Waszeitung leírta, gyorsba szét kell borítani és kimosni rendesen.
Ha nem értesz hozzá, szerelő.
Minél tovább húzod, annál előbb megy tönkre, ha benne áll a víz/dzsuva.
Rúgdosni nem volt jó ötlet, ilyenkor nem csak víz mehet be, hanem sáros homokos cucc is, vagy egyéb kosz, ami végigkaristolja a hengeredet.
Ha nem tudod gyorsba szétkapni, öntsd fel az egészet olajjal. A hengert is. A membránt le kell venni, s ott ledugózni.
A váltóteret úgyszintén csurrig olajjal.
Ha mersz kockátatni, kimosod így párszor olajjal szétszedés nélkül, s utána próbálhatod rúgdosni,
de a saras homokos koszt az olaj se fogja kimosni.
Légrés méréshez ki kell venni a rugót, össze kell tolni teljesen a telót, le kell légteleníteni, sz összetolt teló tetejétől mérni az olajszint tetejét.
Szerintem nem fog tetszeni egy enduró után endurózásra, krosszpályán valószínű jobb érzés lesz.
Kuplungot nem lehet rendesen csúsztatni, alul haldoklik a motor, nem olyan nyomatékos, mint egy endúró,
máshova van hangolva(felsőbb fordulatra).
A kuplunggal nem lehet játszani úgy ami kell egy endúróra, elindulásnál nagyobb gázokkal kell közlekedni.
Aztán sokkal hirtelenebb, kapkodja az elejét a más váltóáttétel miatt.
Az hogy mennyi a végsebesség, áttétel kérdése.
Amivel kijön a gyárból, az lassú lesz a többi/megszokott endurós gyári áttételhez képest.
Bocsi nem írtam oda a 250 exc 2t volt.Igazából az érdekelne,hogy kb mennyit megy nehogy földúton ott hagyjanak,meg ilyen extrémen hogy viselkedik.Sajnos itt felénk nem tudok senkit megkérdezni vagy menni egyel mert szinte mindenkinek ktm van.
Teljesen más mint egy 4t mert a 4t alulról húz lehet érezni alacsony fordulaton a nyomatékot míg a 2t fordulaton kell tartani és mikor kinyit a power szelep na akkor elszabadul a pokol nagyon megy vigyázni kell vele mert nagyon hamar hanyatt veri magát.
Helló.Érdeklődnék 2003-as 250 Rm 2t-ről.Milyen vele motorozni,mennyire nyomatékos alulról?Főként endurózásra használnám,de crosspákyát is látna kb2 hetente.Tudom nem enduro,de most csak ilyet tudok venni.Eddig 250 exc és 525 exc-ém volt. Ezek nagyon bejöttek!Választ előre is köszönöm
Helló
Azt szeretném kérdezni,hogy rmx-250 92-es évjárathoz milyen viszkozitású teleszkóp olajat kell használni.És hány decit kell egy szárba önteni .
A segítségeteket előre is köszönöm.
Sziasztok!
Régebbi RMZ 250 vételén gondolkodom, fórumot végigolvastam , a kérdésem az lenne 2004-2006 közöttiek vállalhatók-e vagy legalább 2007-2009 közöttiek az ajánlottabbak.
Nem versenyezni kellene, amatőr senior motorozgatás, light enduro az elgondolás.
Akkor itt az ideje,megelőzni hogy minden acél alkatrészbe szépen elkezdjen belemarni a korrózió...
Én akkor lennék nyugodt ilyen esetben ha szétborítanám a blokkot és eltávolítanék minden h2o maradványt,ha bátrabb vagy akkor annyira szárítsd ki a hengert és forgattyúsházat hogy be tud indítani és járasd... váltószekrényt pedig átmosnám vmi olcsó olajjal hogy ne emulzió maradjon benne.
Majd számolj be hogy mire jutottál...
Sziasztok
Van egy 97 250 rmx-em amit a hétvégén sikeresen elsüllyesztettem a kőrösbe.
Az élmény leirhatatlan.
A baj ,hogy a hősi halott motorral mit csináljak?
Kipofogot mindenestől leszedtem,televolt vizzel persze,karbit kipucoltam,gyertya ki.
Elkezdtem rugdosni és egy nap után is vizes a dugó.
szedjem le a hengerfejet,hengert ki?mit talállok én ott?
még soha nem szedtem szét:
Továbbá gyári 80%-os főtengely, hibátlan blokkfelek,idomok ,rm 250 gyujtás stb
0670/3759306 nyugodtan lehet hívni ,sürgős az eladás nem horror árakról beszélünk nem meggazdagodni szeretnék! supermoto12@freemail.hu