Úgy nézem hogy 6000 ft az új ára, de ha tévedek szólj ám nyugodtan!
Szal akkor annak a feléért odaadom!
Nem ígérem hogy ma tudok válaszolni mert ismét motorozni megyek de megpróbálok válaszolni ha írsz!
Bocsi hogy csak most küldöm a képeket de vasárnap ráültem a motorra és tegnap éjjelig sikerült húzni a gázt!
Am igen a vízpumpánál kerest a vízleeresztő csavart tuti h ott kell lenni-e!
Rendben megnézem, köszönöm. Ez a fórum elég kihalt mindig csak te válaszolsz, de ezzel nem arra utalok hogy baj. Más csak akkor ír ha valami baj van vagy nem tud valamit.
Szia!
Szerintem a vízpumpánál tudod leengedni, de hogy ez az-e amit te írtál nem tudom. Különben egyszerű, lazítsd ki a csavart és óvatosan egy pillanatra vedd le, ha jön a hűtővíz akkor az az
Ha le akarod engedni, a hűtősapkád vedd le, de nyomni fogja kifelé rendesen, ne lepődj meg, tölcsér és üveg alá, hogy ne menjen szana szét.
Azért megkérdem tőletek mert nem vagyok biztos benne de hol kell leereszteni a hűtő vizet '00 RM 250-nél? A hengernél a kipufogó nyílás alatt és a gyújtás felől a vastag cső vonalában találtam egy csavart. A blokk alján van az olajleeresztő csavar és feljebb a kipuff nyílás felé meg a hűtő vizé lehet, egy vonalba esik ha felfelé haladunk az olajleeresztőjével nem?remélem érthető voltam.
Ha tutira az a baj, hogy a powered nem nyit időben, vagy túl korán nyit, azt így tudod állítani, ahogy írtam, bár az óramutató egyező vagy ellentétes irányt sose tudom biztosra.
A dugó kopást úgy tudod megnézni csak, ha leveszed a hengert és megméreted hozzáértővel, de ekkor már a hengered is méresd ki.
Ahhoz, hogy a power mikor nyit, nincs köze a dugónak.
Egy csapágyazott tengelyen(21) van, a tengelyt meghajtja a járó motor, fordulat függően ugye ez gyorsabban pörög, a gyorsabb forgás hatására a csapágy(22) a tengelyen elforgó csapot(23) elfordítja, az erre erősített rúd(23) pedig a rugó(19) ellenében nyitja a powert. Ha leesik a fordulat, akkor csökken az erő erősebb lesz a rugók ereje és power zár. Annak a forgatásával, amit írtam a rugóerőt(14) tudod szabályozni, ami a (19) feszítő rugó ellenében hat. Pongyolán fogalmazva ez a lényeg
Szia! power
A két darab 8as csavart(13) lazítsd fel és a nagy "csavaron" (10) tekerj az óramutató járásával ellentétes irányban 1-2 órát és úgy nézd meg, ha még mindig nem jó még pár órát, ha már sok, akkor meg vissza.
Ez az egész cucc a henger bal oldalán van elől.az alatt, ahova bemegy a 10 es csap
Sziasztok!Suzuki rm 125(2002) motorom van!Olyan problémám lenne hogy a powerm későn nyit,mi lehet a baj dugót kellene cserélnem vagy power beállítás lehet a baj?
Nekem van citromsárga kézvédőm csak én levettem mert jobban szeretek anélkül motorozni!
Látszik rajt hogy használva volt nem mondom hogy makulátlan annyi a probléma velem hogy ami a kormány végében megy bele csavar annak az ellendarabjai nincsenek meg de én helyette raktam bele sima 8-as anyát kicsit lesarkítva és hibátlan volt!
Ha így is érdekel akkor csinálok képet róla!
Eladó egy, RMZ-250 Arrow titán tuning rendszer!