valaki tudna nekem képet küldeni volt dugójáról 250 rm be 97 hogy milyen alakja meg milyen vastag kipufogó felöli oldala
mert elég érdekes ahogy kitörött belőle :d nem tudjuk h tudod így :D
nehogy ugy járj mint én pedig mindig figyelek vasra de nemtudom mi lehetett baja
ott ahol kitörött dugóból 1mm vastagságú a dugó fala
már szétkaptam motor nagyát kint van blokk henger lent dugó kint stb :D holnap szedem szét blokkot megkeresni törött dugó darabjait :S
pshyho nekem ma ugyan ez volt..
egész 7végén ment rendesen de ma ment 1 kis darabig majd bedadogott amikor megálttam és kicsit megcibáltam a gázt és akkor befulladt ,madj gyertya csere és beindul de 20 méter után bedadog azt rotty,megint másik gyertya és gy tovább...
hú dejó szétkaptam gépet dugó alja széttört kipuff felőli, nemrég lett bele téve előttem lévő tulaj tette bele még fasza.
honnan szoktátok venni a dugót és menyiért és ki milyet ajánl ?
válaszotok előre is köszönöm
250 es rm em rúgásra indul majd lehörög azaz valamikor jár 1 darabig azt megáll, valamikor tolásra se indul be karbit szétkaptam semmi gond vele dugó gyűrű csere nemrég volt kicseréltem gyertya gyertyakábel+ pipát is rendesen ad szikrát . gyertya benzines falsot nem szív semerre se ahogy észrevettem
Szia!
A másik fórumban biztosan tudják rá a választ pl (125/50 kimagyarázása, KPM elkerülése).
Szerintem a rendőrök sem olyan hülyék, hogy egy 250es vasat 50esnek nézzenek (főleg ha vagy 100al húzol el előttük ), azaz nem javaslom, hogy aszfalton a "körzetükben" motorozz, de ez csak szubjektív vélemény volt.
valaki tudna nekem képet küldeni volt dugójáról 250 rm be 97 hogy milyen alakja meg milyen vastag kipufogó felöli oldala
mert elég érdekes ahogy kitörött belőle :d nem tudjuk h tudod így :D