Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Átírtam a dátumot, hogy egyértelmű legyen!

Megemlékezés és figyelem felkeltő néma demonstráció a mai közlekedési morál megváltoztatásának érdekében:
07.01-én 19.00 Érd Vadlúd utca-Zámori út kereszteződése
Találkozó: ugyanott 18.50
Köszi a részvételt!
1. Henti
2. Gekko
3. budmyke
4. szobbal
5. bigm
6. gykarpat
7. jegember (ha nem szakad az eső)
...
?
Az adatlapomon találsz párat :)
Cső peter!
kellene egy elérhetőséged,a tárhellyel kapcsolatban.Tudod,a hegylakós!Kutya mondta hogy téged keresselek.
Hétvégén valszleg felsétálunk egy hegyre és sátrazunk. Ha valakit érdekel, keressen.
olajhőmérő meg minek?
(csak mert nekem volt már, és nem sok értelmét látom).
ok Sanyi Bá!
Valamelyik hétvégén túrázunk együtt és majd akkor.....
akkóó nem tudom mikor lesz az
mondjuk ma esőben motoroztam majdnem 1 órát
Majd ha erre jársz vagy én arra megoldjuk....de nem nagy gond....
Igen.......viszont állandóra egy hasonló műszert nem tudsz csatlakoztatni... .....bár ezt egy computer guru tudná bizton megmondani....
Sziasztok!
Sanyi miért csinálja azt a motor,hogy ha rárántom a gázt és visszaengedem leesik az alapjárat 1400-ról 1100 körülire aztán szépen vissza szabályoz?
Jól sejtem, hogy ez valami szervízműszer, amit rá tudsz dugni?
Az OBD műszeren ezek megjelennek......
Megjeleníteni .
Biztos tudja ezeket a gép, csak nem akarja az orromra kötni...
A V2-es motorok pörgethetősége nagyban függ a furat-löket arányon és a főtengely súlyán.
A ducatik többsége is rövid löketű,mint az SV.
Pl.:848-as 10000 rpm-nél adja le a max teljesítményét,ha jól tudom......
Ducikat embertelen lehet pörgetni.Bár azok más kategória.
Lajosban van ilyen olajbetöltőbe csavarható hőmérő.
van az 6.ban is
11500 nál elveszi!
Mert a soros motorokat főleg fordulatra hangolják, kisebb súlyok(dugó, főtengely) miatt nagyobb fordulaton lesz teljesítmény. Míg v2-ben ugyanarra a köbcentire nagyobb a dugó, nem lehet 14-15 ezres fordulatot elérni, így kisebb fordulaton megvan a teljesítmény.
Mit jelent az,hogy "kicsalni"?
Még egy olyan érdekelne, hogy az SV műszerfalára nem lehet kicsalni némi többletinfót? Mondjuk egy olaj hőmérséklet nem lenne rossz.
Valaki, aki okos mondja már meg nekem, hogy a V motornak miért ébred jóval alacsonyabban a nyomatéka, mint a sorosnak. A dolog FIZIKÁJA érdekelne.
Valami környezetvédelmi gyík amit a fokozatkijelzővel lehet kiiktatni.Bár én nem éreztem semmit.
Karbisnál nem hinném hogy lenne.