És a többi? Olajhőmérséklet? Fogyasztás? Stb? Ha jól értem, ehhez is a szenzorok (befecskendező) kábeleit kellene keresni, nem?
Így például olajhőmérséklet nincs is sejtésem szerint.
Ha tényleg higgadt motoros vagy akkor szerintem tisztán a te döntésed, hogy melyiket veszed. Józan ésszel egy 1000-en se halsz meg és egy 650-en se, a motoros "alapok" meg úgyis megvannak neked, tehát ha eszednél vagy, baj nem lesz.
Ha viszont nem vagy egy "hajtós" alkat (nekem ez jött le a leírásodból), akkor az 1000-es előnyeit nem fogod kihasználni, inkább csak a hátrányait tapasztalod majd (fogyasztás, mindenféle adók, stb.).
aha, szóval akkor a "project" úgy működik, hogy a megfelelő szenzorokhoz tartozó kábeleket megvagdosod, majd A/D átalakítóval megy az egész a kontrollerbe?
Tehát nem az ECU-tól veszed a jelet valamilyen kimeneten?
650 tulajok!Mit mondtok mennyire "vészes" ez a motor?125ösről ülnék át és eddig az SV a legszimpibb ár/érték arányt nézve,na meg nem egy randa jószág:)Szal eddig ő a befutó,de 125 4tről ülnék át...szabályosan közlekedem nem azé kell nagyobb hogy 200zal száguldozzak a városba (bele is döglenék),csak a 120as utazót nem bírja a 25ös kinyírni meg nem akarom.Mennyire kell tartanom a V2es blokk nyomatékától?(azt tudom hogy van neki bőven:D)Valami jó tanács?thxthx
Lattam ott 600-1000 dodoert is nem rogton nagyvadra menj.Meg van ott honda,yamakka is.Ha minden kotel szakad valami ven HD is megteszi max pakolok plusz olajat es tepsit amit alarakok.Lehet low budgrt is mrgjatszani csa meg ugy is sok penz.
Amsterdamban felkereckedunk egy teherhajora.Egy het non-stop szopas es ott vagyunk.
Viccet felreteve a szallutas dragabb lenne mint a berles.
Talan venni kene ott egy 650-est es azzal.Nem hinnem hogy tul draga lenne ott egy hasonlo kalibrru gep.
épp ellenkezőleg!Ha tudtam volna mihez viszonyítani, valszeg otthagyom a csapatot amint átér a komp...
Nem szeretek kicsiben játszani.Valami vagy megy, vagy nem megy .Edzeni csak megfelelő súllyal lehet, sokat fejlődtem a motorozásban, ezt éreztem hazafelé.Főleg, mikor pihentetve a bal kezem előzgettem a kocsikat a főúton...Régen a kormányt semmi pénzért nem engedtem volna el.Most meg azon filózom, h nem-e lehetne a gázt átkötni a másik oldalra, h tudjon pihenni a jobb kezem időnként.De macerás egy dolog amúgy.
Így például olajhőmérséklet nincs is sejtésem szerint.