Sziasztok!
Sanyi miért csinálja azt a motor,hogy ha rárántom a gázt és visszaengedem leesik az alapjárat 1400-ról 1100 körülire aztán szépen vissza szabályoz?
A V2-es motorok pörgethetősége nagyban függ a furat-löket arányon és a főtengely súlyán.
A ducatik többsége is rövid löketű,mint az SV.
Pl.:848-as 10000 rpm-nél adja le a max teljesítményét,ha jól tudom......
Mert a soros motorokat főleg fordulatra hangolják, kisebb súlyok(dugó, főtengely) miatt nagyobb fordulaton lesz teljesítmény. Míg v2-ben ugyanarra a köbcentire nagyobb a dugó, nem lehet 14-15 ezres fordulatot elérni, így kisebb fordulaton megvan a teljesítmény.
Megemlékezés és figyelem felkeltő néma demonstráció a mai közlekedési morál megváltoztatásának érdekében:
07.01-én 19.00 Érd Vadlúd utca-Zámori út kereszteződése
Találkozó: ugyanott 18.50
Köszi a részvételt!
1. Henti
2. Gekko
3. budmyke
4. szobbal
5. bigm
6. gykarpat
7. jegember (ha nem szakad az eső)
...
?