Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



mert a savazás, amit előadtok azt az én gyomrom meg vegye be?

részemről túltágyalva.Korzikát meg lehet utánam csinálni és utána fikázni + ugatni
Formát nem éreztem különösen jónak mikor néztem.Így maradt a diadora.Jövőre kpróbálom a sportcsizmájukat.Mostmár nem ezt a szezont lenyomom a leváló talpú túrásában.
annyira rókás koppincs,mint ahogy a GSXR 1000, R1 utánzat...
Most utoljára.

Ha látnák mögöttes tudást egy szavam nem lenne de így csak duma amit a net elbir másnak a gyomra nem.
Most 39 akciósan a shoxnál,am 55ért van (volt) kint...vagyis még múlthéten így volt
nem rossz....kicsit rókás koppincsnak hat...

mibe fáj egy ilyen?
fasza

és ez a lényeg, mit számít az eső...ha megvan az élvezet
Laller, osztom a véleményed...Hagyjad fáziskésésben vannak a suhancok...Vagy valami más frusztálja őket lehet, h nem elég nagy a vas?
Merjunk nagyok lenni
Jobbak mint az ezres.
Őskövületek.
Ez se rossz.
Meg ezek!
Biztos akadnak hűtési problémák a két hátsó hengernél.
Igen.
Létezik utcára való, és kifejezettem pályára való.
Nekem sem tűnik úgy,hogy rongálná!Én használom a hátsót rendesen,de a tárcsám szép állapotban van.
Sőt,úgy tudom,hogy a szinteresben is van utcai meg verseny.
Ha azt mondod nem számottevő, akkor veszek szintert.
Hátha többet szerpentinezek jövőre.
Talán egy Henderson Excelsior?!?
itt az igazi sor4:
Az utcai szinter nem nagyon rongálja a tárcsát, nemigazán lehet lemérni a plussz kopást viszont sokkal jobban fog, de ami a lényeg, nem ég fel olyan könnyen intenzív használat közben......van itthon olyan még félállapotú betét amiről kézzel tördelem le a kopóréteget annyira megégett a szerpentinen....a gyengébb betétmárkáknál a szinterről is...
lezajlott a motorozas az utassal es minden jol sult! el a vegen elvezte nagyon ,de szoknunk kell egymast sisak kocc ma is volt az en hibam mert hirtelen tipusu vagyokvissza fogom magam es oksa lesz,elvezte az a lenyeg,ma szarra aztunk
Köszi a felhomályosítást!
"Induljunk el a sima, más néven organikus fékbetéttől. Ennek az alapanyaga nagyrészt szén, és annak különböző megjelenési formái. Gyárilag általában ilyennel szerelik a motorokat, mivel olcsó, minden körülmények között kiszámítható, állandó fékhatást produkál, hosszú az élettartama, és kíméli a féktárcsát. A szinter, vagyis fémrészecskékkel kevert fékbetét jobb hatásfokkal dolgozik, ami melegedés hatására sem csökken, de ezek – sajnos – más tulajdonságok rovására mennek. A szinter fékbetét jobban igénybe veszi a tárcsát, ami ezáltal hamarabb elkopik."