Aki jön holnap DU. Érdre, és nem vágja, h hol van a helyszin, azt 18.30-kor várom a központban /lakótelep melletti körforgi 2.kijárat/ a cukrázda előtti parkolóban! Aki az M7 felől jön, annak alagút utáni körforg első kijárat!
Szerintem is érdemesebb egy gombára beruházni, igaz nekem hűtőtakaróm sosem volt, csak képen láttam. Egyébként én is úgy vagyok vele, hogy minél több szart pakol fel valaki, annál több szar fog elromlani, eltörni stb. Én átalakítást is leginkább csak szükség esetén eszközölnék. ( Mint tudjuk a szükség időnként nem csak törvényt, hanem idomot - kormányt - villát stb. is bont. )
Középhatótávolságú teherautó lett megfogva elsőre.Na ettől megzakkant a hűtő picit.Vissza lett hajlítva de lamellák picit romosak.És a frizura még tart.
Volt pár dőlés hol jobbra hol balra igény szerint.Frizura még mindíg tart.
Osztán az 577-es franciaágyas dupla fekvés és a hűtő még mindíg hűt.
Hozzáteszem gomba sokat segít.
Na ezekután mondom takarónak az lesz az értelme hogy bukta után romos lesz és lehet venni másikat.
Én is találtam 10-15K HUF körül, a kérdés igazából az, hogy van-e értelme. Tehát kell-e védeni azt a hűtőt egyátalán vagy nem árt neki pár évnyi cserebogár.
Olyannak van értelme, hogy a vízhűtő elé az ember eszkábál valami rácsot, akorcsak az olajhűtőnél? Kivédendő 1-2 cserebogarat, ami elgörbíti a hűtőlamellákat.
Köszi mindenkinek, nem fontos motorral jönni, nem az a lényeg, hanem a részvétel! Most voltam itt-ott hivatalokba intézkedni a holnapi dátumot adtam + mindenhol
ABS tapasztalatok néhány "szándékos" próba után (többnyire alacsony sebességnél, szülői felügyelettel ):
1. A pedált és a kart ugyanúgy rúgdossa, mint egy autóban.
2. Nedves és száraz úton kiváló.
3. Kavicsos/poros úton, murván(!) kiváló, pedig itt nagyon arra készültem, hogy esetleg eldőlök valamerre.
4. Ha a kerék levegőbe emelkedik és akkor ráfékezek, rövid időre (<0,5s, de észrevehető) meghülyül. Ez abban nyilvánul meg, hogy egy kis ideig a fékkar épphogy behúzható és vibrál. Pár pillanat alatt ez helyreáll. Gondolom bezavar neki, hogy a kerék a levegőben van/volt és épp talajt fog.
5. Alacsony sebességnél, mikor az ABS működni kezd (5kmó környékén) úgy, hogy fékezek, de a sebességem nő (tehát lassú, de gyorsuló gurulás lejtőn folyamatos fékezéssel), amikor átlépi a működés/nem működés határát, a 4. pontban leírt eset áll elő.
6. Kb. 5kmó alatt nem működik.
Szerettem volna én is menni, de ez az időpont sajnos nem alkalmas (Jobb lett volna kb. 2héttel később). Ráadásul úgy nézem, hogy elég szar idő lesz és betegen nem szeretnék elázni...
nekem van egy natúr még nem volt motoron. mennyit érne meg neked?
Gomba van, takaró ezek szerint nem lesz .
Volt pár dőlés hol jobbra hol balra igény szerint.Frizura még mindíg tart.
Osztán az 577-es franciaágyas dupla fekvés és a hűtő még mindíg hűt.
Hozzáteszem gomba sokat segít.
Na ezekután mondom takarónak az lesz az értelme hogy bukta után romos lesz és lehet venni másikat.
1. A pedált és a kart ugyanúgy rúgdossa, mint egy autóban.
2. Nedves és száraz úton kiváló.
3. Kavicsos/poros úton, murván(!) kiváló, pedig itt nagyon arra készültem, hogy esetleg eldőlök valamerre.
4. Ha a kerék levegőbe emelkedik és akkor ráfékezek, rövid időre (<0,5s, de észrevehető) meghülyül. Ez abban nyilvánul meg, hogy egy kis ideig a fékkar épphogy behúzható és vibrál. Pár pillanat alatt ez helyreáll. Gondolom bezavar neki, hogy a kerék a levegőben van/volt és épp talajt fog.
5. Alacsony sebességnél, mikor az ABS működni kezd (5kmó környékén) úgy, hogy fékezek, de a sebességem nő (tehát lassú, de gyorsuló gurulás lejtőn folyamatos fékezéssel), amikor átlépi a működés/nem működés határát, a 4. pontban leírt eset áll elő.
6. Kb. 5kmó alatt nem működik.
Viszont nem lenne jobb eltolni pár nappal tekintettel a holnapi extra sz*r időre?