot ugyanúgy észre lehet vennei márhány hengeres motornál, mint a CBR600-on. Ugyanazok a tünetek.
És igen, a V2 tök más karakter, mint egy sor4, nemhogy egy Honda sor4! A Honda amúgy is extra finoman működik. A Suzuki is képes volna szerintem Honda finomságot produkálni, de a Suzuban pont azt szeretik az emberek, amit ad. Más karakterű, életérzésű gépek kategóriákon belül. A V2 vezetése meg olyan, mint a hangja Nyers, vad és alul és középen szól szépen. De aki egy ilyen masinára vágyik, annak tetszeni fog az SV.
A fogyasztásról már volt szó korábban és úgy emlékszem, hogy az 1000-res injektoros kb 5-8 között eszik. De egy átlag user 6-ből bőven kijon, tán még 5-5,5-ből is.
Nos ne várj bársonyos sima villanymotorszerű járást és 18000.-ig pörgést.
Megszokás kérdése..............van olyan aki szereti van aki sosem fogja megszokni.
Ez a vezetési része.
Meghibásodási oldalról inkább az előző tulaj hanyagsága és a baleset okozhat gondot más nemigen.
Mert nagyon le akart beszélni egy szerelő az 1000SV-ről ,meg a suzukiról,ő Honda fan....
Sokat olvastam a típusról,TL1000-ről találtam olyan cikket amiben 100.000 km volt és szétkapták,szinte minden alapméretes volt,ott a hátsó felfüggesztés volt gyenge.Ezért gondoltam,hogy jól összerakott blokk-ok, más motor is használja ez blokk-ot nem lehet rossz!
Futómű váz stabilitása rendben van,néztem hogy van kormány stabilizátor ami egy pozitívum.
Milyen fogyásztása van az 1000-es injektorosnak...
Szia Isti,
Én is a többedik sor4-ről ültem át a kissebbik SV-re és hasonló szkeptikussággal álltam a vásárlás előtt. Szerencsére ezen motor esetében az írások 90%-ka helyén való és a bizalmatlanság alaptalan és ez szerintem igaz az 1000-resekre is. Nem nagyon hallok panaszokat, kivétel a váltó 3. fokozatban való "sírás" hangját. Úgy tudom, hogy ez gyárilag van így elcseszve, de az égvilágon nem okoz semmit ezen a hangon kívül.
Azt nem tudom, hogy a régebbi SV-éknek szokásuk volt e a hátső hengert sütögetni, de ha igen, akkor szerintem az injektorosok motorja (2003-tól) kapott olajhűtőt, ami valszeg méginkább kiküszöbölheti ezt az eshetőséget.
A motorja ha megkapja az előírt cuccokkat periódikusan, akkor nem kell hozzányúlni.
Honda hornet 600 után motort váltanék SV1000S-re...Érdekelne hogy vannak-e komoly motorikus tipushibái? Mert olyat hallottam,hogy a hátsó henger szeret meghalni,amit furcsálok mivel vízhűtéses. Kuplung bírja? mennyire szervíz igényes a masina? Elektromos gondok vannak-e,inyektor stb...
k.lali, Mindenki, köszi a hozzászólásokat meg a linket az előzményekhez, el is olvastam mindent :)
Nagy szaki én sem vagyok, de mentem a motorral, ahogy írtam is az nem zavar, hogy vannak rajta karcok, ami nekem fontos volt:
Váltó: végigkapcsoltam minden fokozatot, jól veszi azokat, ezzel nem lehet gond
blokk legyen rendben: pipa, kivéve az alacsony fordulaton a rezonanzia, ill. az első burkolatból a zaj...
Futómű: jól viselkedett, kivéve a fékezésnél, de ugye ez az ami már nem csak futómű, hanem fékprobléma is lehet.
Mindenesetre túl kockázatosnak ítéltem meg a vételt, egyenlőre tovább keresgélek...
A 2002-es Sv 650 S alkatrészei kompatibilisek az 1999-es sv 650 N-nel? Gondolok itt szívócsonkra valamint a sebesség jeladó rotorra valamint a sebesség jeladó kábelre. Mert találtam hozzá a fenti alkatrészeket csak a legtöbb 2002-esből származik
Sziasztok,
Suzuki SV vásárlásán gondolkozom, kipróbáltam egy 1000.es S változatot, nagyon sok extra van rajta, motorja, futóműve nagyon jó volt, kettő dolog zavart:
1. Alacsony fordulatról kigyorsításkor a fejidom részről rezeg valami, elég hangosan, faszi azt mondta, hogy ez a V2 rezoniancia miatt van és természetes
2. Ami a nagyobb baj, fékezéskor ez eleje pattog!
Ez szerintem a hullámos tárcsa miatt van, kérdés, hogy tényleg lehetséges-e ez, mert a tulaj elmondása szerint, új fékbetét és tárcsa van a motoron, akkor az hogy lehet már hullámos?
Mindenesetre így nem lehet pattogva fékezni, mert nem lehet normálisan adagolni a féket, illetve nem érzem a fék nyomáspontját sem....
Kinek mi a véleménye, légyszi írjátok le mit gondoltok, jobb ha keresek másik SV-t?
ezt a motort én is kipróbáltam, előtte egy hyo gt 650 r-em volt, és ismerős volt a V2. Én is otthagytam, szintén kockázatosnak ítéltem. Lámpafoncsor összetöredezve, tompított nem ég...ez volt a uccso csepp, és otthagytam. Amúgy a dealer monda h. balesetes volt, és nem tudja h. mekkorát bukott.
Azóta vettem egy S-est, és motorikusan nem találtam külömbséget.
Ő lenne: KÉP
alacsony fordulaton ugyan az kb, csak kis gázt szereti mert nagyon berezonál, de ahogy utánaolvastam, ez a kuplungkosár tervezési hibája, idővel a holtjáték megnövekszik és rázkódik. erre vannak már javítókitek. Ezt próbálta valaki?
Amúgy, amit észrevettem/persze már otthon/, hogy a szervízkönyvében a rendszám nem azonos a mostani rendszámmal. Alvázszám, motorszám stimmel. Ez hogy lehet?
Sv650nél olyan problémát tapasztaltam hogy elejti a fordulatot és leáll.Menet közben rángat a motor,és ott is elengedett gáznál lefullad.Tapasztalt már valaki hasonlót?
Lánc gumi biztos jobban fogy...
És igen, a V2 tök más karakter, mint egy sor4, nemhogy egy Honda sor4! A Honda amúgy is extra finoman működik. A Suzuki is képes volna szerintem Honda finomságot produkálni, de a Suzuban pont azt szeretik az emberek, amit ad. Más karakterű, életérzésű gépek kategóriákon belül. A V2 vezetése meg olyan, mint a hangja Nyers, vad és alul és középen szól szépen. De aki egy ilyen masinára vágyik, annak tetszeni fog az SV.
A fogyasztásról már volt szó korábban és úgy emlékszem, hogy az 1000-res injektoros kb 5-8 között eszik. De egy átlag user 6-ből bőven kijon, tán még 5-5,5-ből is.
Megszokás kérdése..............van olyan aki szereti van aki sosem fogja megszokni.
Ez a vezetési része.
Meghibásodási oldalról inkább az előző tulaj hanyagsága és a baleset okozhat gondot más nemigen.
Mert nagyon le akart beszélni egy szerelő az 1000SV-ről ,meg a suzukiról,ő Honda fan....
Sokat olvastam a típusról,TL1000-ről találtam olyan cikket amiben 100.000 km volt és szétkapták,szinte minden alapméretes volt,ott a hátsó felfüggesztés volt gyenge.Ezért gondoltam,hogy jól összerakott blokk-ok, más motor is használja ez blokk-ot nem lehet rossz!
Futómű váz stabilitása rendben van,néztem hogy van kormány stabilizátor ami egy pozitívum.
Milyen fogyásztása van az 1000-es injektorosnak...
Én is a többedik sor4-ről ültem át a kissebbik SV-re és hasonló szkeptikussággal álltam a vásárlás előtt. Szerencsére ezen motor esetében az írások 90%-ka helyén való és a bizalmatlanság alaptalan és ez szerintem igaz az 1000-resekre is. Nem nagyon hallok panaszokat, kivétel a váltó 3. fokozatban való "sírás" hangját. Úgy tudom, hogy ez gyárilag van így elcseszve, de az égvilágon nem okoz semmit ezen a hangon kívül.
Azt nem tudom, hogy a régebbi SV-éknek szokásuk volt e a hátső hengert sütögetni, de ha igen, akkor szerintem az injektorosok motorja (2003-tól) kapott olajhűtőt, ami valszeg méginkább kiküszöbölheti ezt az eshetőséget.
A motorja ha megkapja az előírt cuccokkat periódikusan, akkor nem kell hozzányúlni.
Honda hornet 600 után motort váltanék SV1000S-re...Érdekelne hogy vannak-e komoly motorikus tipushibái? Mert olyat hallottam,hogy a hátsó henger szeret meghalni,amit furcsálok mivel vízhűtéses. Kuplung bírja? mennyire szervíz igényes a masina? Elektromos gondok vannak-e,inyektor stb...
előre is köszi
Írnék privátot,de nem vagyok nagy fórumozó,így nem tudom,hogy hogyan kell...
Nagy szaki én sem vagyok, de mentem a motorral, ahogy írtam is az nem zavar, hogy vannak rajta karcok, ami nekem fontos volt:
Váltó: végigkapcsoltam minden fokozatot, jól veszi azokat, ezzel nem lehet gond
blokk legyen rendben: pipa, kivéve az alacsony fordulaton a rezonanzia, ill. az első burkolatból a zaj...
Futómű: jól viselkedett, kivéve a fékezésnél, de ugye ez az ami már nem csak futómű, hanem fékprobléma is lehet.
Mindenesetre túl kockázatosnak ítéltem meg a vételt, egyenlőre tovább keresgélek...
Köszi mindenkinek a segítséget.
http://www.sportmotor.hu/motor...
...nekem ez volt a gond,komolyabb fékezésnél brutálisan beremegett
18ker-ben javitották Sárkányék
Vibráció se egy jo dolog.
Mindez összefügghet a balesettel.
link
Suzuki SV vásárlásán gondolkozom, kipróbáltam egy 1000.es S változatot, nagyon sok extra van rajta, motorja, futóműve nagyon jó volt, kettő dolog zavart:
1. Alacsony fordulatról kigyorsításkor a fejidom részről rezeg valami, elég hangosan, faszi azt mondta, hogy ez a V2 rezoniancia miatt van és természetes
2. Ami a nagyobb baj, fékezéskor ez eleje pattog!
Ez szerintem a hullámos tárcsa miatt van, kérdés, hogy tényleg lehetséges-e ez, mert a tulaj elmondása szerint, új fékbetét és tárcsa van a motoron, akkor az hogy lehet már hullámos?
Mindenesetre így nem lehet pattogva fékezni, mert nem lehet normálisan adagolni a féket, illetve nem érzem a fék nyomáspontját sem....
Kinek mi a véleménye, légyszi írjátok le mit gondoltok, jobb ha keresek másik SV-t?