Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Áh kenyeret itthon sütjük húst egy ismerős üzemből hozzuk a többi meg már kell a működésemhez.
Nem is mennék vegyszeres kaja nélkül.
Egyébként meg mindenkinek javasolom hogy vegyen az sv helyett mozdonyt.
A notorius ló erő hiányolóknak és a "nem tudok megállni mer szar a fék" beállítottságúaknak egyaránt praktikus.(mondjuk szerelvénytől függően a féktáv nőhet a robosztus fékek ellenére)
-
Nem kell a majré csíkot sem figyelnünk hiszen a kötött pálya lehetővé teszi számunka azt a kényelmet,hogy nem kell időt és energiát fordítanunk a kanyaridásra

-nem kopik el a gumi és ezáltal nem kell azon agyalnunk felmegy-e a 180-as.
egy csepp benzint sem fogyaszt (pedig némely típusban nemhogy négy de még 1 gyertya sincs.)Gázolajat esetleg, de majd a rántott húsos vagy a lángos büfés biztos olcsón megszámítja.

-kipufogó dilemmásoknak is ideális, mivel nem lehet vele beállni a KPM vizsga csarnokba így a műbizonylatot és az "E" jelzést sem tudják ellenőrizni.

És végül de nem utolsó sorban:Nem kell a rossz útminőséggel foglalkoznunk,mivel kátyúk a pályán nincsenek
de-de....ma már ez a reform, visszatérni az egészséges tartósító és vegyszermentes ételekhez, nemsokára eljön ennek is az ideje.....
Ez nem egészséges reformkonyha.
mindenki a te szerszámodat akarná a szájába venni.(kivéve persze engem )
A legközelebbi túrán ezt a szerszámost viszem magammal:
A hétvégén sokat röhögtem Enderbabán.Semmi gond nincs vele maximum hogy az egészséges életösztönt motoron elnyomja nála a versenyszellem.
De a srác 2 perces időt öntanulással a ringen elérte az nem semmi.
A határokat így is lehet megtudni.Bár nem túl költséghatékony.
Vagy beledöglik valaki vagy megáll.
Ő megállt.
Bár nem tuti hogy befejezte.
Bírom ezt a srácot.Megbízhatatlan,meggondolatlan, jó kis orvos lesz belőle ...

(mondjuk remélem hogy ja )
Egy kis olvasnivalo, egesz jo
Sv 650 első szériás komplett givi/kappa csomagtartó konzol rendszer eladó tartozékaival az új ár 40%-ért. 70 317 90 83
sziasztok.

Hogyan kell a hűtővíz rendszert légteleníteni ha újra töltjük? Úgy vettem ki az angol nyelvű leírásból:
1. feltöltöm addig még a hűtő fel nem töltödik.
2. beindítom a motort, hogy a termosztát ki nyíljon és rá töltök még
3. a Légtelenítés, de azt nem tudom hogyan is?

Kösszi a válaszokat előre is.
Legyenek.Kell a píz az autóipar feltámasztásához.
Pénteken majdnem elkorcsolyáztam egy piros lámpát.
Már álltam a pedálon.
40-el mentem.
Tükörjég volt.Ha ez nincs én már örvendek.
Szerezz egy bobcat-et.
Hajnal 4-kor nem akarom a Bilket végiglapátolni.....remélem addigra olvad egy picit mert Anita most jött haza és aszonta nem nagyon takarítják a 0-ást és már vannak az árokban bőven....
Etünik idővel.
De holnap ki kéne állni a kocsival.
tüntesse el az aki odarakta
Aztán határ a csillagos űr.
Mondjuk L12-es gixxer ezerkétszázRR.
Egyik jobb mint a másik
Tuono aztán fézer.....
Jól van az,alakulni fog szépen lassan csak legyen aki megveszi a sövöt.Milyen lesz az új masinéria?
Lapátolás megvolt?
Nem is a fékkel van a gond.
Van egy ésszerűségi határ.Megéri/nem éri meg a ráfordított időt és pénzt egy módosítás.
rohaggyon meg a hó......de legalább olvadjon!
Én a régi r1 fékjeivel is nagyon jól elvagyok..

A Herepörkölt is kiadós lenne.
egy mamutormány pörkölt!....de jó is lenne, csak a fagyasztóban az asszony nehogy összekeverje a farkával és a végén faszpörköltet ennénk........mondjuk hülyén néznék ki ha visszabüfiznék egy makkot.....