Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te hol laksz?
Valahogy erővel megoldom.Cserélem a légtelenítőt is mindenhol de ez szar helyen van a plató alatt magasan.
Ja?....akkor mégis próbáld meg....vegyél bontech csavarlazítót és áztasd be.....igen jó cucc, azzal ki kell jönnie...
Má megin............kísértenek a fenékszelepek.
Hát a hátsó fékerőszabályzóban a légtelenítő nayyon be volt rohadva ott nem tudtam kitekerni.
Mondjuk ha átszippantod a vákuumossal akkor az jó lehet, de az is, hogy van valahol egy magasabb kunkor a csőben és ott megmarad a bubi...
Ha szerencséd van levegős...ha nem fenékszelep...
Munkahenger működött leállítás előtt.Akkor nekiesek Hétvégén veszek még fékfolyadékot és ujra nekiesek.
tuti légtelentés probléma, vagy a munkahenger szar, ha van időd egyesével töltsd újra a csöveket. Mi is beszoptuk egyszer a passattal, mert leengedtük az összes folyadékot és utána levegős volt mindig valahol valami, 2 napon keresztül légtelentettünk
Kisteher kérdés.

Nya szóval full felújított öcsi mindent.Új csövek rézből mindenhol új gumicsövek,felújított hátsó munkahengerek teljesen új jobbos nyereg,mindenhol új betétek.
Nem folyik úgy áll meg hogy a szemem kiesik.De a pedál ha simán rálépek elég mélyen beesik fel kell pumpálni hogy fenn fogjon.
Ilyenkor néha bejelez a fékfolyadék szint jelző.
Valamit szarul légtelenítettem vagy nagyobb a gebasz?
Végre környékbeli ahogy látom Tolna megye és környékén elég sok sv tulaj van igazi nagy találkozót lehetne csinálni csak sv-kből
Én meg elhatároztam már, hogy eladom. Csak az 1250-es Bandit, nem az SV-t
Szia!

Én is gondolkozom az eladáson
K6 SV650s "jégkék"
HA érdekel, szívesen küldök részleteket.
Mi a baj a karbissal? :) Én nem olvasok mást a fórumon, minthogy ilyen hiba, olyan hiba, amivel a legtöbb szívás van, annak meg köze van az injektorhoz... Nekem semmi bajom nem volt a karbival két év alatt, jövőre ha meg lesz még, akkor viszem tisztításra és szinkronra, de amúgy semmi. Kollégám panaszkodott a 600-as Bandit-ra, hogy évente kell pucolnia, pedig hasonló körülmények között tároljuk és használjuk (garázsban áll és évi pár ezer km-t megyünk)...
Mint írtam karbis elég túlárazott.

De mivel vannak még csodák és nem kenyérre kell a lé lehet kivárni.
Szerintem sem eltúlzott az ár, el kéne olvasni a leírást.
Szerintem ő ennyiért vette.
Mi az a majdnem 600? Amúgy meg olcsón adtad akkor, én annyira nem sietek sehova hogy fillérekért adjam el.
Valter Moto lábtartó konzol 98-03ig. Bal lábtartó hiányzik (letört)15pénz.
Hát ahhoz képest, hogy nekem a K7es volt majd 600....tényleg nem adod drágán
Köszi.
Esetleg az én motorom érdekelne valakit, aki most akar jót venni olcsón? :) K1-es, jó állapotban, két szezont használtam. Részleteket megíom mailben, kép az adatlapomon. Lakásalapba kéne a lóvé, de ha nem megy el, akkor sincs tragédia...
E-mail: hornyakandras88 kukacc gmail dot com
Jaja, így gondoltam én is!
Hát............az ár kényes kérdés.
Ha túl sok vagy kevés jelentkezős sem lesz.

De ha van időd kérj sokat érte.

Én hatkilót nem adnék karbisért az fix bármilyen szép is.

De tuti vannak olyanok.
Nem kell túlzásokba esni Vanyek...
600.000.- egyáltalán nem irreálisan sok. Ez csak egy adott motor felső árkategóriája. Én is a földön akarok maradni és nem elszállni, nem kérek többet annál mint amennyit ér is. Ha eladják amire pályázok, akkor megtartom. Eddig mindig bejött, mindenre megvan az adott vevő. Lehet valakinek nem a legolcsóbbra fáj a foga (tény hogy szar időket élünk és legtöbben az olcsót keresik), hanem olyanra ami szalon állapotú ennek pedig ennyi az ára. Igazam van?