Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem feltétlenül.
Az alkoholmérgezés nem kizáró ok.
Csak a szédülés.
passz...

Cabourg kikötőjét néztem...Tudom, szakmai ártalom

Szerintem nem lehet sokkal messzebb mint Korzika.Esetleg kicsivel.Olyan 3 hetet szánnék rá.
Ha rám hallgatsz akkor rsv mille factory..Lehetőleg a fekete színű idomos aranyszínű vázas.. Debrecenben lenne egy eladóba ha még megvan..Bár mondjuk Te úgyis kinnt vennéd,kinti rendszámmal..Gondolom
Aki egy üveggel leküld ezekből annak azért bírnia kell.
Egy 800-at talán tudnék adni érte...
Normandián én is.
Menyit kell menni hozzá?
Valamikor a partraszállás évfordulójára kéne időzíteni.
korzika pfff...most a csigaevők országán filózom...Jó lenne valami Bp-Normandia...Megkedveltem a sajtjaikat , meg a friss bagettet...
a tyúkszarezer pálya-kezdőnek való, vagy lánymotor, csakis béka
novemberig kell elmenjen, úgy alakult a dolog...

poénból raktam fel, ahogy az ország áll, meg a frankhitelesek, sztem 800-ért se menne el...

És csak átmenetileg.Külföldiában az első dolgom egy ezres vásárlása lesz...V2-es...bár láttam a dorsoduro-ból 1.2-est...Na az még odabaszhat
a piát se bírom mégis lecsúszik néha egy üveg jäger vagy whisky
aki nem alszik el azt felterjesztik a netre.......
Meg ott a jawa is
celeb .
Aki szédül az minek pályázik?
Menjen egyenesen.
érdekes, én pont az eringen szédülök, vagyis szédültem akkor az 1 alkalommal amikor voltam. mondjuk az volt az első pályázásom, lehet meg kéne próbálni még1x.
az a 60 1-2 kanyarban azért nem kevés, nekem még nem jött össze sajnos a videóm szerint
Kakucsot én sem bírom, de én azért mert pár kör után elszédülök és ki kell állnom........
pedig jó
120 kört sosem mentem még.Az picit már uncsi lenne.
Na ezt mondom.Ki kell fogni ilyen időpontot és nem lessz gond.Kakucsra meg fizikálisan is fel kéne készülni.
neem dehogyis.4ütemű,125ccm,15 paci,140kg.Az én gépemen bakelit gumma volt,kemény volt,és szar volt a visszajelzése...A piros az nem az enyém volt,hanem Talma papája tolta oda nekünk (illetve tolatta...)hogy próbáljuk ki,olyan 10kört mentem vele.De azis 140kg volt mínusz lámpák...Az Rrel 2-3szor voltam kakucson,és alkalmanként olyan 100-120kört mentem. (1kör 1004méter szal csak a km számlálót kellett megnéznem)
Igazából csak egy gondod volt, az, hogy túl sokan voltak kezdő pályázáshoz és az Eringen pedig csak 5-en később 8-an voltak, ha ott is 30-an lettek volna még nagyobb lett volna a félsz mert a tempó sokkal nagyobb........én először a hringen voltam hasonszőrüek között és ezért jó élmény maradt az első is és talán ezért nem tartok már annyira ha sokan is vannak.......na meg a mersz esték, bár ha oda felmennek olyanok akik jól mennek azért, hogy a sok túrázónak megmutassák mennyire spílerek akkor ott is lehet baj...
Az a hangvillás nem 2t?
És nem 100 Kg környéke?
Nameg slick gumi?
Én egyszer voltam kakucson de annyira nem vágyom rá.
Túl sokan vannak túl kicsi pályára és ha nem hétköznap megy az ember sorba kell állni a kanyarokban tőle jobb és bátrabb emberek mögött.Ha pedig utánam mennek azon aggódom mikor dőlök rá valakire.
Bár lehet ez csak az én nyomorom és más jobban nyomja.
sose volt 125ös 2ütemű masinám,és sose volt 100kg os motorom.Kakucson meg voltam már egy párszor szal ismerem a körülményeket.Igen Eringen is voltam,ott valóban van idő rá hogy az ember "rákészüljön" a kanyarra.De 1500kmes "rutinnal",első motorral se volt könnyebb kakucsolni szerintem mint majd az SVvel lesz.Első alkalommal sem a pályát,sem a körülményeket,sem a motort nem ismertem...mostmár legalább a pályát,meg a körülményeket ismerem