Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bocsánat ,bigm
hol van vigm szaki?
Talán elment dódozni?
Vagy sikerült megüzletelni a busát azt minket leszar?
Úgyfest értitek a poént! Na mit kapok ha majd az "éjjeli műszak" visszaolvas!

De mivel reggelre az iwiw-en egy képhozzászólás fogadott tőle, hogy a 650 nem motor így kissé a bögyömben van a burzsoá!
Ha segítesz tolni mondj egy időt.
Vasárnap délután egy semmi extra, csak egy "cafe racing" Visegrádig egy MOL kávé erejéig?

Lepence oda-vissza? A kilátónál pedig a világ megváltása szavakban?
Ha sorozatfelvétel lett volna a következő képen már 12 méter előnyöd lenne!

Titeket lehetetlen tartani azon a kis pályán, nagyon meg meg se próbálnám!

Foghatnám a "kis" SV-re, de én vagyok tanulatlan még!

Ezért mondom, hogy van hova fejlődni!

Az üléspóz meg Claudio Corti után szabadon felhasznált! Tudom, hogy vicces, de imádok csimpaszkodni az oldalán! Egyszer beleakadok valamibe és leszakad a lábam!
Stratégia és taktika nagy mennyiségben.
a Turbozombis képeden nézd már meg ki helyezkedik ott mögötted?
akkora terpeszben kanyarodtál hogy nem fértem el melletted
A fokozatkijelző meg az akkufeszültség mérő azért érdekelne.
Megvan az ehhez szükséges kapcsolási rajz és hasonlók?
Feltenném a kettőt 1 nokia képernyőre.
Még nem programoztam mikorokontrollert, szívesen kipróbálnám...

Keress meg please privátban, hogy ne a többieket fárasszam ezzel:
jegember kuk frímél pont hu
Naaa! Azért ez nem kell! (Bár jól esik)

Van itt nálam fejlettebb, nem is egy! De amíg engem is körbemotoroznak, (lásd. roadking) addig tudom, hogy van hova fejlődni és van még a motorban "tartalék"!

De nem leszek olyan, hogy veszek egy ezrest megúszok egy nagyobb túrát és a 650-es gépet már le is szólom!
(Mindenki gondoljon arra akire akar!)
Azért kérdezzétek roadkinget is simán körbemotoroz sokmindenkit nagyobb gép ide vagy oda a 650-essel.
Ja és bud, "advanced felhasználó" a 650-es SV terén.
Kezes, nem vadállat mondjuk nem 125-ös de normálisan kezelve nem fog meglepetést okozni! Csak ajánlani tudom!
még nincs lefixálva, gondolom 9 körül el kéne indulni
van ilyen, ezt Sanyi tudja megmondani, hogy mit lehet kiolvasni belőle. onboard műszert még nem láttam megvalósitva ami így működött volna.
az 1000-es nem eszik számottevően többet, a teljesítményadó értelemszerüen több. viszont sokkal fárasztóbb vezetni, 2x durvábbak a gázreakciók.
Eehh. Bevallom én azt hittem, hogy az ECU-n van valami "szervíz" kimenet, amin lehet "nézelődni" és van csomó infó, amit mér és ott ki tudom olvasni.
"200 fölött mendegélnek "
Milyen szolíd kifejezés.
Jaja, a 650-es ilyen nyugodt lelkületüeknek tökéletesen elég, mint én, aki azt se tudja mennyi a végsebessége. Meg tényleg nem fogyaszt "semennyit".
De azért ezt is meg lehet kergetni ha náha rádjön a "görcs".
mikor indultok?
Andrew + Lívi

mivel senki nem jelentkezett, ezért nem lesz nehéz eldönteni, hogy akarunk-e Donovaly-ban kajálni vagy sem
szeva.Vegyél egy hayabusát vagy ha a nakedeket csíped akkor b-kinget.Aztán vagy megszokod vagy nem
A Jegesember meg elmondta a véleményét amivel egyet értek.Általában akkor szokták a nagyobbat venni akik olyan társasággal motorozol akik sport motorokkal járnak és 200 fölött mendegélnek néha 300-al is meglódulnak.(300-at az ezredes úr sem tudja egyébként)
(Én is szeretnék ám egyszer nagyobbat de anyagilag most jobb a "kis" sv)
Kikkel mentek holnap?
a fogyasztáshoz az injektor vezetékein kéne mérni nyitási időket és a sebességjelből kellene átszámolni, ez már nem olyan egyszerű.
olajhőmérő nincs a motorban, abból sajátot kell beépíteni.