Helló Imi segítségedet kérném eladtam az RF-et és lett hejette 1 HONDA CBR900RR 99'évjáratumotor csak hiányos 1 kicsit és ha ennek a fajta motornak a tesztjei megvannak akkor légyszives tedd közzé a Honda CBR900RR topicban szerintem sokan örülnének neki köszi
Te vagy a második tulaj? Magyarországi... nem? Vagy az ismid japánból rendelte még régen újonnan?
A km-t egyébként imitől kérdeztem, az elszakadt km óra spirál miatt, de ha már itt tartunk, akkor az enyémben 41800 km van kb.
Mondjuk ezt a valós / nem valós dolgot nem tudom, mert azt nem hiszem el, hogy 14 éves motorral csak 38 ezer km-t mentek amikor én megvettem, ráadásul az előző tulaj, Zorro kb 20.000-t ment vele :D Szóval 13 év alatt sikerült a motorba 18.000 km-t tenni összesen? Nem hiszem, de amíg nincs baj vele, addig örülök :)
Mondjuk kicsit már eszi az olajat, füstöl, de nem vészes a szerelő szerint a kis soros pörgősök ezt csinálják egy idő után, kb 2 szezon múlva kéne vele foglalkozni... addig etetem olajjal...
Közben intéztem egy telefont az ábra alapján... Holnap kiderül ez is. Nem mindegy, mert az eredeti suzuki 12.000HUF, a szabvány meg 2-3 körül... Majd megosztom veletek, hogy oldódott meg a dolog, bár remélem senkinek nem kell szervízbe vinni ebben a jó időben
Én kb. 20 km-t mentem a motorral miután megvettem és kiderült a dolog, szóval nem én vagyok a hunyó, de igen, a kis lánckerék tengelyen lévő csapágy lenne. Beszéltem az előző tulajjal, kiderült, hogy ő cserélt szimeringet, de csapágyat nem, szóval a gond valószínűleg már megvolt, de csak tüneti kezelést kapott a gép... Ez az egy maradt továbbra is kérdés, hogy vajon szabvány-csapágy jó-e...
Onnan vettem észre, hogy valami nem stimmel, hogy olyan érzésem lett egyszercsak, mintha a motor rángatna. Teljesen sima úton sem volt egyenletes a futása, hanem érezni lehetett benne - különösen alacsonyabb, állandó fordulatszámon - egyfajta akadást, a kerék fordulatával arányosan. Ahogy belenéztünk, látszott is a dolog, a váltótengely mozgott egy kicsit, a csapágy meg érdekes módon egy darabon elfordult a tengellyel, aztán megakadt, gördült, ahogy kell, majd egy egész fordulat után ezt ismételte. Különösen úgy volt ez feltűnő, hogyha leállított motor mellett a lábammal nagyon lassan hajtottam előre. Akkor még egy kis kattanó hangot is lehetett hallani.
Sziasztok!
Nem rég újítottam egy '96-os 400-as RF-et, aztán kiderült, hogy van egy kis gond a váltótengely-csapággyal. Kérdésem az lenne, volt-e valakinek hasonló gondja vele? Tudtok-e arról, hogy jó-e bele a szabvány méretű csapágy, vagy csak az eredeti suzuki?
Köszi
Köszi várni fogom őket!