sevasztok!fejidomot keresek rf 900 ra ha valaki tud vagy olyat tud akinek van ilyen vagy bontót tud vagy bármilyen módon tud segíteni azt meg köszönném sziasztok
Bocs elírtam a Roadattack-on és a Diablo-on gondolkoztam, aztán kérdezgettem embereket hogy mi a vélemény és nekem mindenki azt mondta hogy a diablo az jobb. Így aztán mivel kb ugyanannyiba volt mindkettő ezért azt választottam. Ha nem lett volna akciósan a Diablo akkor valószínűleg Roadattack-ot vettem volna.
Sziasztok!
Én is a sport attack-on gondolkodtam (még januárba), aztán végül pirelli diablo lett belőle, mivel kb ugyanannyiért jutottam hozzá mint a sport attack-hoz. Úgyh hétfőn megyek felrakatni a Pásztóy-hoz, mert január óta ott van. Érdemes körülnézni a honlapjukon mert én is eléggé kifogtam 59be fájt a kettő együtt, és fel is rakják.
Lehet hogy nekem is az lesz, mert első nagymotorral valószínű, hogy nem fogok első széria gumival lábtartót karcolva fordulni.Nameg a Road tovább is tart, és valjuk be nem vagyunk milliomosok.
Azert a Sport es Road Attack kozott jelentos kulonbsegek vannak, leginkabb a
keverekben. Valamivel melyebb a mintazata is a Road-nak, viszont az
felelmetes mennyit tud elfutni. A Motorrevuben volt fenn egy GSR600-on,
16e-t mentek vele, de meg mindig hibatlan minta volt rajta. A Sport azert
ennel jelentosen kevesebbet megy el, viszont ha tekered rendesen, szaraz
palyan a Road azert feladja hamarabb. Valaki irta, hogy esoben a Road kicsit
csuszik, pedig pont azt jeloltek meg fo erosegekent... A Sporttal tan 2
perccet lehet menni a ringen, de ugye ezt az ertekesito kollega mondta.
:)))) De ha 2:10, akkor se rossz. 55e volt a 120 鳠190-es par a Roadbol,
57e pedig a Sport. Es persze van meg Race Attack is, az meg 1-2 e-el
meg dragabb is. A gumi egyetlen hibajakent a sulyat jeloltek meg, ugyanis a
femszalak miatt jelentosen nehezebb, mint pl. a Pilot Power. 205 es 206-os
stand kozott van a Yamaha World (asszem...) es keszletrol lehet venni. A
180-as hatsoval meg olcsobb (kb. 52-53/par), ugyanis 5000ft a kedvezmeny
paronkent.
Huhhh! Megint pörög a topic!
Én sport attack-et vennék, de mondjuk én sokat járok döntögetni a hegyekbe...
De szerintem a road attack se lehet rossz, mert ha városba közlekedsz nagyrészt akkor jó a keményebb is. Biztos tovább bírja 1-2 ezer km- rel...
Hát nagybátyámnál 8-9000-t kibír egy hátsó gumi.Viszont ő nem nagyon forgatja 9000 fölé, meg nem gyorsulgat vele.Szóval szerintem nem ő az átlag busa felhasználó.Ha ezek után számít, állítása szerint jó kis gumma, megéri az árát. ezért gondolom,hogy az RF-en is megér egy próbát.
Jah, gépet nagyon szívesen megmutatom, ha meglesznek a papírok, és végre mehetek vele egy kört.Nameg ha lesz hova tegyem itt Pesten, mert egyenlőre Siklóson van...Addig majd csinálok képet, ha megyek vidékre.
Szerintem is ez a legjobb választás! Én is ilyet vettem volna az Rf-re ha nem adtam volna el!
Szóval Nagybátyád busáján Sport Attack van? És hány km-t megy el vele? Csak azért mert én máris gondolkodhatok a következő gumin a busára, ugyanis 6000-ként leeszi a gumit!
Mostmár lassan 100% hogy nekem is RF lesz a hátsóm alatt, úgyhogy gondoltam keresek egy fórumot de látom jó helyre keveredtem.
Apropó gumi:
-Continental Sport Atack
Előre:120/70 ZR 17 M/C (58W) TL
Hátra:160/60 ZR 17 M/C (69W) TL
Legalábbis nekem ezt ajánlották, meg Sport atack van Nagybátyám busáján, és még nem panaszkodott rá......
Gondoltam ehhez a témához nem szólok hozzá, de nem bírom tovább!
Hogy mondhatja az ismerősöd, hogy kissebb gumikat hoz? Meg akar ölni? Nem inkább ellenséged?
Ne haragudj, de sport motorra életveszélyes más gumikat rakni! A 110es gumi a csopperekre jó! Nem gumis az illető?
Milyen katalógusban látta ezt a méretet?
Az Rf mérete előre 120/70 Zr 17 és hátra 160/60 ZR 17!
Bocsi a kitörésemért! Ha gondolod ne vedd figyelembe!
Ismerősöm is ezt mondta, hogy a használtat már vmiért ledobták...lehet, tényleg szálszakadás vagy bármi....de mi van ha pont belenyúlok!
A méretről meg annyit, hogy neten mindenhol 120/160at olvasok....ismerősömnek meg vmi gumi-katalógusban(ami 99ig érvényes), az rf600ra 110/150et ír....szóval nemtom, mi a valós!(és ez gumi-katalógus!) és mivel ezt a méretet írta a katalógus, az alapján mondta a heidenaut!
Amúgy most nekem elől 110es van...hátul meg 180as...szóval teljes seggbe-rúgás....:D
Az eleje ügyesen kanyarodna, viszont dönteni egy picit nehéz a hátsó miatt :D
Hát nemtom....ma megjött a gumi...holnap felrakjuk...előtte még megemlítem ezt a "méret-gondot", hogy mit szól hozzá...és holnap elvileg jönnek a fékbetétek is, gyertyák is!
A hétvégén lespray-ztem a bowdeneket....minden sokkal jobb lett...a gáz teljesen szárazon futott!
Kis kontakt-spay a gyújtás-modulra meg a biztikhez, és kész!
Hát...
Hangsúlyozottan az én véleményem: már a motorozás magában is életveszélyes, de a kockázati tényezőket még növelni... Használt gumi lehet szálszakadt, láthatalanul, ez orosz rulett. Másik: nem gyári méret? Mi van ha 100 felett beszitál az eleje?
Amin adott esetben az életem múlhat, ott én nem spórolok, ezért van a járgányomon Pirelli Diablo.
Én is most tervezek gumit venni, és nekem sincs sok tapasztalatom ebben.
Eddig nekem mindenki azt mondta, hogy érdemes használt gumit venni, csak érdemes megnézni, hogy hogyan van kopva. 2 félét érdemes venni szerintem:
1. Aminek csak a széle van kopva = pályázásra használták csutka bedöntéssel (ez azért jó nekünk mert mi utcán fogjuk használni a gumit és nem döntögetjük el a mocit 80 fokig
2. Olyat is érdemes venni, ami egyenletesen van koptatva, mert ez kb olyan mint egy gyári, csak már nem bír annyit. Szerintem ilyet is érdemes venni, mert ha egyenletesen van kopva az nekünk csak jó, és még így is mehetsz vele 8-10 ezer km-t. (a lényeg hogy olcsó... )
Viszont az, hogy kisebb gumit rakj rá a gyárinál... na én ilyet biztos nem csinálnék... se kisebbet se nagyobbat... nem hiába vannak gyári értékek... Heidenau kilőve, mert nincs belőle megfelelő méret...
Azokhoz szólnék, akik már picit régebben benne vannak a sport-túra mocik világában!
Gumit rendeltem....és mivel még ez az első utcai mocim, nem tudom, hogy 2vélemény közül melyiknek szavazzak nagyobb bizalmat(endurora elég egyszerű volt gumit venni...:)
Szóval...Heidenaut rendeltem...egy ismerős beszerzési áron adja nekem(és így kijön annyiban, mintha használtat vennék)....előre 110eset, hátra 150eset...vmi katalógus ezt írta neki(bár én mindenhol 120,160at olvasok, de nem baj(?)
Szóval ez az ismerős azt mondta, hogy egy ilyen motorra már ne vegyek használt gumit, csak újat! És hogy mivel úgyis most kezdem az "igazi" utcai motorozást, úgysem érzem a különbséget még gumi és gumi között....szóval szerinte elég nekem, és nem lesz vele gond!
Na jött a másik vélemény, hogy én minek rendelek ilyen szemét gumit egy olyan mocira, ami 200at tud menni(megjegyzés: no de ezt úgysem használom még ki!)...szóval szerinte meg inkább vegyek használtan vmi puhább gumit...vmi michelint vag yilyesmit, mert azok legalább tapadnak!
Szerintetek mi lenne a helyes döntés...várom véleményeteket, mert most eléggé dilemmázok...:S
Mivel Én nem szoktam cserélgetni a gyertyát,és eddig a 8-as bejött,igy akkor ne vegyem meg a 9-est szetinted....?Nem akarok kidobni az ablakon 12000 ft-ot.
ContiMotion vs ContiRoadAttack
a pirelli diablo talán jobb? miben?
Én is a sport attack-on gondolkodtam (még januárba), aztán végül pirelli diablo lett belőle, mivel kb ugyanannyiért jutottam hozzá mint a sport attack-hoz. Úgyh hétfőn megyek felrakatni a Pásztóy-hoz, mert január óta ott van. Érdemes körülnézni a honlapjukon mert én is eléggé kifogtam 59be fájt a kettő együtt, és fel is rakják.
Azert a Sport es Road Attack kozott jelentos kulonbsegek vannak, leginkabb a
keverekben. Valamivel melyebb a mintazata is a Road-nak, viszont az
felelmetes mennyit tud elfutni. A Motorrevuben volt fenn egy GSR600-on,
16e-t mentek vele, de meg mindig hibatlan minta volt rajta. A Sport azert
ennel jelentosen kevesebbet megy el, viszont ha tekered rendesen, szaraz
palyan a Road azert feladja hamarabb. Valaki irta, hogy esoben a Road kicsit
csuszik, pedig pont azt jeloltek meg fo erosegekent... A Sporttal tan 2
perccet lehet menni a ringen, de ugye ezt az ertekesito kollega mondta.
:)))) De ha 2:10, akkor se rossz. 55e volt a 120 鳠190-es par a Roadbol,
57e pedig a Sport. Es persze van meg Race Attack is, az meg 1-2 e-el
meg dragabb is. A gumi egyetlen hibajakent a sulyat jeloltek meg, ugyanis a
femszalak miatt jelentosen nehezebb, mint pl. a Pilot Power. 205 es 206-os
stand kozott van a Yamaha World (asszem...) es keszletrol lehet venni. A
180-as hatsoval meg olcsobb (kb. 52-53/par), ugyanis 5000ft a kedvezmeny
paronkent.
Én sport attack-et vennék, de mondjuk én sokat járok döntögetni a hegyekbe...
De szerintem a road attack se lehet rossz, mert ha városba közlekedsz nagyrészt akkor jó a keményebb is. Biztos tovább bírja 1-2 ezer km- rel...
Nos...az ismerős nem gumis....és nem tudom milyen katalógusban nézte...de én is láttam!Majd rákérdezek a katalógusra!
Amúgy ha ilyen nagy az "ellenhang", sztem mondom neki, hgoy mást rakjunk, és felejtsük el ezeket a méreteket!
AMúgy kössz a hozzászólásokat mindenkinek!
Grat a géphez! Tényleg gyönyörű!
És grat minden új Röfi tulajnak is!
Jah, gépet nagyon szívesen megmutatom, ha meglesznek a papírok, és végre mehetek vele egy kört.Nameg ha lesz hova tegyem itt Pesten, mert egyenlőre Siklóson van...Addig majd csinálok képet, ha megyek vidékre.
Szóval Nagybátyád busáján Sport Attack van? És hány km-t megy el vele? Csak azért mert én máris gondolkodhatok a következő gumin a busára, ugyanis 6000-ként leeszi a gumit!
Ja! Ha megvan az Rf kötelező megmutatni!
Mostmár lassan 100% hogy nekem is RF lesz a hátsóm alatt, úgyhogy gondoltam keresek egy fórumot de látom jó helyre keveredtem.
Apropó gumi:
-Continental Sport Atack
Előre:120/70 ZR 17 M/C (58W) TL
Hátra:160/60 ZR 17 M/C (69W) TL
Legalábbis nekem ezt ajánlották, meg Sport atack van Nagybátyám busáján, és még nem panaszkodott rá......
Hogy mondhatja az ismerősöd, hogy kissebb gumikat hoz? Meg akar ölni? Nem inkább ellenséged?
Ne haragudj, de sport motorra életveszélyes más gumikat rakni! A 110es gumi a csopperekre jó! Nem gumis az illető?
Milyen katalógusban látta ezt a méretet?
Az Rf mérete előre 120/70 Zr 17 és hátra 160/60 ZR 17!
Bocsi a kitörésemért! Ha gondolod ne vedd figyelembe!
Ismerősöm is ezt mondta, hogy a használtat már vmiért ledobták...lehet, tényleg szálszakadás vagy bármi....de mi van ha pont belenyúlok!
A méretről meg annyit, hogy neten mindenhol 120/160at olvasok....ismerősömnek meg vmi gumi-katalógusban(ami 99ig érvényes), az rf600ra 110/150et ír....szóval nemtom, mi a valós!(és ez gumi-katalógus!) és mivel ezt a méretet írta a katalógus, az alapján mondta a heidenaut!
Amúgy most nekem elől 110es van...hátul meg 180as...szóval teljes seggbe-rúgás....:D
Az eleje ügyesen kanyarodna, viszont dönteni egy picit nehéz a hátsó miatt :D
Hát nemtom....ma megjött a gumi...holnap felrakjuk...előtte még megemlítem ezt a "méret-gondot", hogy mit szól hozzá...és holnap elvileg jönnek a fékbetétek is, gyertyák is!
A hétvégén lespray-ztem a bowdeneket....minden sokkal jobb lett...a gáz teljesen szárazon futott!
Kis kontakt-spay a gyújtás-modulra meg a biztikhez, és kész!
Hangsúlyozottan az én véleményem: már a motorozás magában is életveszélyes, de a kockázati tényezőket még növelni... Használt gumi lehet szálszakadt, láthatalanul, ez orosz rulett. Másik: nem gyári méret? Mi van ha 100 felett beszitál az eleje?
Amin adott esetben az életem múlhat, ott én nem spórolok, ezért van a járgányomon Pirelli Diablo.
Én is most tervezek gumit venni, és nekem sincs sok tapasztalatom ebben.
Eddig nekem mindenki azt mondta, hogy érdemes használt gumit venni, csak érdemes megnézni, hogy hogyan van kopva. 2 félét érdemes venni szerintem:
1. Aminek csak a széle van kopva = pályázásra használták csutka bedöntéssel (ez azért jó nekünk mert mi utcán fogjuk használni a gumit és nem döntögetjük el a mocit 80 fokig
2. Olyat is érdemes venni, ami egyenletesen van koptatva, mert ez kb olyan mint egy gyári, csak már nem bír annyit. Szerintem ilyet is érdemes venni, mert ha egyenletesen van kopva az nekünk csak jó, és még így is mehetsz vele 8-10 ezer km-t. (a lényeg hogy olcsó... )
Viszont az, hogy kisebb gumit rakj rá a gyárinál... na én ilyet biztos nem csinálnék... se kisebbet se nagyobbat... nem hiába vannak gyári értékek... Heidenau kilőve, mert nincs belőle megfelelő méret...
Azokhoz szólnék, akik már picit régebben benne vannak a sport-túra mocik világában!
Gumit rendeltem....és mivel még ez az első utcai mocim, nem tudom, hogy 2vélemény közül melyiknek szavazzak nagyobb bizalmat(endurora elég egyszerű volt gumit venni...:)
Szóval...Heidenaut rendeltem...egy ismerős beszerzési áron adja nekem(és így kijön annyiban, mintha használtat vennék)....előre 110eset, hátra 150eset...vmi katalógus ezt írta neki(bár én mindenhol 120,160at olvasok, de nem baj(?)
Szóval ez az ismerős azt mondta, hogy egy ilyen motorra már ne vegyek használt gumit, csak újat! És hogy mivel úgyis most kezdem az "igazi" utcai motorozást, úgysem érzem a különbséget még gumi és gumi között....szóval szerinte elég nekem, és nem lesz vele gond!
Na jött a másik vélemény, hogy én minek rendelek ilyen szemét gumit egy olyan mocira, ami 200at tud menni(megjegyzés: no de ezt úgysem használom még ki!)...szóval szerinte meg inkább vegyek használtan vmi puhább gumit...vmi michelint vag yilyesmit, mert azok legalább tapadnak!
Szerintetek mi lenne a helyes döntés...várom véleményeteket, mert most eléggé dilemmázok...:S
A lámpa amúgy működik....még mikor a srácé volt a gép, és nem volt benne túlsok nafta, láttam, hogy égett neki! De a csap a biztos :)
Jövőhét szerdán viszem elvileg eredetvizsgára, és mivel szabin leszek, rem sikerül elintézni mindent...biztosítás+átíratás!
Csősztök