Hát őőőő izéééé áthidaló gépnek is kéne lennie.Most még külföldi papírokkal pályagép jövőre vagy utána ha elpasszolom a sövöt tartalékba míg össze nem jön másikra pénz és alkalom lepapíroznám és avval járnék.
Így valami 2000 környékén készült strapabíró méretesebb 600-as kéne.
Mint mondtam többismeretlenes.
Bár az is lehet a vasárnapi bejön és maradok a seggemen.
akinek nem inge...:
engem is zavar 1-2 hozzáállás-típus (mert tipikusnak mondható), de ne kezdjük el léci azt, ami a motorozz.hu-n megy, hogy ki az igazi motoros és ki nem... :-) Addig jó, amíg nem gondolkozunk teljesen egyformán :)
Így valami 2000 környékén készült strapabíró méretesebb 600-as kéne.
Mint mondtam többismeretlenes.
Bár az is lehet a vasárnapi bejön és maradok a seggemen.
Pár.
engem is zavar 1-2 hozzáállás-típus (mert tipikusnak mondható), de ne kezdjük el léci azt, ami a motorozz.hu-n megy, hogy ki az igazi motoros és ki nem... :-) Addig jó, amíg nem gondolkozunk teljesen egyformán :)
Nomeg a 2.tól a biztosító BAR listára tenne mert aszinnék direkkt töröm a kocsit.
gyári vezérműtengelyek-45000ft/4db
új hátsó komplett indexek-3000ft/db
új első indexbúra-1000 ft
Inkább Triple, vagy FZ8.