Hat most jovok a szervizbol es azt mondtak mindenestol 200 es 250 font kozott allna meg ami ugye 60-75e forint. A szervizkonyvben benne van h durvan 3000 merfolddel ezelott volt olaj es szuro cserelve. Sajna nem vagyok most a motor kozeleben de lecsekkolom a lancot. Szerintem most lett eloszor feszitve es nem lattam eddig semmi extrat rajta.
a barátom lánca is szakaszosan nyúlt meg ( szevízben mutatta neki a szerelő, szerinte még nem kellene cserélni mert a v2-esek mind ilyenek ) pedig csak 12 000 km van benne neki.
Ha az adatlapomra gondolsz, azok Nokia 3310 kijelzők és egy microcontrollerrel írom ki rá a szöveget. Amikor megvettem a mocit és megtudtam, hogy van lehetőség fokozatkijelző használatára, azonnal nekiálltam egy saját verzió elkészítésének. A bal oldali a fokozatkijelző a jobb oldali egy külső hőmérő, akkufesz mérő és egy fogyasztásmérő(lett volna), ami azóta átalakult köridőmérővé. Van róla vidi itt és itt, valamint az SVMédia fórumon topic itt.
Annyira azért nem.Lehet nem találtak olcsót ott.fene tudja.Azért spron vagy szombathely közelebb lett volna.Érdemes lenne kitelepülni és alájukvágni árakkal.
Hát neten rendelni az oajat szerintem annyi mint itthon.Láncszett ugyanígy.Ebay jó hely.
Szerelő lehet nagyobb tétel de egy lánccseréért ha viszem a cuccot nem kérhetnek el 100 fontot mert rájuk borítanám a műhelyt.
De fene tudja.
Lehet olyan drága is hogy érdemes lenne kimenni szervízelni a gépét.
Olaj 6e Km és csere,szűrővel.Indokolt esetben túlmehetsz egy ezdrest max de nem biztos hogy szarakodni kéne egy 10e Ft-os tételen.
Lánc KM és használat függő.Mennyi a Km benne?
Amúgy ha már nem tudsz többet feszíteni és 4cm nél nagyobb a lógása szakaszosan megnyúlt vagy a láncszemek közt kijön a piros kenőanyag akkor cserés.És egy 25-30e forintos tétel miatt kockáztatni egy láncszakadást nem kéne.Jobb esetben csak szakad közepesen szar esetben kitép egy darbot a blokkbol nagyon szar esetben 160-nál blokkol és feltörlöd az aszfaltot.
És nem hiszem hogy túl sok lenne külföldön és itthon az alkatrészárakban.Szervízdíj sem lehet egetverő olajat meg le lehet otthon cserélni.
Sziasztok. Most voltam gumicseren az sv 650-emmel es azt mondtak a lancot es az olajat nem artana lecserelni lassan. Az a baj, hogy marha draga itt Skociaban es en nem vagyok biztos benne, hogy ez nagyon surgos... Mi a jele annak, ha a lanc szar allapotban van? Illetve mik azok a jelek amik ha mutatkoznak akkor tudni lehet, hogy megerett a cserere? Az olajra azt mondtak kicsit alacsony a szint de megneztem es nem latom h keves lenne benne. Majdnem a full jelnel van.
Szerelő lehet nagyobb tétel de egy lánccseréért ha viszem a cuccot nem kérhetnek el 100 fontot mert rájuk borítanám a műhelyt.
De fene tudja.
Lehet olyan drága is hogy érdemes lenne kimenni szervízelni a gépét.
Lánc KM és használat függő.Mennyi a Km benne?
Amúgy ha már nem tudsz többet feszíteni és 4cm nél nagyobb a lógása szakaszosan megnyúlt vagy a láncszemek közt kijön a piros kenőanyag akkor cserés.És egy 25-30e forintos tétel miatt kockáztatni egy láncszakadást nem kéne.Jobb esetben csak szakad közepesen szar esetben kitép egy darbot a blokkbol nagyon szar esetben 160-nál blokkol és feltörlöd az aszfaltot.
És nem hiszem hogy túl sok lenne külföldön és itthon az alkatrészárakban.Szervízdíj sem lehet egetverő olajat meg le lehet otthon cserélni.
Holnap mehetünk egy picit, ha az idő is úgy akarja, ma nem akarta.
Negatív diszkrimináció.
Szervezők fel lesznek jelentve valamelyik szervnél.
Még kitalálom melyiknél.
A második meg aszongya a gazda,hogy akcijós
Megnyugodtam.
Hogy alakuljak benzin ügyben?
Tankoljak?
Tudod? A gofris hot dog-os a bazilika előtt!