Szeva Pajti!
Képzeld már próbáltam és befér a kesztyű alá! Semmi gondom nem volt vele....
A múltkor is elkértem bátyám DL650-ét (mondjuk oda tök felesleges a csuklószorító), de leteszteltem az új bukómat, halál csendes....
Visszavittem és mondom neki 180 és 190 között kicsit instabillá válik a gép!
Az mondja ő még nem is merte 160nál többel húzni, mert állíólag gyárilag megy 180-at!
Veled mi újság? összeállt már a V2? Vagy még 8-as van a gumiban?
Nekem nem a csuklóm fáradt el, hanem a "tenyér izomom" amit nem tudom hogy hívnak, de biztos nem így .
Szóval A hüvelykujjamat mozgató izom...
De ezért mondtam, hogy majd ehhez hozzáerősödik a kezem, mert ez csupán azért van, mert a finom gázadás, fékezés és ezek kombója még nincs teljesen begyakorolva...
Amikor a B jogsit csináltam, akkor is fájt az elején 1 óra után a "lábfej mozgató izmom" Aztán ugye azt is megszokja az ember lába...
Asszem kicsit gyenge vagyok anatómiából...
Találtam képet a csuklószorítóról.
Esküszöm olyan vagyok már mint egy nő! Nincs motorom és ezért vásárolok mindenféle motoros cuccot csak, hogy vigasztaljam magam!
Sziasztok!
Hát elvileg középen kéne ülni mert igy kommunikál veled legjobban a motor, és ezt én is így éreztem.
Ha meg túlzottan előre csúszol a tankra akkor érhetnek meglepetések mert nem valami pöcsbarát!
A kezem nekem kb. 500-600 km után fáradt el!
Viszont beszereztem egy baromi jó probiker csuklószorítót direkt sportmotorosoknak készítve!
De sajna még nem volt helyzet, hogy kipróbáljam!
Nekem eddig kényelmes, bár még nem mentem hosszabb távra. Fél óra alatt inkább csak a kezem fáradt el, de az meg majd megerősödik.
Az üléspozíció majd kialakul .
Hétvégén tervezek hosszabb távra menni, de majd ahogy az időjárás engedi... Majd beszámolok :)
Mesélj GejzaR mennyire kényelmes a röfi? Csak azért kérdezem, mert eléggé hátul ültél az első próbáknál. Láttad a különbséget te is biztosan Zorro és magad közt.
Próbálkoztam én is több pozicióval, és hosszútávra a minél közelebb a tankhoz formáció lett a nyerő.
Bár nekem a 35 évemmel a meszes hátam hamarabb fárad minden bizonnyal mint a tiétek.
Na nem baj. Majd szépen rendberakom. Hiányzik róla a kormány melletti kis fekete tartó de majosházáról lehet rendelni. No meg egy szép kis sötétített plexit akarok rá szerezni amit még nem tudom, hogy honnan. A kuplungot meg nézegetem, hogy honnan a legolcsóbb. Ráférne egy polírozás is. Ja persze még sok kis apróságot lehetne(fényezés krómozás) na de a gatyámat nem akarom rákölteni. De majd idővel alakul a kicsike.
Szerelőnél volt és azt mondta h állított rajta és lehet hogy kibírja még a szezont, bár tervben volt mostanság a cseréje. Hát így jártam... Legközelebb okosabb leszek
Képzeld már próbáltam és befér a kesztyű alá! Semmi gondom nem volt vele....
A múltkor is elkértem bátyám DL650-ét (mondjuk oda tök felesleges a csuklószorító), de leteszteltem az új bukómat, halál csendes....
Visszavittem és mondom neki 180 és 190 között kicsit instabillá válik a gép!
Az mondja ő még nem is merte 160nál többel húzni, mert állíólag gyárilag megy 180-at!
Veled mi újság? összeállt már a V2? Vagy még 8-as van a gumiban?