Azért adta el olcsobban(mint például én neked ), hogy biztosan elvigyék!
Saját bevallása szerint 99-ben abbahagyta a motorozást és 1,5 évvel ezelőtt vette a busát, hogy újra kezdje, de nem jött vissza neki a feeling. Csak akkor ment ki motorozni ha legalább 25fok volt és szélcsend stb. és úgy gondolta, hogy drága ahhoz ez a motor, hogy 2hónapban egyszer kitólja! Mondjuk ezt megértem. Úgy is szólt a hirdetés, hogy olcsóbb 1000es motort beszámól, mert azért néha csak menne...
Ebbe 1,5 év alatt kb. 6000km-t tett bele. Ami nem sok valjuk be.
Hát ezért adta el.
Hali.
Szerdán vagy csütörtökön mennék be, intézni a vasat.
Nem tom, hogy használtat mennyi idő alatt írnak át!
Ha megvan a vas, csörizek, és mehetünk 1et....
Grat a géphez, elég szép......
Hát kezdeném azzal, én sose hittem volna, hogy valaha is Hayabusám lesz!
Múlt héten kiváncsiságból megnéztem őket és volt egy nagyon jó ajánlat! A srác kb. 250ezerrel a lista ár alatt adta a motorját! Gondoltam felhívom, kiderült, hogy tőlünk kb. 2 utcányira van. Na kocsiba be, megnéz. Szép állapotban volt és kérdezgettem mi lett rajta cserélve? A következők: lánc, lánckerék, összes olaj(minden!), szűrők, új metzeller gumik(a hátsó csak akcióban volt 47ezer!), fékek(ami szintén horror ár!). További extrái: polírozott felni(gyönörűen csillog!), fém fékcső, újra húzott ülések, szerivzkönyv, használati utasítás stb.
Ha belegondoltok már ez egy csomó pénzbe került, és nekem nem kell ráköltenem legalább egy évig!
Gondoltam elvitetem szerelőhöz és megnézetjük, de kiderült, hogy egy álltalam is ismert szerelőhöz járt a suzukis szerelőhöz járt a motor.
Ezután egy álmatlan északa következett és a döntés: Nekem kell ez a motor!
Elmentem beszéltem a szerelővel, mert az ő szavára adok, és megnyugodtam - továbbra is kell a motor!
Ezután egy hetet kellett várnom egészen péntekig! Kemény volt!
De már a garázsban pihen a kicsike!
És most barátkozunk, azt hiszem megyek vele ma is ha nem fog esni...
Szép vas, sikerült előbb beszerezned, mint nekem! De már finish-be vagyok, remélem... :D
Gs500f már nem lesz, elfogyott.
Kinéztem egy jó állapotú Yamaha xj600-at.
Remélem 1-2 hét, és megülhetem!
Valamelyik hétvégén mehetnénk pár kört, sztem biztos mindenki jönne!
Sorry a kép minőségért, és a nyúzott fejemért!
Ma délután végre meg tudtam sétáltatni a busát! Mert már pénteken megvettem, de dolgoztam idáig...
Gondoljátok, hogy éles váltás 400-as ról hayára ülni!?
Egyébként nem veszélyes a motor, csak inkább higgattabb vérmérséklet kell hozzá! De mégis elképesztően tól! olyat gyorsul 6ban mint az Rf másodikban! De ha nem akarod akkor nincs tüzijáték, szépen tudsz vele haladni....
Ja! és képzeljétek ez még a 99-es legelső széria amibe még nem korlátozták a sebesség határt 300-ban, ebbe még az óra is 350-ig van skálázva! Brutál nem!?
Azt hiszem nem adom el egy ideig... viszont a pillanatnyi fogyasztás mérő érdekes adatokat mutat... van úgy hogy 7liter, de van hogy 14litert ír! Kemény lesz tankolni!
Na nem mesélek többet, mert baromi fáradt vagyok...
Zorro! Köszi szépne, és én is gratulálok, de milyen géped lett? áruld már el!(vagy már elárultad, csak én késtem le róla? :P:P:P
Ööööö...képeket majd még később nyomok egy picit, mert nálunk mostanság elég fos idő van...tegnap is csak addig nem esett, amíg hazaértem
Ma meg még meló is volt....viszont szerdán szabadnapos vok....
Amúgy olvastam egy népítéletben, hogy akad a gyújtáskapcsoló(93as Rf-ről írta egy srác)...nos ez kicsit nálam is előjön...de nem mindig...remélem, egy kis wd40segít majd :)
Nah...remélem, felétek jó idő van, és sikerült motoroznotok is!
Sziasztok!
Egy kis segítség kéne, motor: 400-as rf.
Probléma: hosszú állás után (4 hónap) vettem elő a gépet, gyújtást ráadva a benzinpumpa ugye feltöltötte a karbikat. És ömlött a túlfolyókon a benzin. A tűszelepek (fél éve raktunk bele újakat, ekkor lettek beszintezve az úszók) gondolom nem zártak rendesen, lehet hogy kiszáradtak? Másik lehetőség hogy teljesen leakadt vagy kilyukadt egy vagy több úszó.
Az lenne a kérdés, hogy más is találkozott már az RF-énél ilyen hibával? Lehet hogy ha gyakrabban használom, és nem párolog el az úszóházból a benzin, megszűnik a dolog?
A másik kérdés: ha leveszem a karbisort és fejreállítom, ui. a manual alapján így lehet beállítani az úszószintet, kell utána karbiszinkron? Mert szinkronteszterem az nincs.
Megeggyezik a 600-aséval. Olaj pedig 503ml én 1 litert osztottam ketté.
Ha letöltöd a 600-as service manual-ját, abban találsz részletes útmutatást a szereléshez.
Sziasztok! az RF 400-hoz milyen teloszimering kell?Csak mert a neten találtam adatokat a 600 és 900-asról és eltér a kettő. Gondolom akkor a 400asé se egyezik a 600al?!
Ja és mennyi olaj kell a teleszkópba?
Noh...elhoztam a moict! Fuh....teljesen más, mint az xt....endurok után 80volt a legnagyobb kanyarsebességem...:) szokni kell a vasat! teljesen más világ :)
Be kell majd spray-zni a bowdeneket, hátsó gumi majd jöhet úgy 1hónap múlva....meg gyertyacsere!
Haverral csinálunk majd emelőt...utána nem lesz gond a láncspray-zés...:)
Bázz....de jó érzés, már hogy megvan életem első nagymotorja!
Pest ide ugyebár 250. Van helyben is elég sok motor, tudunk menni egész dunántúlon 1-1 délutánt.
Végignéztem a motorozz.hu-n az eseménynaptárt, és 1 Szombathelyről induló Balcsikerülést találtam csak.
Az kemény! Mert ugyebár a hátulja a sornak mindig gyorsabban megy kb.20-30km/ó val!
Ezt az eszetlenkedést én sem bírom, szépen "lassan" 110-130között! akkor élvezed a tájat, az illatokat stb.
De azért 50 motor az már szép szám! Ti nem szoktatok járni a motorozz.hu val?
Most Közlekkari Napok vannak (www.karinapok.hu) 1 hét móka, úgyhogy most nem motorozok, de majd utána ...
Saját bevallása szerint 99-ben abbahagyta a motorozást és 1,5 évvel ezelőtt vette a busát, hogy újra kezdje, de nem jött vissza neki a feeling. Csak akkor ment ki motorozni ha legalább 25fok volt és szélcsend stb. és úgy gondolta, hogy drága ahhoz ez a motor, hogy 2hónapban egyszer kitólja! Mondjuk ezt megértem. Úgy is szólt a hirdetés, hogy olcsóbb 1000es motort beszámól, mert azért néha csak menne...
Ebbe 1,5 év alatt kb. 6000km-t tett bele. Ami nem sok valjuk be.
Hát ezért adta el.
Amúgy mi újság? Hogy megy a röfi?
Megkérdezted miért adja el? Milyen motor kell neki ez után?
Szerdán vagy csütörtökön mennék be, intézni a vasat.
Nem tom, hogy használtat mennyi idő alatt írnak át!
Ha megvan a vas, csörizek, és mehetünk 1et....
Grat a géphez, elég szép......
Múlt héten kiváncsiságból megnéztem őket és volt egy nagyon jó ajánlat! A srác kb. 250ezerrel a lista ár alatt adta a motorját! Gondoltam felhívom, kiderült, hogy tőlünk kb. 2 utcányira van. Na kocsiba be, megnéz. Szép állapotban volt és kérdezgettem mi lett rajta cserélve? A következők: lánc, lánckerék, összes olaj(minden!), szűrők, új metzeller gumik(a hátsó csak akcióban volt 47ezer!), fékek(ami szintén horror ár!). További extrái: polírozott felni(gyönörűen csillog!), fém fékcső, újra húzott ülések, szerivzkönyv, használati utasítás stb.
Ha belegondoltok már ez egy csomó pénzbe került, és nekem nem kell ráköltenem legalább egy évig!
Gondoltam elvitetem szerelőhöz és megnézetjük, de kiderült, hogy egy álltalam is ismert szerelőhöz járt a suzukis szerelőhöz járt a motor.
Ezután egy álmatlan északa következett és a döntés: Nekem kell ez a motor!
Elmentem beszéltem a szerelővel, mert az ő szavára adok, és megnyugodtam - továbbra is kell a motor!
Ezután egy hetet kellett várnom egészen péntekig! Kemény volt!
De már a garázsban pihen a kicsike!
És most barátkozunk, azt hiszem megyek vele ma is ha nem fog esni...
Hát ennyi a rövid története...
Grat a szép géphez menyiért vásároltad? ha publikus.
Sőt én mindig megkérdezlek titeket a közös gurulás reményében!
Remélem mielőbb csatlakozol te is!
Voltam az utcátokban vasárnap(mint érdekesség, közlöm).
Ja köszi a gratulációkat!
Szép vas, sikerült előbb beszerezned, mint nekem! De már finish-be vagyok, remélem... :D
Gs500f már nem lesz, elfogyott.
Kinéztem egy jó állapotú Yamaha xj600-at.
Remélem 1-2 hét, és megülhetem!
Valamelyik hétvégén mehetnénk pár kört, sztem biztos mindenki jönne!
Ma délután végre meg tudtam sétáltatni a busát! Mert már pénteken megvettem, de dolgoztam idáig...
Gondoljátok, hogy éles váltás 400-as ról hayára ülni!?
Egyébként nem veszélyes a motor, csak inkább higgattabb vérmérséklet kell hozzá! De mégis elképesztően tól! olyat gyorsul 6ban mint az Rf másodikban! De ha nem akarod akkor nincs tüzijáték, szépen tudsz vele haladni....
Ja! és képzeljétek ez még a 99-es legelső széria amibe még nem korlátozták a sebesség határt 300-ban, ebbe még az óra is 350-ig van skálázva! Brutál nem!?
Azt hiszem nem adom el egy ideig... viszont a pillanatnyi fogyasztás mérő érdekes adatokat mutat... van úgy hogy 7liter, de van hogy 14litert ír! Kemény lesz tankolni!
Na nem mesélek többet, mert baromi fáradt vagyok...
Pá
Ööööö...képeket majd még később nyomok egy picit, mert nálunk mostanság elég fos idő van...tegnap is csak addig nem esett, amíg hazaértem
Ma meg még meló is volt....viszont szerdán szabadnapos vok....
Amúgy olvastam egy népítéletben, hogy akad a gyújtáskapcsoló(93as Rf-ről írta egy srác)...nos ez kicsit nálam is előjön...de nem mindig...remélem, egy kis wd40segít majd :)
Nah...remélem, felétek jó idő van, és sikerült motoroznotok is!
Egy kis segítség kéne, motor: 400-as rf.
Probléma: hosszú állás után (4 hónap) vettem elő a gépet, gyújtást ráadva a benzinpumpa ugye feltöltötte a karbikat. És ömlött a túlfolyókon a benzin. A tűszelepek (fél éve raktunk bele újakat, ekkor lettek beszintezve az úszók) gondolom nem zártak rendesen, lehet hogy kiszáradtak? Másik lehetőség hogy teljesen leakadt vagy kilyukadt egy vagy több úszó.
Az lenne a kérdés, hogy más is találkozott már az RF-énél ilyen hibával? Lehet hogy ha gyakrabban használom, és nem párolog el az úszóházból a benzin, megszűnik a dolog?
A másik kérdés: ha leveszem a karbisort és fejreállítom, ui. a manual alapján így lehet beállítani az úszószintet, kell utána karbiszinkron? Mert szinkronteszterem az nincs.
Ha letöltöd a 600-as service manual-ját, abban találsz részletes útmutatást a szereléshez.
Gratula!
Vigyázz vele! Gurultál már vele valamerre?
Gratulálok a géphez!
Képet kérünk!
Én is szeretném bejelenteni, hogy tegnap megvettem az új vasat!
sajna még képem nincs, majd megpróbálok holnap csinálni!
Ja és mennyi olaj kell a teleszkópba?
Noh...elhoztam a moict! Fuh....teljesen más, mint az xt....endurok után 80volt a legnagyobb kanyarsebességem...:) szokni kell a vasat! teljesen más világ :)
Be kell majd spray-zni a bowdeneket, hátsó gumi majd jöhet úgy 1hónap múlva....meg gyertyacsere!
Haverral csinálunk majd emelőt...utána nem lesz gond a láncspray-zés...:)
Bázz....de jó érzés, már hogy megvan életem első nagymotorja!
Nah...majd még írok később, addig is minden jót!
Végignéztem a motorozz.hu-n az eseménynaptárt, és 1 Szombathelyről induló Balcsikerülést találtam csak.
min 250 azalatt kizárt
Ezt az eszetlenkedést én sem bírom, szépen "lassan" 110-130között! akkor élvezed a tájat, az illatokat stb.
De azért 50 motor az már szép szám! Ti nem szoktatok járni a motorozz.hu val?