Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te melyik voltál? A dombtetőn vagy a körforgalom után? Sajna a hátsó gumim mintázata már nem vezeti ki a vizet így csak óvatosan előzgetek esőben ,Akár több tized másodpercig is használom a szembejövő sávot! Bocsi!
Te tudod!
Azzal főleg.
A szabály az szabály.
És még meg is mosom.
Eccer-kéccer.
Speed Triple-lel nincs!
Nemmmmmm.
Motorral meg van engedve.
Ja.Majd minden nap.Mondom némá megint előz.
Szembe jött veled?
Há mé tényleg nem bagózom és isaszeg felé mindíg elmegyek a templom mellett.
Amúgy roadking a kemíny srác mindíg záróvonalon előz.Majdnem felkentem én is a motorházra.Me én is záróvonalaztam.
Bár neki van mentsége eső elől menekült én meg papíkutya vok benn hagytam a gépet.
Látod még esőtől is óvom.

Kilóméteres a mjrécsík és csak 15k van benn.Garntáltan nem dohányzó,vidéki tulajtól templomot is látott már nagyon sokszor.
Saját mancsúlag volt szervízelve.
Na jó, max 10.
Belefér.
Szét van az már gyilkolva!
Nameg a 3200-at nem kéne elhinni.
Enyniért meg egy kicsiért akár a bugyikékem is viheted.
SV
Jó bót lenne!
Ha bőrruhában ülsz neki még többet.
hát ilyen melegbe még a gépeléstől is liter vizet izzadsz
A TOPIC megdöglött
Váltó bal lennt a kislánckerék deklie alatt.Az a rudazat amit mozgatsz a karral.Képről vágnád nehéz elmagyarázni.
na az király

Nem számít soknak az a 40ezer, feltéve ha tényleg annyi van benne.
Valakinek még 100ezernél is a gyári értéken volt a kompresszió.
a durva állító a motor baloldalán, a tank alatt lévő fekete tekerő?
Kösszi tényleg jó így !

csak picit húztam rá a szívatót és tök könnyen indult be.