Vásároltam a fiamnak egy 2009-es Rmz250 cross motort. Miért csinálhatja azt hogy kis gázon ha húzom akkor pár mp múlva olyan mintha elvenné valami a gázt, ha még kis gázt adok akkor még megindúl mint a barom? Marha idegesítő mert nem lehet vele normálisan kis gázon menni, olyan mint egy hintaló. Karbit szétszedtem darabokra, minden része kitakaritva ahol kellett ott zsirzás. Keverék szabályozó csavar 1/4 fordulatra kicsavarva mert itt még fogjuk rá hogy úgy ahogy méltóztatik indúlni, de ha kintebb tekertem akkor 100-t kell rárugni. Légszűrő naponta tisztít a, olaj spray-el fújva, bilincsek szívó csonkon Légszűrőn meghúzva. Ja és sokat durran a kipufogóba menetközben is inditásnál is, és kisgázon a blokk bal oldalából kis csattogó hang jön, kB mintha egy csavar kilenne lazúlva és oda koccanna valahová. Lehet ezek között összefüggés? A gyújtás ezeknél a motor oknál állítható, ha igen akkor hol? Köszönöm előre is. Üdv
Sziasztok! Lenne egy kis gondom... vettem egy Rm 125 96”-ost. Nincs alapjárat. Mikuni karibi van rajta és állítható de nem reagál rá... szétszedtem ki takaritottam de nincs változàs. Mi lehet a hiba? Köszönöm
Sziasztok. Nézegetem ezeket a 2010-től gyártott Suzuki Rmx450Z-ket. Valaki esetleg tudna róla mondani pár hasznos infót? Exc Kategória szervizileg? Dugó csere vez lánc csere ilyesmi mikor esedékes? Mennyire megbízható? Köszönöm az infókat.
Szia, nekem egy olyan ember aki kb 20 eve krosszozik és szereli is hivatás szerint ezeket a motorokat aztmondta, ha 250 4t akkor yamaha. Az érvei és a tények őt igazolták.
Merre vagy megtalálható? ha esetlek a keleti régióba szivesen megadom az elérhetőségét, hátha tud neked valamit ajánlani.
Szia, miért pont suzuki ? ccm-et se irtad le.
Merre fele laksz? Ezt csak azért kérdezem, hogy hozzáértő embert kell keríteni aki elmagyarázza neked, mit érdemes megvenni és mit nem.
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy szeretnék venni egy suzuki rmz 2017 és évjáratú cross motort első motoron lenne crossból , mikre figyeljek oda milyen hibákat nézek vagy ennek a típusnak milyen hibaforrásai vannak , honnan tudom biztosan hogy a motor milyen évjáratú , az üzemóra számlálót hol találom rajta . Ha esetleg valakinek van hozzá füzni valója szîvesen olvasom . Köszönöm
Helló, RMX 250-hez szeretnék henger alakú power szelepet venni vagy csináltatni, ha akárki tud valamit, hogy hogyan tudnám megcsináltatni akkor kérem jelezze, vagy adjon egy elérhetőséget.
Sziasztok! Van 1 rmz 450 07-em. Az a gondom vele hogy az alapjárat nem mindig akar visszaálni, kb 1000-es fordulaton pörög mitha falsot szívna. A karbi vagy 20 x darabokra lett szedve, minden tömítés kicserélve+ melegindító is. Van mikor jó de az ritka eset. A tű is cserélve lett viszont a hüvely vagy mi a neve az nem. Lehet ez gond?
Sziasztok! Van egy 2003-as rm250-em de sajnos a blokk közép meg van repedve a forgattyúsháznál. Az lenne a kérdésem hogy valakinek van-e jó hegesztő ismerőse? Lézeres hegesztésre gondolok ha jól tudom az a legjobb. Előre is köszi!
A tűn és a kehelycsövön látod ha kopott.
Bár ez nem olyan öreg gépezet, hogy szét lenne kopva. A tps szelepet fellazítod és tekered ide oda. Aztán nézd meg a változást.
A membrán nyomja rendesen a benzint amikor húzol rgy gázt? Nem tudok már mire gondolni. Esetleg valahol egy kicsi fsls levegőt kap a motor. Nekem akkor csinált ilyet (a közép tartományban megtorpant) amikor a szívócsonknál fals ot szívott. A gumi csonk sértetlen volt, csak azt vettem észre, hogy a benzintől meg van keményedvebés hiába húztam meg a bilincset. Persze én is kicseréltem a tűt, a membránt, a fúvókát. Aztán a kikeményedett gumi szívócsonk szivatott. Nekem is csinálta azt a (dugulásos) lyelenséget a közép tartományban, viszont nekem a azt is csinálta ilyenkor, hogybsima úton nyél gázon a motor berángatott. Mintha a karbiból elfogyott volna a benzin. Ha visszaengedtem egy kicsit s gázt, akkor ez lyelenség egyből megszünt. A szívócsonk csetével megoldódott.
Ha finoman húzom a gázt, akkor is előjön a problèma, a tartományt leszámítva amúgy jól reagál a hirtelen gázra. A karbi gyári beállításokkal se jó. A tps-t is megmèrtem ès hozta a manualban megadott értékeket. A szívócsonkal nem hiszem hogy fals levegőt szív, mert jól rajta van a csonk. A pillangó szelep tengelyen lévő szimeringet még nem néztem. A súbertű szemmel láthatóan szokott elkopni? Mert ránézésre az se kopott. Esetleg a kehelycső elszokott kopni? Èn azt nem èrtem, hogy ha húzok egy teligazt, akkor is előjön a problèma ugyanott, ha csak fel gazt húzok, akkor is előjön ugyan ott...
Én az első körben karburátor problémára gondolnék.
Ez a karbi nagyon érzékeny a beállitásra. Próbáld meg visszatenni a gyári értékeket, a gyári fúvókákat és a tűt.
Vagyis nagyon kényes egy karbi. A karbi ház tiszta legyen. A fúvókák is tiszták legyenek. A gyorsítómembrán ne legyen lukas. Ha cserélsz membránt akkor a nyomorugót is cseréld ki.
A tps szenzoron úgy tudsz állítani, mikor alapjáratról húzol egy gázt, akkor lassan tekered és figyeled a változást. Akkor jó ha gázra nem torpan, hirtelen felveszi a fordulatot a motor.
A karbinál ellenőrizd a pillangószelepnek a tengelyén lévő kicsi szimeringet. Mert ha kopott akkor ott tud kicsi fals levegőt szívni. Illetve a szívócsonknál is tud.
A benzinszintet ne állítsd el. Ez a karbi úgy működik, hogy alapjáraton csak az alapjárati fúvóka adagolja a benzint a motornak. Alapjáratról egy hirtelen gázra (a gyorsítómembrán) benzint pumpál egy furaton a motornak, hogy egyből ugorjon. Ha már egy gázra bepumpálta a membrán a benzint akkor már csak a fűfúvókán (és persze az alapjáratin) szívja be a benzint a motor. Hu.. remélem ezt érted? Vagyis most arra gondoltam, hogy a közép tartományban azért lehet rossz a motor mert keveset pumpál be, vagy nem időben.
A középső tartományban akkor is megtorpan amikor szépen motorozol vele? Ha gázra torpan az lehet a membrán vagy a tps szenzor.
Sziasztok!
2009-es suzuki rm-z250 megtorpan és egyenletlenül jár a középső fordulatszám tartományban. Motor könnyen indul, nem füstöl, teljesen jó az alapjárata és a bizonyos tartomány alatt és fölött is jól megy. Először karburátor problémára gondoltam, a gyári beállítása 170-es főfúvóka és nldt-4-es súbertű, a motorban 175-ös fúvóka volt, amit 162-esre cseréltem, (2 féle k9-es rmz 250 létezik és az egyiknek 162-es a gyári főfúvókája, de ezt rendeléskor még nem tudtam) de nem oldotta meg a problémát. Próbálkoztam még a különböző tű pozíciókkal, de szintén nem segített. Úszószintet nem néztem, mert szerintem ha azzal lenne a baj, akkor a motor minden tartományban rossz lenne. Van a karburátoron még egy tps szenzor, azt még nem ellenőriztem, nem tudom, hogy az okozhatja-e a problémát. Külön érdekesség, hogy nem számít mekkora gázt adok a probléma mindig ugyanott jelentkezik, szóval már nem vagyok biztos abban, hogy a karburátor a ludas. Üresben járatva egyáltalán nem jelentkezik a probléma, alacsonyabb sebességfokozatokban, illetve csúszósabb felületen, ahol eltud pörögni a kerék kevésbé tapasztalható. Cseréltem benne gyertyát, a régi gyertyának tökéletes őzbarna színe volt... Mi okozhatja ezt? Gyújtás? Vezérlés? Amúgy a motor teljesen gyári állapotban van.
Üdv, bontottan keresek rmx 250-hez power állító kupakot , a mellékelt képen láthatót. Rm 250-ekhez is használták, szóval ha valaki bont hasonlót ne tartsa magában :)
Vásároltam a fiamnak egy 2009-es Rmz250 cross motort. Miért csinálhatja azt hogy kis gázon ha húzom akkor pár mp múlva olyan mintha elvenné valami a gázt, ha még kis gázt adok akkor még megindúl mint a barom? Marha idegesítő mert nem lehet vele normálisan kis gázon menni, olyan mint egy hintaló. Karbit szétszedtem darabokra, minden része kitakaritva ahol kellett ott zsirzás. Keverék szabályozó csavar 1/4 fordulatra kicsavarva mert itt még fogjuk rá hogy úgy ahogy méltóztatik indúlni, de ha kintebb tekertem akkor 100-t kell rárugni. Légszűrő naponta tisztít a, olaj spray-el fújva, bilincsek szívó csonkon Légszűrőn meghúzva. Ja és sokat durran a kipufogóba menetközben is inditásnál is, és kisgázon a blokk bal oldalából kis csattogó hang jön, kB mintha egy csavar kilenne lazúlva és oda koccanna valahová. Lehet ezek között összefüggés? A gyújtás ezeknél a motor oknál állítható, ha igen akkor hol? Köszönöm előre is. Üdv