Ha sorozatfelvétel lett volna a következő képen már 12 méter előnyöd lenne!
Titeket lehetetlen tartani azon a kis pályán, nagyon meg meg se próbálnám!
Foghatnám a "kis" SV-re, de én vagyok tanulatlan még!
Ezért mondom, hogy van hova fejlődni!
Az üléspóz meg Claudio Corti után szabadon felhasznált! Tudom, hogy vicces, de imádok csimpaszkodni az oldalán! Egyszer beleakadok valamibe és leszakad a lábam!
A fokozatkijelző meg az akkufeszültség mérő azért érdekelne.
Megvan az ehhez szükséges kapcsolási rajz és hasonlók?
Feltenném a kettőt 1 nokia képernyőre.
Még nem programoztam mikorokontrollert, szívesen kipróbálnám...
Keress meg please privátban, hogy ne a többieket fárasszam ezzel:
jegember kuk frímél pont hu
Van itt nálam fejlettebb, nem is egy! De amíg engem is körbemotoroznak, (lásd. roadking) addig tudom, hogy van hova fejlődni és van még a motorban "tartalék"!
De nem leszek olyan, hogy veszek egy ezrest megúszok egy nagyobb túrát és a 650-es gépet már le is szólom!
(Mindenki gondoljon arra akire akar!)
"200 fölött mendegélnek "
Milyen szolíd kifejezés.
Jaja, a 650-es ilyen nyugodt lelkületüeknek tökéletesen elég, mint én, aki azt se tudja mennyi a végsebessége. Meg tényleg nem fogyaszt "semennyit".
De azért ezt is meg lehet kergetni ha náha rádjön a "görcs".
szeva.Vegyél egy hayabusát vagy ha a nakedeket csíped akkor b-kinget.Aztán vagy megszokod vagy nem
A Jegesember meg elmondta a véleményét amivel egyet értek.Általában akkor szokták a nagyobbat venni akik olyan társasággal motorozol akik sport motorokkal járnak és 200 fölött mendegélnek néha 300-al is meglódulnak.(300-at az ezredes úr sem tudja egyébként)
(Én is szeretnék ám egyszer nagyobbat de anyagilag most jobb a "kis" sv)
a fogyasztáshoz az injektor vezetékein kéne mérni nyitási időket és a sebességjelből kellene átszámolni, ez már nem olyan egyszerű.
olajhőmérő nincs a motorban, abból sajátot kell beépíteni.
Talán elment dódozni?
Vagy sikerült megüzletelni a busát azt minket leszar?
De mivel reggelre az iwiw-en egy képhozzászólás fogadott tőle, hogy a 650 nem motor így kissé a bögyömben van a burzsoá!
Lepence oda-vissza? A kilátónál pedig a világ megváltása szavakban?
Titeket lehetetlen tartani azon a kis pályán, nagyon meg meg se próbálnám!
Foghatnám a "kis" SV-re, de én vagyok tanulatlan még!
Ezért mondom, hogy van hova fejlődni!
Az üléspóz meg Claudio Corti után szabadon felhasznált! Tudom, hogy vicces, de imádok csimpaszkodni az oldalán! Egyszer beleakadok valamibe és leszakad a lábam!
akkora terpeszben kanyarodtál hogy nem fértem el melletted
Megvan az ehhez szükséges kapcsolási rajz és hasonlók?
Feltenném a kettőt 1 nokia képernyőre.
Még nem programoztam mikorokontrollert, szívesen kipróbálnám...
Keress meg please privátban, hogy ne a többieket fárasszam ezzel:
jegember kuk frímél pont hu
Van itt nálam fejlettebb, nem is egy! De amíg engem is körbemotoroznak, (lásd. roadking) addig tudom, hogy van hova fejlődni és van még a motorban "tartalék"!
De nem leszek olyan, hogy veszek egy ezrest megúszok egy nagyobb túrát és a 650-es gépet már le is szólom!
(Mindenki gondoljon arra akire akar!)
Milyen szolíd kifejezés.
Jaja, a 650-es ilyen nyugodt lelkületüeknek tökéletesen elég, mint én, aki azt se tudja mennyi a végsebessége. Meg tényleg nem fogyaszt "semennyit".
De azért ezt is meg lehet kergetni ha náha rádjön a "görcs".
mivel senki nem jelentkezett, ezért nem lesz nehéz eldönteni, hogy akarunk-e Donovaly-ban kajálni vagy sem
A Jegesember meg elmondta a véleményét amivel egyet értek.Általában akkor szokták a nagyobbat venni akik olyan társasággal motorozol akik sport motorokkal járnak és 200 fölött mendegélnek néha 300-al is meglódulnak.(300-at az ezredes úr sem tudja egyébként)
(Én is szeretnék ám egyszer nagyobbat de anyagilag most jobb a "kis" sv)
olajhőmérő nincs a motorban, abból sajátot kell beépíteni.