Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

deneszoltan0@gmail.com

Köszi várni fogom őket!
na így lett kerek a mondatom
Helló Imi segítségedet kérném eladtam az RF-et és lett hejette 1 HONDA CBR900RR 99'évjáratumotor csak hiányos 1 kicsit ezért kellenének a tesztek.
nem hinném, hogy jó vége lenne
Helló Imi segítségedet kérném eladtam az RF-et és lett hejette 1 HONDA CBR900RR 99'évjáratumotor csak hiányos 1 kicsit és ha ennek a fajta motornak a tesztjei megvannak akkor légyszives tedd közzé a Honda CBR900RR topicban szerintem sokan örülnének neki köszi
46000
Zorro: Adsz egy mail címet, átlököm a vasárnapi képeket!?
Etesd olajal vagy vegyél te is busát!
Pont tudok egy eladót!
Te vagy a második tulaj? Magyarországi... nem? Vagy az ismid japánból rendelte még régen újonnan?
A km-t egyébként imitől kérdeztem, az elszakadt km óra spirál miatt, de ha már itt tartunk, akkor az enyémben 41800 km van kb.
Mondjuk ezt a valós / nem valós dolgot nem tudom, mert azt nem hiszem el, hogy 14 éves motorral csak 38 ezer km-t mentek amikor én megvettem, ráadásul az előző tulaj, Zorro kb 20.000-t ment vele :D Szóval 13 év alatt sikerült a motorba 18.000 km-t tenni összesen? Nem hiszem, de amíg nincs baj vele, addig örülök :)
Mondjuk kicsit már eszi az olajat, füstöl, de nem vészes a szerelő szerint a kis soros pörgősök ezt csinálják egy idő után, kb 2 szezon múlva kéne vele foglalkozni... addig etetem olajjal...
Majd együtt, ha végre készen lesz :-)
Ha gondolod ugorj át szolnokra és gurulhatsz az enyémmel. :-)
Sziasztok!

Volna valakinek rf 400-hoz jobb oldali idom? vagy tudnátok olyan helyet ahol be lehet szerezni? Mivel kicsit lepihentem vele
50.012-t és eléggé valószínű, hogy ez az adat valós. Az előző tulaj ismerős, és tudtommal ő volt az egyetlen előttem.
Mennyi km-t ment eddig óra szerint a géped?
Szerencsés vagy, én odaadnám az egyik vesémet, ha ma végre mehetnék egy kört...
Az enyémen ma szakadt el a kilóméteróraspirálom
De szerencsére ehhez nem kell szervíz!
Közben intéztem egy telefont az ábra alapján... Holnap kiderül ez is. Nem mindegy, mert az eredeti suzuki 12.000HUF, a szabvány meg 2-3 körül... Majd megosztom veletek, hogy oldódott meg a dolog, bár remélem senkinek nem kell szervízbe vinni ebben a jó időben
22*56*16 a robbantott katalógus szerint. Ezt 1 SKF csapágyboltban megmondják neked.
Én kb. 20 km-t mentem a motorral miután megvettem és kiderült a dolog, szóval nem én vagyok a hunyó, de igen, a kis lánckerék tengelyen lévő csapágy lenne. Beszéltem az előző tulajjal, kiderült, hogy ő cserélt szimeringet, de csapágyat nem, szóval a gond valószínűleg már megvolt, de csak tüneti kezelést kapott a gép... Ez az egy maradt továbbra is kérdés, hogy vajon szabvány-csapágy jó-e...
Ezt általában a túl feszes lánc okozza!
Erre figyelj jobban!
Vagyis a kislánckerék tengelyéről van szó.?
Onnan vettem észre, hogy valami nem stimmel, hogy olyan érzésem lett egyszercsak, mintha a motor rángatna. Teljesen sima úton sem volt egyenletes a futása, hanem érezni lehetett benne - különösen alacsonyabb, állandó fordulatszámon - egyfajta akadást, a kerék fordulatával arányosan. Ahogy belenéztünk, látszott is a dolog, a váltótengely mozgott egy kicsit, a csapágy meg érdekes módon egy darabon elfordult a tengellyel, aztán megakadt, gördült, ahogy kell, majd egy egész fordulat után ezt ismételte. Különösen úgy volt ez feltűnő, hogyha leállított motor mellett a lábammal nagyon lassan hajtottam előre. Akkor még egy kis kattanó hangot is lehetett hallani.
Szia Olineast,
Nem tudom, hogy milyen csapágy kell bele, de leírnád, hogy milyen problémát okoz ez? Köszi.
Egy kis ízelítő....
Sziasztok!
Nem rég újítottam egy '96-os 400-as RF-et, aztán kiderült, hogy van egy kis gond a váltótengely-csapággyal. Kérdésem az lenne, volt-e valakinek hasonló gondja vele? Tudtok-e arról, hogy jó-e bele a szabvány méretű csapágy, vagy csak az eredeti suzuki?
Köszi