Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És a többi? Olajhőmérséklet? Fogyasztás? Stb? Ha jól értem, ehhez is a szenzorok (befecskendező) kábeleit kellene keresni, nem?
Így például olajhőmérséklet nincs is sejtésem szerint.
igen, ez kimondottan a fokozatkijelzőnél van így, minden gyári vagy kevésbé gyári kijelző így működik.
Ha tényleg higgadt motoros vagy akkor szerintem tisztán a te döntésed, hogy melyiket veszed. Józan ésszel egy 1000-en se halsz meg és egy 650-en se, a motoros "alapok" meg úgyis megvannak neked, tehát ha eszednél vagy, baj nem lesz.

Ha viszont nem vagy egy "hajtós" alkat (nekem ez jött le a leírásodból), akkor az 1000-es előnyeit nem fogod kihasználni, inkább csak a hátrányait tapasztalod majd (fogyasztás, mindenféle adók, stb.).
aha, szóval akkor a "project" úgy működik, hogy a megfelelő szenzorokhoz tartozó kábeleket megvagdosod, majd A/D átalakítóval megy az egész a kontrollerbe?
Tehát nem az ECU-tól veszed a jelet valamilyen kimeneten?
Te újat vennél? Elég sok jó állapotú van milla körül már.
Itthon is ennyi.
ja és a legjob, fél év múlva úgyis átülsz egy ezresre.

a hangját mondtam már?gixxerben is a literesnek van jobb hangja...
komolyan mondom...Alig drágább és sokkal többet kapsz a pénzedért.

jobban megy (utassal sem leszel lassúbb), többet eszik, drágább a biztije, öröm vele az élet, mert mindent jobban emészt.

a kicsi szinte nem is eszik, lassú (ugye Májki? ), utassal fullad , a gumit óvja, inkább lányoknak.

Na van még kérdés?
vegyé Ezrest , én nem ültem át sehonnan, hanem full kezdőként és élvezem.

a nyomatékot vagy megszokod vagy megutálod.Pl. féktávon visszaváltva a golyóid rendre a tankon landolnak veled

A csajod bírja majd a built-in vibrátort az utasülés alatt
650 tulajok!Mit mondtok mennyire "vészes" ez a motor?125ösről ülnék át és eddig az SV a legszimpibb ár/érték arányt nézve,na meg nem egy randa jószág:)Szal eddig ő a befutó,de 125 4tről ülnék át...szabályosan közlekedem nem azé kell nagyobb hogy 200zal száguldozzak a városba (bele is döglenék),csak a 120as utazót nem bírja a 25ös kinyírni meg nem akarom.Mennyire kell tartanom a V2es blokk nyomatékától?(azt tudom hogy van neki bőven:D)Valami jó tanács?thxthx

széles utat
mindenképp valami olcsóbb 600as, mert nem a benzin lesz a drága úgyse...kb. 120huf/littyó
Lattam ott 600-1000 dodoert is nem rogton nagyvadra menj.Meg van ott honda,yamakka is.Ha minden kotel szakad valami ven HD is megteszi max pakolok plusz olajat es tepsit amit alarakok.Lehet low budgrt is mrgjatszani csa meg ugy is sok penz.
Az a v-rex mi a rak?
sv1000 s

igaz, 2003as, de bazzeg, ennyiért?
komolyan, a legolcsóbb venni és eladni...

a bérlés minimum 4000$/hó, viszont ha veszünk és el is tudjuk adni, akkor lehet nem is bukunk rajta...

a szállítás szerintem kijön 2000$ből...
tipikus árak

viszont jellemzően amerikára, 30 nappal előbbi foglalásnál 60% discount-ot adnak

nincs ár de egy newyork -losangeles távolsággal ők számolnak, szép kis terv lenne...
Amsterdamban felkereckedunk egy teherhajora.Egy het non-stop szopas es ott vagyunk.

Viccet felreteve a szallutas dragabb lenne mint a berles.
Talan venni kene ott egy 650-est es azzal.Nem hinnem hogy tul draga lenne ott egy hasonlo kalibrru gep.
az fasza , ismerős van kint Miamiban, egyébként is ismerem mint a tenyerem...Egyik cimbi járt egy kelet-nyugatot 1 hónap alatt kocsival.

Én meg szívesen visszamennék.Van tipped hogyan juttathatnánk ki a mocikat?Mert a bérlés elég húzós:(
Komoly.
Regi tervem egy usa tura csak gyurni kellene ra penzben,idoben,tapasztalatban.De egyszer ossze fog jonni.
komolyan mondod, vagy csak szorakozol?
Bar en kicsiben Godollo-Kistarcsa vonalon gyakorlom az egykezes elozest egyenlore.
Hat akkor egy Boston-Grand Canyon-Miami-LA-Seattle kanyart lenyomnal velem?
épp ellenkezőleg!Ha tudtam volna mihez viszonyítani, valszeg otthagyom a csapatot amint átér a komp...

Nem szeretek kicsiben játszani.Valami vagy megy, vagy nem megy .Edzeni csak megfelelő súllyal lehet, sokat fejlődtem a motorozásban, ezt éreztem hazafelé.Főleg, mikor pihentetve a bal kezem előzgettem a kocsikat a főúton...Régen a kormányt semmi pénzért nem engedtem volna el.Most meg azon filózom, h nem-e lehetne a gázt átkötni a másik oldalra, h tudjon pihenni a jobb kezem időnként.De macerás egy dolog amúgy.
Esetleg ha nem rogton ekkraval kezded aprankent szoknada nehezsegeket nem utott volna ilyen nagyot.