Érdekes ez a kis műanyag kupakos megoldás,de megkérdeztem egy Suzuki kereskedésben és még nem hallottak róla! Utána fognak nézni és elméletileg működnie kellene az enyémen is,mert a 2009 és 2012 között nem nagy különbség van!
Tipp: GSX-R egy utcai motor, erre lett méretezve ráhagyásokkal, kisebb terhelések az alkatrészeknek.
RMZ egy verseny gép, ami maximális terhelésnek van kitéve elméletben, minimális ráhagyással méretezve, teljesítményre kihegyezve, az alkatrészek igénylik a csereberét.
Egyébként, ha nem versenyzel szerintem nyugodtan szorozhatod az üzemórákat minimum 1.5el, mivel nem terheled úgy gépet, mint amire az üzemórák ki lettek számolva, azaz többet kibír.
A gixerben 3liter olaj van és a több mint 10000ezres fordulathoz 4dugó mozog! De így is csak 6E kilóméterenként van előírva az olajcsere és csak minden másodiknál kellene olajszűrőt is cserélni! Ettől független veszek üzemóramérőt és cserélni fogom az Rmz-ben 10-óránként (nem nagy összeg 1,2L olaj) De én csak arra vagyok kíváncsi,hogy hogyan tudja ilyen gyorsan elhasználni a cross motor az olajat!
Az olajcseréhez szólva az üzemóra az enduróban is üzemóra.Sokszor az enduró jobban igénybe veszi a motor úgyhogy a 10 üzemórát szerintem érdemes betartani( az rmz lökethossz kb 3,5 cm és olajmennyiség 1,2-1,3 liter szerintem a gixr-nél ezek a számok jóval nagyobbak) ,de te tudod én 4 alkalom után mindig cserem.
Szerintem én is le fogom 10üzemóránként cserélni,de az elgondolkodtató,hogy a 750-es gixeremmel egykerekezgetek, meg általában szabályzás környékén motorozok és 5000-ként cserélem az olajat ami nem is üti meg a szervízintervallumot! Így összehasonlítva szerintem semmivel nem tudja az Rmz se jobban tönkretenni az olajat,főleg ha endurózásra van használva!
Én Nem versenyzek Pályázni is csak 2 havonta megyek én leginkább Endurozok Nem tudom kinek milyen tapasztalata van de én 10 üzemóránként mindíg lecserélem!
Én megkérdeztem egy Suzuki kereskedésbe és azt mondták,hogy a castrol is ugyanazt tudja mint a motul és jóval olcsóbb,de a legtöbb motoros boltban a motult forgalmazzák így egyértelműen azt istenítik! Az üzemóráról meg annyit mondtak,hogyha nincs versenyen használva akkor nem szennyeződik az olaj és fölösleg 8-10üzemóránként lecserélni!
Probléma nem is csak a Benzinnel van Hanem az Olajjal olajszűrővel is 8-10 üzemóránként 10 ezer az se semmi Én Motul 300V 10w40 et veszek Használ valaki Más milyet ami olcsóbb?
Igen ezzel nagyon egyetértek dubel!
Mindenki aki RM-Z -t Vásárolt vehetett volna DRZ-t is de nem azt vett :DD Én ha megint ott lennék hogy motort vásárolok megint RM-Z - t vennék!
Én egy ideig gondolkodtam,hogy Drz-t veszek,mert az szét nyűhetetlen meg nagyon keveset eszik! De az Rmz egy vadállat mellette és szerintem ha valaki ilyen motort vesz az húzza is neki és az bizony olyankor enni is fog! Na de abban a pillanatban,annál az érzésnél kit érdekel,hogy mennyit eszik!
Igazából Sztem Rm-Z k nek nem kell nagyon nézegetni hogy mennyit esznek hiszen akinek ilyen motorja van vagy más 2t illetve 4t Krossz az nem a benzin spórolása miatt vette ezek versenymotorok...
Velünk szokott jönni egy 530EXC 2009 es annak 2-3 literrel nagyobb a tankja mint az enyém és dettó Ugyan úgy eszik a két motor! Azon van óra azon nézzük hogy mennyit is haladunk én meg csak Üzemórában mérem....
nekem a 250 rmz nagyon jól fogyaszt a 250 yz-ből kifogy csutkára a benya nekem kb 3l hiányzik az egy órás ec-n kb ha a fele elmegy természetes hogy pálya függö is mert a saras nagyon nem halados pályán kicsivel több .
nekem a 250 rm 8l-es tankjaval eleg szokott lenni endurozasra,marad benne kb 2l bar volt h pilisbe elcsaltak es akkor pcsaban tankoltam 3l ,de akkor 1csomot kellett szfoldon menni,es mivel a 450 wr alapjaraton ment100-at, nekem vegig power... meg a tankot is osszeszippantja olyankor.
Nem mondod, h eltörted a komplett himba öntvényt vagy a csontokat?
Ha esetleg csapágy vagy csap van kikopva, azt felejtsd el, h majd bontottan kapsz egy jobbat mint a tied, akkor himba felújító szett kell neked.
Kicserélés ára és ideje attól függ mit is kell cserélni
Csetény motorbontó 70/2055754 30/8557633
http://gerecsemotor.hu/hirek-e...
Azért az endurózás az endurózás (szélsőségesebb használat szerintem)
RMZ egy verseny gép, ami maximális terhelésnek van kitéve elméletben, minimális ráhagyással méretezve, teljesítményre kihegyezve, az alkatrészek igénylik a csereberét.
Egyébként, ha nem versenyzel szerintem nyugodtan szorozhatod az üzemórákat minimum 1.5el, mivel nem terheled úgy gépet, mint amire az üzemórák ki lettek számolva, azaz többet kibír.
http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
Egy 2000res évj 250es Rm-hez kellene hátsó kerékcsapágy...../tárcsa felőli /
köszi
Mindenki aki RM-Z -t Vásárolt vehetett volna DRZ-t is de nem azt vett :DD Én ha megint ott lennék hogy motort vásárolok megint RM-Z - t vennék!
Velünk szokott jönni egy 530EXC 2009 es annak 2-3 literrel nagyobb a tankja mint az enyém és dettó Ugyan úgy eszik a két motor! Azon van óra azon nézzük hogy mennyit is haladunk én meg csak Üzemórában mérem....