sziasztok
nagyon kezdo motoros vagyok kerlek segitsetek vettem egy suzuki rf 600r 93 as valahogy meg vettem mert bele zugtam abba az egyedi konstrukcioba az elott kawam volt egy er 5,a problemam az hogy kopog alapjaraton es nem hiszem hogy a lancbol most csereltem ki a gyertyat olajat szurot,es meg egy kicsit sem csilapitott, kopog hogy miert nem tudom lehet hogy a fo tengej mondjatok valamit nem ertek hoza vagy ezek ijen zajosak eladnam ha nagy a baj kosz
Szia Imi!
Lenne egy kérdésem szerinted hány kilóméter után kell cserélni a vezérműláncot? Mert van egy eladó hayabusa amibe elvileg 23000km van de az kamu! Most arra próbálok rájönni vajon mennyi lehet benne!?
Előre is köszi!
Szevasz
Ha van emelő, at a kormánytengelybe csúszik bele. Ha nincs, kötéllel függeszd fel valamihez a villakiflinél, és a hátulját stabilizalófüggesztésre mert ha csak az elejét kötöd akkor eldölhet- vigyázz kb 160kiló fog csüngeni a kötélen.
De inkább keresd meg azt a szerekőt amlyik kivétel!
Sziasztok!
Nekem egy 400-as röfim van, és ki kéne cserélnem az első telo szimeringeket. Kérdésem az lenne, hogy hol van a motoron elől emelési pont, illetve hogy mennyire bonyolult művelet elé nézek...neki álljak vagy vigyem inkább szerelőhöz? (amit inkább kihagynék, mert csak lehuzzák az embert, tisztelet persze a kivételnek)
Sebességet akkor veszi akadozva- nagy erő kell a kapcsoláshoz- ha nincs kihúzatva.
Papírcsinóblihoz meg kell kapcsolat eredetvizsgán és műszakin mert ott megrántják a simlis gépet.
azt olvastam, hogy nehezen veszi a kettest a gép, sajna lehetőség még nem volt, hogy kipróbáljam a motort, de majdnem összejött, de akkor jöttek ki pont a rendőrök, mert a kereskedés egy forgalmas úton van, meg hosszú egyenes, szeretnek az emberek arra száguldozni, s így rendszám nélkül macerás egy dolog, illetve azt kérdezném meg, hogy a 600-as, ugyebár az 98LE, papíron mennyire szokták ezt "lekicsinyíteni" mert banditokat szoktam főleg látni, 400-asokat 250-es papírokkal, nekem is jobb lenne, kisebbre, hátha akkor olcsóbb lenne a fenntartása
2003-as, 125ccm 2t, rendszámos 2009-ig műszaki rajta, új fékbetét, tegnap előtt cseréltem,malossi szíj, görgő csere, hátul új gumi, heidenau, elől metzdeller, fém taposók, lexus hátsó lámpa, de gyári is meg van, ami az ellenkező oldal, apróbb esztétikai hibák, illetve az aksi kezdi megadnimagát, röviden ennyi....
az ára pedig 390 az alja, jah,s 11E km, van benne...
azért is szertném az rfbe beszámítatni, mert 150kpém van... aztán értitek így pont jó lenne...
a fogyasztás az jó, mert én is így használnám, nem hajtanám...
ma voltam kint, 2órán át, nézegettem, meg beszélgettem a főnökkel, én elmodntam mit szeretnék, de azt modnta úgy nincs neki haszna, pedig szeritnem azért lenne, mert ha pl, kipofozná az apróbb sérüléseket, többé is hírdethetné...
de azt modnta gondolkozik rajta, majd hétfőn visszanézek, szeretnék nagyobb mocit, de ha azt mondja hogy kevesebbé beszámítja, mondjuk nagyon alacson áré, akkor inkább hagyom, s legalább nem fájna a fejem, a teljesítmény adótól:D anynira úgy sem akartam 400asnál nagyobbat, csak értitek.. ez itt van helyileg...
A 600-as RF mindíg 100 lovas volt, amit a gixer vezérműtengelyével szoknak még vadítani. A 78 ló a banditoké lehet, de azt nem tették RF-be soha.
A tank 17 literes, normál használat mellett 300 kilóméterenként tankolok.
Csináltam 1 sebességbetartó túrát - max. 90, 400km - 4,2-ből megállt. Mostanság 130 környéki utazóval, 50-et betartva 5-5,5litert eszik.
A műszaki adatokat itt végig tudod böngészni. http://www.biker-world.hu/kate... http://www.s
uzuki-rf.com/
Képeket + itt: http://www.bikepics.com/suzuki...
A különbség csupán annyi, hogy ez egy nagy motor!
A runner robogók között az egyik legjobb....
A melegedési időt a runneren nem vártad meg? Azt szokták mondani legalább addig melegedjen a motor amíg felöltözöl! Az Rf-nek nincs automata szivatója ezért te húzod rá, ebbe nincs semmi hokusz-pokusz...
Azt, hogy nem megy egy henger azt meg csak meg hallod, nem?
De a műszaki kérdéseket rábízom Imire!
nah az tök jó, akkor te el tudod nekem mesélni, hogy milyne különbséget vettél észre a Runner után,
mire számíthatok, ha oda jutok, hogy meg lesz, illetve mire számítsak, meg ugyebár kell vmi melegedési idő, illetve ezek már soros 4-esek, tehát honnan tudom pl,ha az egyik nem idnul be, illetve, lehet ilyen?
meg ugyebár, ha nem indul miket lehet tenni vele? szívatót mikor kell húzni, ilyen alap dolgok, mert nem voltmég nagy mocim, Runnert kenem, vágom, mikormit kell vele...
de nagy motorba nem vok otthon, vezettemmár mzét, 650es bmwét, 60as kawát, de az csak egy kis kör volt, szal no tapasztalat....
új gyertyák, olajszűrő, illetve lánc elvileg, azt mondták bent, ez nem 78Le, hanem vmi más, vmi más fajta blokk került bele, vmi gsxres változat, lehet ökörséget mondok, s így 90 paci kb, vagy több...
én most arra gondoltam, hátha bele menne a cserébe, az én runnerem ezért, s persze az átíratást kifizetném, úgy is 200E van mos, a Runneren kívűl, s ez fix lenne, ki tudja mikor kell el a Runnerem....
35 oldalig elolvastam, de nem sok mindent találtam, fogyasztása akkor olyna 6vegyesen, de pl, hogy hány literes a tankja, azt mégnem, most lenne egy lehetőségem, linkelem a motort,
A polgárdii bulin találkoztam 1 emberkével, 100kiló fölötti, párjával vígan fölötte voltak az RF600 terhelhetőségén. Ők megoldásként ha jól emlékszem bölcsővázas GSXR rugóstagját építették be.
Ha felhívod a Polgárdi motorbontót - KTM kereskedés - ott meg tudja mondani a srác mert az övé volt, ők tették bele.
sajna telefonos
hogy mi? az titok!
Majd meglátjátok!
nagyon kezdo motoros vagyok kerlek segitsetek vettem egy suzuki rf 600r 93 as valahogy meg vettem mert bele zugtam abba az egyedi konstrukcioba az elott kawam volt egy er 5,a problemam az hogy kopog alapjaraton es nem hiszem hogy a lancbol most csereltem ki a gyertyat olajat szurot,es meg egy kicsit sem csilapitott, kopog hogy miert nem tudom lehet hogy a fo tengej mondjatok valamit nem ertek hoza vagy ezek ijen zajosak eladnam ha nagy a baj kosz
Annyi motoros banda ment öröm volt köszöngetni .
Veletek mizu?
Lenne egy kérdésem szerinted hány kilóméter után kell cserélni a vezérműláncot? Mert van egy eladó hayabusa amibe elvileg 23000km van de az kamu! Most arra próbálok rájönni vajon mennyi lehet benne!?
Előre is köszi!
Ha van emelő, at a kormánytengelybe csúszik bele. Ha nincs, kötéllel függeszd fel valamihez a villakiflinél, és a hátulját stabilizalófüggesztésre mert ha csak az elejét kötöd akkor eldölhet- vigyázz kb 160kiló fog csüngeni a kötélen.
De inkább keresd meg azt a szerekőt amlyik kivétel!
Nekem egy 400-as röfim van, és ki kéne cserélnem az első telo szimeringeket. Kérdésem az lenne, hogy hol van a motoron elől emelési pont, illetve hogy mennyire bonyolult művelet elé nézek...neki álljak vagy vigyem inkább szerelőhöz? (amit inkább kihagynék, mert csak lehuzzák az embert, tisztelet persze a kivételnek)
Papírcsinóblihoz meg kell kapcsolat eredetvizsgán és műszakin mert ott megrántják a simlis gépet.
http://www.sportmotor.hu/motor...
2003-as, 125ccm 2t, rendszámos 2009-ig műszaki rajta, új fékbetét, tegnap előtt cseréltem,malossi szíj, görgő csere, hátul új gumi, heidenau, elől metzdeller, fém taposók, lexus hátsó lámpa, de gyári is meg van, ami az ellenkező oldal, apróbb esztétikai hibák, illetve az aksi kezdi megadnimagát, röviden ennyi....
az ára pedig 390 az alja, jah,s 11E km, van benne...
azért is szertném az rfbe beszámítatni, mert 150kpém van... aztán értitek így pont jó lenne...
a fogyasztás az jó, mert én is így használnám, nem hajtanám...
ma voltam kint, 2órán át, nézegettem, meg beszélgettem a főnökkel, én elmodntam mit szeretnék, de azt modnta úgy nincs neki haszna, pedig szeritnem azért lenne, mert ha pl, kipofozná az apróbb sérüléseket, többé is hírdethetné...
de azt modnta gondolkozik rajta, majd hétfőn visszanézek, szeretnék nagyobb mocit, de ha azt mondja hogy kevesebbé beszámítja, mondjuk nagyon alacson áré, akkor inkább hagyom, s legalább nem fájna a fejem, a teljesítmény adótól:D anynira úgy sem akartam 400asnál nagyobbat, csak értitek.. ez itt van helyileg...
janesz! mennyit kérsz a runner ért? mikori? rendszám? műszaki? km?
Szelephézag jó volt viszont a szinkron ráfért.
7000 forint, az idomot itthon levettem róla a gyorsabb munka érdekében.
A tank 17 literes, normál használat mellett 300 kilóméterenként tankolok.
Csináltam 1 sebességbetartó túrát - max. 90, 400km - 4,2-ből megállt. Mostanság 130 környéki utazóval, 50-et betartva 5-5,5litert eszik.
A műszaki adatokat itt végig tudod böngészni.
http://www.biker-world.hu/kate...
http://www.s
uzuki-rf.com/
Képeket + itt:
http://www.bikepics.com/suzuki...
A runner robogók között az egyik legjobb....
A melegedési időt a runneren nem vártad meg? Azt szokták mondani legalább addig melegedjen a motor amíg felöltözöl! Az Rf-nek nincs automata szivatója ezért te húzod rá, ebbe nincs semmi hokusz-pokusz...
Azt, hogy nem megy egy henger azt meg csak meg hallod, nem?
De a műszaki kérdéseket rábízom Imire!
mire számíthatok, ha oda jutok, hogy meg lesz, illetve mire számítsak, meg ugyebár kell vmi melegedési idő, illetve ezek már soros 4-esek, tehát honnan tudom pl,ha az egyik nem idnul be, illetve, lehet ilyen?
meg ugyebár, ha nem indul miket lehet tenni vele? szívatót mikor kell húzni, ilyen alap dolgok, mert nem voltmég nagy mocim, Runnert kenem, vágom, mikormit kell vele...
de nagy motorba nem vok otthon, vezettemmár mzét, 650es bmwét, 60as kawát, de az csak egy kis kör volt, szal no tapasztalat....
Jó kis moci az is... én gondolkodom egy másik runner vételén a nagymoci mellé, de csak majd nyáron.
én most arra gondoltam, hátha bele menne a cserébe, az én runnerem ezért, s persze az átíratást kifizetném, úgy is 200E van mos, a Runneren kívűl, s ez fix lenne, ki tudja mikor kell el a Runnerem....
http://www.hasznaltmotor.hu/ha...
na mi a véleményetek?
Ha felhívod a Polgárdi motorbontót - KTM kereskedés - ott meg tudja mondani a srác mert az övé volt, ők tették bele.