Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van közöttetek valaki aki vett már kuplunglamellát?
Keresgéltem: biker world: 14790ft
RMC: 15000~körül
M&D: 14782
Kicsit sokallomőket
Ha van még valakinek ötlete.. ?
hát tudjátok, tudom, hogy végig kéne olvasni, végig is fogom, csak este már nem volt erőm, s gyors válasz kellett volna, milyenekbe gondolkoztam még?
Hyosung Gt 250
Suzuki Bandit 250 vs 400
Suzuki RF 400

csak a Gt drága, pedig jó a fogyasztása s mégis csak újabb gép, Bandit nem rossz, csak nem jönnek be a fejidom nélküliek, nah és itt a kettő közti átmenet, az RF neki már van fejidomja, még formája is tetszik, nem mondom a GT jobban, de pénz nagy úr:D aztán úgy láttom azért az RF-ek barátságosabb árban mozognak, már csak tapasztalatok kellenének, fogyasztása, szervíz intervallum, meg ilyenek, s ez is annyira strapabíró mind a Bandita?

fogyasztásra visszatérve, olvastam hogy vegyesen 6liter környéke, na most engem a tempó érdekelne, hoy mennyi a minimális fogyasztása, mekkora tempó mellett, nem vok egy száguldozó típus...
városba szeretném használni, kb 5km-re lakok várostól, azért, néha túrázgatni, meg suliba járni, illetve milyen ában van hozzá az első, hátsó fogaskerék, meg a lánc, ilyen alap dolgok.
Ha az olajat láttad a kémlelőn akkor baj nem lehet abból.
Az emelő pedig : http://www.biker-world.hu/kate...(GN76B)&hivo_cat_id=31&h_hiv
oszint_id=4&h_cat_id=31
NA még valami. Ki lettek szedve a kuplunglamelláim és a középsőek szét voltak kopva. Egy kis furcsaság, hogy a szélei olajosak voltak a közepén pedig tök szárazak. Az olajszintem kb közepes lehetett. Ez lehetett a gond vagy csak a lamellák csúszásától elégett az olaj?
Igazából az a gondom, hogy amikor megvettem a mocim a sárvédőnvolt egy kis juk amit a kerék csinált. A tulaj azt mondta, hogy csak a rugón kéne állítani erősebbre. Na ez meg is történt de semmit nem ért. Vettem egy használtat ami jobbnak tűnt (az is ) mert a legerősebben ha felül mögém a barátnőm plusz egy kis cucc akkor még nem ér hozzá(nyugottan tudok így közlekedni) De: ha felül mögém egy 80 kg os emberke akkor már darálom a sárvédőt. Ez azért van mert elétem a súlyhatárt vagy mert gyenge a rugó vagy a váz van elhajolva. Ezért gondoltam a kiemelő szettre hátha az segít ezen. Ötletek?
Szia janesz87,

Ugyan ilyen kérdésekkel jöttem a fórumra kb januárban.
Szerintem olvasd el az egész fórumot, sokat beszélgettünk már erről.
Ajánlom még a ZZR fórumot is, mert ott is taglaltuk a témát.
Milyen mocikban gondolkozol?
sziasztok!

egy kis infó kéne a moccról, átlagosan, menynit fogyaszt,menyire megbízható, erősségei, gynegéi! egyenlőre ennyi, motor vásárlás előtt állok, azért érdeklődök!
nem sok tesztet találtam, s inkább bízok a motoros társakban, mint külöünböző írásokban!

na hajrá, ne kíméljetek:d
Ami megemeli a motor hátulját?
halottatok már valamit MOTOR KIEMELŐ SZETT-ről?
Vidd vissza kicserélik. Telefonon lebeszéled, utána ráérsz ha jó idő lessz elvinned csak tudjanak róla, hogy nem jó bele. Ilyen problémáknál nem szoknak elzárkózni elvégre legközelebb is hozzájuk mész ha korrektül állnak hozzád.
Úgy néz ki a régi suzikéi egyformák, csak az újaké más amiken digi visszajelzés van.
Akkor úgylátszik eléggé kitoltak velem,mikor azt mondták hogy minden Suzukira egyforma..ha ezt előbb tudtam volna meg sem vettem volna a GSXR 600ét..
részlet GSXR750W service manual
TRUPAC itt van néhány SUZUKI hőfokgomba ellenőrzési adata. Hasonlítsd össze őket és vond le a tanílságot!
RÉSZLET GSXR600 SRAD SERVICE MANUAL
RÉSZLET RF900 SERVÍZ MANUAL
RÉSZLET RF600 SZERVÍZ MANUAL
Szép dolog a FEHÉR HÚSVÉT!
400 - 600 valószínű ugyanakkora csak a blokkrögzítés más mivel cserélhetők az idomok.
A 900-as viszont biztos nagyobb legalábbis szerintem, bár a tengelytáv csak 1 centivel több.
a hasonlóságot úgy értettem hogy nagyságra mindhárom váz ugyanaz..vagy tévedek ?
Trupac légyszi töltsd ki az adatlapod képekkel, mindennel.
Oda még fér pár kép a motrról. meg vidijóó.
Hello srácok!
Melyik huligánt láttam a Váci úton kb. 13 óra körül egy kávébarna Rf-en?
HJC pegaso bukó volt a srácon és szépen zenélt a kipuffógója!?
Hi!

Zorro!
Naná, hogy lelkes vok, hiszen már a kapuban vagyok....már csak a szerelő véleményén múlik a dolog:)
Amúgy egy-két szlovákiai túrára én is vevő vagyok...úgyis itt lakom egy köpésre a határtól:)

Imitrikes!
telitalálat...én is Yakomoto-ra gondoltam...cska nem jutott eszembe :)

Nah....írtam egy e-mailt a tulajnak, hogy tájékoztató jelleggel írjon már a kopó alkatrészek állapotáról, hogy mire is számítsak átnézetés előtt, és a köv. választ kaptam(csak a lényeget kivágva):

A tárcsák még jók,azzal nem lesz gondod,az első gumit vadi újat vettem"annó", abba kb 3-4ezer km van, a hátsót azt használtat tettem rá az szerintem egy 2-3ezret még elszalad.Én általába a hátsót majdnem vászonig szoktam koptatni,bár eddig csak azt használtam el amivel vettem.A lánc lánckerék jó,és szerintem még 10ezret elmegy,mivel nincs kinyúlva,és még sokat utánna lehet állitani.A telókon én problémát nem észleltem eddig.A betéteket viszont cserélni kellene az elejében.Olaj olajszűrő most lett cserélve.Röviden ennyi.

Nos....mivel ismerős a srác, talán az olajcserét is el lehet hinni, nem úgy mintha idegentől hoznád el a mocit!
Remélem a szerelő ismi is alátámasztja az állapotot, én csak a gumikat néztem, de azokat én is így látom kb.!
Jah....és a tulaj srác full korrekt! Kérdeztem a hidegben indításról....és nem hablablázott, hgoy egyből beindul, mert ez egy kivételes darab, stb.!
Megmondta, hgoy mint minden belpiacossal, ezzel is van gond, de eddig még mindig beindult neki többszöri önindítózásra!

Nah...császtok
Hát ezt rosszul tudod, a váz mindháromnál más. Sokminden megeggyezik de a váz nem.
Lásd a 600-as motorfelfüggesztését!
Ezekszerint az az aktuális kérdés,: miért van rajt 600-as idom? Ezekszerint megeggyeznek a felfogófülek.
A pécsi jóember: YAKOMOTO PÉCS KOMLÓI U. 229 06/72-238-994 06/20-9806377 http://www.yakomoto.hu/
te jó ég mennyi smiley